روايات

رواية مثلث المافيا الفصل الثالث 3 بقلم نور شريف

رواية مثلث المافيا الفصل الثالث 3 بقلم نور شريف

رواية مثلث المافيا الجزء الثالث

رواية مثلث المافيا البارت الثالث

رواية مثلث المافيا الحلقة الثالثة

بيدخل فهد المخزن وحاسس ان في حاجة غريبة قاسيي تعالا مفيش حد هنا :_
قاسي بضحك :هنهزر بقا ازاي مفيش حد في صفقة انت فاكر ريتشارد قالك اي، كارما و مليكة ليهم نص الفلوس!!
فهد بعصبية :يبقي بيتر خاف ومشيي من هنا..
مليكة وكارما قعدين علي الطريق و اسر بيغني وهم بيسقفو بيصرخ فهد بعصبية :
انتو بتعملو اي بيتر سرق السلا*ح ومشيي…..
طيب وفيها اي هتلاقي خاف علي رجالته انها تخسر بتلاحظ كارما ان في مقنع ومعاه مسد. س رشاش فهد في حد هناا ومعاه سلاح….
متخفيش بيتر ميقدرش يقت*ل حد من اتباع ريتشارد؟
كارما بضيق :يمكن ده مش من ضمن الصفقة انت عارف انا المثلث في ناس كتيره محدش يعرفها غير جدي ونت تاني واحد انت الي معروف هم لا……
بيلف فهد وبسرعة بيضرب نار علي المقنع وبيقع في الارض بسرعة اركبو العربية لازم نروح قصر الملك
ويعرف ان بيتر طلع خاين موتك علي ايدي..
اكيد وليم هو الي بيلعب بي باقي المثلث لعب متنساش ان ريتشارد قالك ان وليم محرم عليه الق. تل ممكن
نخ.طف ونعذ. به بي البطيء….
فهد بي نظره مش مفهومه :داغر و وليم صحاب يعني مش هنقدر نقرب من وليم حتي داغر انتي عارفه ملوش عزيز ولا غالي……
قاسي بستغراب :بس انت تبقي ابن داغر؟؟
فهد بضيق :لاكن داغر مبيحبش فهد وعايز يقت*له عشان اخد مكانه مبالك لو قربت من وليم داغر هيعمل فيا اييي…..
بيضغط فهد علي زر وبينزل طريق تحت الأرض وبتمشي ورا عربيات حراسة لي قصر الملك بينزلو بيركبو طيارة لي القصر..
بعد مرور ساعة
داغر مراقب كل تحركاتهم بيخبط الكرسي بعصبية :_
فهد عايز يخرب كل خططي وياخد مكاني عند داغر هو ناسي انا ابقا مين؟؟
ببتدخل راضية بهدوء :مالك يا داغر…
لا مفيش شوية حاجات غبية في الشغل بسبب فهد لما يرجع نتكلم بيسبها وبينزل اوضة التعذيب تحت..
في اوضة فيروز.
بقعد علي السرير بملل بتتدخل البلكونة بخوف بتلاقي المكان حوليها فاضي وشبه في غابة كلها اشجار وصوت افاعي وضفادع بتتدخل بخوف يلهوي عايش هنا ازاي؟؟؟ انا هموت من الرعب..
بتتدخل فتحية بهدوء : العصير يا سيدتي..
فيروز بحب :اسمي فيروز بس انا مطلبتش..
فتحية :دي اوامر فهد بيه منقدرش نخلف بيها والا عقابي ان اموت اشربيه وهرجعلك تاني.
فيروز بستغراب :عصير لونه احمر بس مش فراوله
بتشرب فيروز بستغراب وفجاه بترمي الكوباية :
اععع اي القرف ده عصير وحش اوي فتحية تعالي بسرعة..
بتجري فتحية بخوف :بترمي العصير ليه ده كويس لي صحتك خدي بالك منها..
هو ده عصير اي
عصير بنجر احمر ده جاي من مصر وعندنا اي عصير محتاجة هيكون عندك…..
عايزه عصير مانجا ده كويس و طعمه حلو..
بتروح فتحية المطبخ وبتحضر ليها عصير و فيروز بتقعد قدام المراية وبتنبهر بي الميكب والبرفيوم هو فهد ده متجوز اصل مش معقول بيحط ميكب….
فجاة بتلاقي ميكل الاسد داخل وفاتح بوقه بتصرخ برعب :انا بخاف منك امشي اطلع بره..
بيدخل ميكل وبينام مكانه المخصص وبتدخل فتحية معاه عصير ولحم لي الاسد….
بترمي الحم ليه وبتشرب فيروز العصير بخوف :هو نا ينفع اقعد معاكي في المطبخ اول ما فهد يرجع هرجع الاوضه تاني…
فتحية بقلق :بس فهد بيه ميعرفش..
بتهز فيروز دماغهاوبتخرج معاها وبتقفل الباب بقوة عشان الاسد ميخرجش من جوه..
عند ريتشارد الملك
بيدخل فهد بثقه بتبهر حريم الملك وقاسي بيبص لي مليكة بقرف وكارما ماشيه بثقه من غير ما تكلم اسر…
بينزل ريتشارد بترحيب :
اهلا بك فهد الداغر احد مثلث الشيطان..
فهد بترحيب :اهلا بك ريتشارد بيه بيتر سرق السلا*ح وهرب كده هو خان الثقه….
ريتشارد بتوتر :انا اعلم بي هروبه من المخزن؟؟
فهد بعصبية :يعني انا اضحك عليا انا والباقي…
لا فهد بيتر سلم السلا. ح لي قال :لا يريد قت. ل حراسه وموته عن طريقك انه يفضل ان يموت ولكن بدون علمك انت….
بيخرج فهد وعروقه بارزه بعصبية بيركب اسر وقاسي الطيارة وبيرجعو قصر الشيطان…
مليكة وكارما بيبصو لي ريتشارد بضيق :
فهد مش هيأمن ليك كتير يلا يا مليكة..
ريتشارد ببرود :هل تعشقيه مليكة؟؟
بتتطلع مليكة اوضتها هي وكارما وبتراقب تحركات الصفقات ونقط بينها وبين قاسي برضو هو الي سابق لو كسبت المره دي هرجع قصر داغر تاني…
لاكن ريتشارد غبي!!!!!
كارما بصريخ :فيفانن جهزي الاكل والنبيذ بسرعة..
فيفان بخوف :اوامر سيدتي..
بتتدخل كارما وبتلعب رياضه وهي بتفكر في ريتشارد لما اجبرها تتدخل عالم المافيا اوفف انا عايزه ارجع بلدي تاني……
بتتدخل فيفان وبتبدأ تاكل كارما بي هستريه وبتشرب لحد ما بتقع مكانها بتشيل فيفان الاكل والازاز مكانها وبترفع كارما علي السرير…
كارما بنوم :بابا انت هنا؟؟
بتمشي فيفان وبتقفل الباب..
في قصر الشيطان بيرجع فهد وبيلاقي اوضة التعذيب مفتوحة بيدخل بشك :مين الي هنا؟
بيدخل فهد بستغراب بيلاقي وليم ملفوف حوليه حديد والاسود جمبه حراسة بيصرخ بصدمة :
انت اي جابك هنا….
وليم بوجع :داغر الشيطان؟
داغر الي دخلك هنا؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مثلث المافيا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!