Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق مصطفي

     رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق مصطفي

كريم للدكتوره …هي بتعمل كدا ليه ممكن تفهميني
الدكتورة …للاسف الصدمه اثرت عليها ودا خلي جزء من عقلها ميستوعبش لازم تروح مصحه
كريم بصدمه ….انني اتجننتي بقي مرات كريم النويري تدخل مصحه انتي اكيد حصل لي مخك حاجه صح مراتي لا يمكن ادخلها مصحه وامشي من قدامي دكتوره ب*يمه
كريم بيفكر مع نفسه …ي رب ي رب هي اه قالتلي كلام وحش وجرحني بس بس انا بحبها وعمري ما اكرها ابدا دي روحي الي بحس بيها انا مش قادر استوعب انا اي الي عملته فيها ده مش قادر
عند يارا صحيت من النوم
يارا بخوف ….انا معملتش حاجه ساعدوني ساعدوني ابعد عنييييييييييي بصريخ
كريم سمعها اتخض عليها ….دخل لقي الاوضه كلها مكركبه وهي قاعده في الارض ضامه رجلها علي صدرها
كريم بحزن علي حالتها ….يارا
يارا ……..
كريم ….يارا ردي عليا ي حبيبتي انا اسف
يارا ………
كريم بحزن … انا بحبك ي يارا وعمري ما احب غيرك
يارا ………
كريم …..طب ممكن اشيلك واطلعك علي السرير وقرب منها وفي اللحظه دي يارا اتخضت وبعدت عنه
يارا بخوف ….اب بعد عني متقربليش ابعددد
كريم بحزن …يارا انا كريم حبيبك انا عمري ما اذيكي انا اسف ي حبيبتي سامحيني ارجوكي
يارا ومازالت علي نفس الحاله ….بقولك ابعدددد عني مش عايزه اشوفك بكرهك
دوت هذه الكلمه علي ارجاء قلب كريم كمن وقع عليه كوب ماء بارد
كريم استسلم وطلع من الغرفه بهدؤء ….
عند رنا قررت تروح الشركه تطب علي مراد بس هي متعرفش شركته فا قررت تستعين بالسواق الي بره اكيد يعرف
عند مراد
مراد قاعد ولقي الي بيقتحم عليه الاوضه وهو طبعا احمد
مراد بغضب ….هو مش فيه زفت باب
احمد بلامباله ….باب اي بس دا فيه حاجه اهم
مراد بستغراب …حاجه اهم في اي
احمد برومانسيه …..الجواز
مراد بستغراب ….ماله
احمد بدرامه ……الجواز طلع حلو اووووووي ي عاااااالم ي هو
مراد بضحك …..دا هما اول يومين كدا وبعدين هت*عل الي قالك تتجوز
احمد ببرود …علي اساس انت بت*عل في الي قالك اتجوز رنا
مراد ببرود ….اسمها ميجيش علي لسانك دا اولا ثانيا رنا مفيش منها اتنين وعمري ما اقول عليها كدا
احمد …ماشي ي حنين بقولك اي
مراد ….اي
احمد ….انا عازم نفسي عندك النهارده هجيب نها ونيجي
مراد …ليه
احمد ..ما تبطل غتاته بقي اهو بالمره نها تتعرف علي رنا
مراد …ماشي
عند رنا جهزت نفسها ولبست بنطالون جينز وعليه شميز وعملت شعرها ديل حصان وحطيت ميكب خفيف (علشان تغيظ البت الحربايه ????????)
ونزلت تحت وفعلا قالت لي السواق الي اصر انو لازم يقول لي مراد بس هي اقنعته وقالتله انها عملاله مفاجاه
وفعلا ركبت وفي طريقهم عند مراد
عند مراد
طقققققققق
مراد …..ادخل
السكرتيره دخلت …مستر مراد سميره هانم بره وعايزه تقابل حضرتك
مراد …..دخليها
وفعلا سميره دخلت بملابس اقل ما يقال انها تفضح اكثر ما تخفي
سميره بدلع …ازيك ي بشمهندس مراد
مراد ببرود ….اقعدي
سميره باغراء ….انا بصراحه بحسد مراتك
مراد ببرود وهو يعرف نوايها …نبدا في الشغل
سميره ….طب مش هتشربني حاجه
مراد اتصل بي السكرتيره وطلب 2قهوه
عند رنا الي نزلت من العربيه واتصدمت من شكل الشركه وجمالها ودخلت تحت هذه الصدمه
كل الي في الشركه بيبص علي رنا من جمالها في عيون حسده وفي عيون حقوده وفي عيون شهوانيه
رنا مشيت في الممر وسالت علي المكتب بتاع مراد وراحت للسكرتيره الي اول ما شفتها اتصدمت من جمالها وهدومها الي مش بتسطر منها اي حاجه
السكرتيره لي رنا ….مين انتي
رنا بغيظ …انا عايزه ادخل لي مراد
السكرتيره ….مراد مراد ده بيلعب معاكي في الشارع اسمه مراد بيه
رنا بغضب ….بيه عليكي انتي مش عليا انا انتي فاهمه وزقتها وفتحت الباب
مراد وقف وكان بزعق للي فتح الباب كدا بس لقاها رنا جري عليها
السكرتيره .ًمعلش ي مراد بيه الحيوانه دي هي الي زقتني
مراد بررود ….انتي مطروده اطلعي بره
السكرتيره بصدمه …طلعت بره
مراد بخوف علي رنا …مالك ي رنا فيكي حاجه حصل حاجه
رنا ….لا ي حبيبي (طبعا علشان سميره ????????)وقربت منه جامد وحطت اديها حوالين رقبته وقربت منه …..اصلك وحشتني فا قولت اجي اشوفك
مراد بستغراب من طريقه ….رنا بس بص علي الي رنا بتبص عليه والي
كانت سميره بتولع من تصرفات رنا
فهم مراد رنا بتعمل كدا ليه
مراد لي سميره ….نكمل شغل بعدين اتفضلي انتي
مشيت سميره وهي بتتوعد لي رنا
مراد بمكر ….وانتي كمان وحشتيني ي روحي
رنا بتوتر شالت ايديها بس مراد لحقها قبل ما تشلهم
مراد بمكر …اي ي روحي بتشيلي ايديك ليه
رنا بتوتر …اصل ممكن حد يدخل هيقول اي
مراد مسبت رنا علي الحيطه وقفل الباب بالمفتاح
مراد ببتسامه ….كدا احسن صح
رنا …طب ابع…قطع كلامها في قبله اطاحت بها
رنا استسلمت ليه تماما
طقققققققققق
رنا بتبعد عنه بس هو مش راضي يخليها تبعد
رنا زقيته وبتتنفس …الباب
مراد بغضب ….فتح الباب والي كان احمد
احمد بستغراب ….اهلا ي مدام رنا
رنا ببتسامه مجامله ….اهلا بيك ي استاذ احمد (طبعا هما عارفين بعض لما رنا قدمت انها تشتغل في الشركه )
مراد بغضب لي رنا وتحذير
مراد لي احمد ….في اي ي احمد
احمد بستغراب من طريقه مراد …مفيش بس انا همشي علشان الحق اقول لي نها
رنا بحزن من سماع هذا الاسم فا هذا اسم صديقتها الوحيده
مراد ….ماشي وانا كمان همشي يلا ي رنا
رنا مشيت معاه وروحو البيت
عند نها
نها قاعده مستنيه احمد يجي لانو وحشها
احمد دخل ونها حضنته جااااامد
نهااا ….وحشتني ي احمد
احمد بحب …وانتي كمان ي عيون احمد
نها …كلت احضرلك الاكل
احمد بنفي …لا احنا هناكل عند واحد صاحبي
نها بستغراب ….هو انا هروح معاك ليه بدل هتاكل مع صاحبك
احمد …علشان تتعرفي علي مراته
نها …هو صاحبك ده متجوز
احمد بضحك…بقولك مراته مش متجوز ازاي
نها بتزمر ….مقصدتش يعني
احمد ….طب يلا اطلعي البسي علشان نروح
نها …فريره
وجريت من امامه تحت نظرات احمد الهائمه بها
هل هذا الحب سوف يدوم ام هناك صعابات سوف تحدث
مراد ورنا وصلو البيت
مراد نزل وشد رنا تحت استغرابها ودخلو الفيلا
رنا ….في اي ي مراد اهدي مالك مسكني كدا ليه
مراد بهدوء …انتي ازاي تسلمي علي احمد
رنا بستغراب …طب وفيها اي
مراد بزعيق …متكلميش جنس راجل غيري انتي فاهمه
رنا …طب ممكن تهدا
مراد بغضب …اهدا ولا اولع ملكيش فيه
وسابها وطلع فوق
رنا بستغراب ….ماله ده
طلعت وراه ولقيته بيغير هدومه
رنا ….مراد
مراد …نعم
رنا ….هي مين نها دي
مراد بستغراب …دي مرات احمد صاحبي بتسالي ليه
رنا …لا مفيش
مراد …طب جهزي نفسك علشان هما جاين عندنا
رنا بستغراب …جاين ليه
مراد بغيظ …هيتعشو معانا
رنا ….اهااا ماشي
رنا جهزت نفسها ونزلت هي ومراد ولقو الباب بيخبط رنا جريت تفتح علشان هي كانت عايزه تعرف مين نها دي
فتحت واتصدمت ونها كمان اتصدمت وو
يتبع….. 
لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!