روايات

رواية طفلة القاسي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الجزء الرابع

رواية طفلة القاسي البارت الرابع

رواية طفلة القاسي الحلقة الرابعة

مراد لسه هيقرب لقي قلم علي وشو
مراد بغضب جحيمي: انتي ازاي تمدي ايدك عليا يابنت ال……
غرام بصريخ: متشتمنيش يا حيوان
مراد شدها من ايديها جامد وراح للسرير: بقا عيلة زيك لا راحت ولا جت تمد ايديها عليا دانتي هتشوفي ايام سودا علي دماغك وقلع الحزام ورماها علي السرير
مراد قرب منها وفضل يضر’ب فيها بقسو’ة
الجد بزعيق من علي الباب: افتح ي مرااد سيبها بتعمل فيها اي
مراد كان مغيب تماما وكل الي شايفه ان غرام ضربتو
آسر كان بايت في فيلا مراد الجد نده عليه
محمدي: ي آسر تعالي بسرعه
آسر اتخض وراح بسرعه علي الصوت: في اي بس
محمدي بلهفة: اكسر الباب اعمل اي حاجة مراد بيموت غرام جوا
آسر بزعيق: مرااااد سيبها واطلع عايزك ف كلمتين
مراد فتح وكان عاري الصدر
مراد بغضب: في اي عايزين اي
محمدي بغضب: تصدق انا غلطت لما جوزتهالك. وزي ما جوزتهالك هطلقها منك انت انسان مريض
مراد بعصبية مفرطة: محدش يقدر ياخدها مني والي عملتو فيها ده عشان. تبقي تمد ايديها علي مراد المحمدي تاني
محمدي بسخرية: لا راجل بتمد ايدك علي مراتك وتموتها انت انسان مريض والله
مراد اتعصب من كلام جده وقفل الباب ودخل
كانت غرام مرمية ع سرير فستانها مقطو’ع بسبب الضرب وجسدها فيه كد’مات واحمرار بسبب الحزام كان وشها ساحب
مراد بقوة: انتي يابت قومي حضريلي الحمام
غرام: لا رد
مراد راح لها وهزها: انا مش بكلمك. مبترديش لي
غرام كان مغمي عليها ومش حاسة بحد
مراد قلق ف. اتصل بدكتورة
مراد غير هدوم غرام ولبسها اسدال عشان فستانها المقطو’ع
الدكتورا وصلت وكشفت عليها
الدكتورة باسف: للاسف المدام اتعرضت لضر’ب عني’ف جدا ولازم نبلغ البوليس وثانيا نفسيتها تعبانة واغمي عليها انا اديتها حقنة مهدئة وكتبت علاج ليها وياريت الي عمل كده يتسجن
مراد بصوت مرعب للدكتورة: خلصتي.. لو شوفتك بلغتي البوليس مش هخليكي عايشة ع الحياة انتي شكلك متعرفيش مين مراد المحمدي بس ملحوقة هعرفهولك لو عملتي كده
الدكتورة. بخوف: ءءاا.. انا لازم امشي
مراد اخد الروشتة منها وادها لحد من الخدم يجيب الدواء ده
مراد كان باصص ل غرام وبيشوف ملامحها اكتر
كان وشها شاحب وباين عايها الجهد والتعب بس برضو شكلها حلو وبريئة
مراد شالها وخلاها تاخد شاور كل ده وهي مش حاسة وطلعها نايمها ع سرير وقعد
عند مجهولين
ملك: بقولك عايزو انتقم ده اتجوز وسابني انت مجنون.
المجهول: واي ياعني مانتي مش بتحبيه
ملك بطمع: اه مش بحبو بس بحب فلوسو انت مش عارف مراد المحمدي ولا اي دوول كل املاكهم ثروة كبيرا وغير كده مراد معروف وميلقش ليه غيري
مجهول بخبث: فعلا مانتي قمر برضو
ملك بضحكة: المهم.. هنعمل الخطة دي ********
مجهول: ماشي بس هاخد منك 50 الف جنيه
ملك بقرف: طول عمرك طماع
عثمان بخبث: لي دنا حتي هتعب وفي الخطة
ملك: طيب طيب هديهوملك بس هديك نصم لما الخطة تتنفذ هديك الباقي
عثمان: ماشي يلا سلام
******************************
عند غرام بتعب كانت بتفوق واول ما شافت مراد قاعد قدامها اتنفضت وخافت
غرام بعياط: آنت عايز مني اي تاني ابعد عني
مراد بهدوء: كلي وخدي دواكي ونامي
غرام برفض: لاء مش عايزة حاجة منك
مراد. بعصبية: بقولك اي انا مبحبش دلع البنات ده بقولك. تطفحي وتاخدي الدوا وتتخمدي مش بعيد كلامي مرتين
غرام بخوف هزت راسها
مراد بخبث: ايواا شاطرة.. قولتلك من الاول مش هتعرفي تقفي قدامي انا
غرام كانت ساكته وحزينة علي نفسها وحياتها الي اتغيرت من بنت بريئة الي ضحية اتجوزت وبتتعذ’ب
غرام كلت وخدت دواها ونامت
اول ما نامت مراد نام ع سرير واخدها في حضنه ودفن وشه في رقبتها وبيشم ريحتها براحة ونام
تاني يوم الصبح صحيت غرام وكان مراد حاضنها بتملك
غرام بخوف: في اي ابعد عني
مراد صحي بضيق: عايزة اي يبت
غرام بتعب: وسع عايزة اخش الحمام تعبانة
مراد زاح ايديه وغرام نزلت علي الارض بس اتوجعت: آه
مراد: في اي
غرام بتعب شديد: مش قدرة اقوم
مراد مسح ع وشو بضيق وقام شالها وداها الحمام
ونزلوا عشان يفطرو
علي السفرة كان قاعد عمران والد مراد وياسمين والدة مراد واخت مراد ( منة)
وقعدو بيفطرو ومنة وياسمين وعمران اتعرفوا علي غرام وحنان والدتها وحبوها جدا
وفجأة دخلت بنت
مراد بصدمة: انتي اي الي جابك
البنت:….
غرام اتصدمت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة القاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى