Uncategorized

رواية ندم عاشق الفصل التاسع عشر 19 بقلم سلمى عماد

 رواية ندم عاشق الفصل التاسع عشر 19 بقلم سلمى عماد

رواية ندم عاشق الفصل التاسع عشر 19 بقلم سلمى عماد

رواية ندم عاشق الفصل التاسع عشر 19 بقلم سلمى عماد

بعتله فيديوا و هي على الأرض و مربوطه على الأرض..
و ماهي بت’حرقها
اسر بعصبيه….يا ابن ال**** تعمل فيها كده و الله ما هسيبك لو انت راجل سيبها خليها تمشي و خلينا راجل لراجل
زين ببرود…لا مهو مش هسيبها غير لما تخرج والدتي يا اسر و بصراحة بيني و بينك البت احلوت و ابن عمها أولى من الغريب قدامك يومين بالضبط أو هتندم أنك اتأخرت ثانيه واحده
اسر….يا ابن ال**** و الله لو قربت منها لهقتلك و مش هسيب فيك نفس 
اسر و هو بيشد في شعره قفل ابن ال***
ملاك…هو في ايه و مين ده و يقرب لمين؟
اسر زقها بعيد و هو ماشي…مش وقتك دلوقتي خليني الحقها
ملاك و هي بتتكلم في التلفون…دلوقتي اتجنن و خرج جري….ها هنعمل ايه تاني
_…..
اهم حاجه نخلص منها يا زين.
************
اسر…محمود شوف الرقم ده فين بسرعه 
محمود…في***
*محمود صديق زين و بعرف  في الهك*ر و الحاجات ديه*
اسر….تمام تمام
ملاك…و هي بتمسك ايده و بتنهج..حرام عليك جرتني وراك في ايه و مين اللي كنت بتكمله
اسر و هو بيركب العربيه…جميله اتخطفت من زين ابن**** و رايح اجيبها و *مشي بالعربية*
ملاك طلعت تلفونها علطول…الحق يا زين اسر عرف مكانكوا امشوا من المكان اللي انتوا فيه بسرعه
*******عدا اسبوع*******
مراد و هو قاعد قدام ساره…برضه مش عاوزه تتكلمي 
ساره و ملامحها جامده و باصه للسقف..
مراد ببرود..علفكره امك اتسجنت علشان هي السبب في قتل مرات عمك و عمك زي ما اخوكي السبب في قتل اختي و اخوكي خطف جميلة
ساره بصتله بلهفه و صوتت و هي شايفه حد بيقرب منه و ضربه على دماغه وفقد الوعي..
********
ميرا كانت ماشيه في جنينه الفيلا…
يزن قرب منها..لسه بتحبيه؟
ميرا بشرود…لا هو كان تعود بس حاليا مفيش حب جوايا ليه غير اخ و بس.
يزن بابتسامه جذابه..طب كويس يا ريت تشوفي حياتك حلوه
ميرا..تعرف لولا صداقتك ليا بعد ما سابني و وقفتك جمبي عمري ما كنت هكتشف انه تعود…أنا اكتشفت اني محبتهوش و أنا لقيت اللي حبيته بجدد.
يزن ابتسامته اختفت و حل مكانها غضب جامح..نعم يختي مين ده اللي بتحبيه
ميرا…في ايه بقولك اكتشفت اللي بحبه بجد بس لسه هعترفله
مسك ايديها جامد…و بتعديها كمان ده انتي ليلتك سودا
ميرا…ايدي وجعتني سبها
يزن…قولي مين اللي بتحبيه ده علشان مكسرش دماغك
ميرا بصراخ…ايدي بتوجعني…انت و الله انت اللي بحبههه
*******
يزين ساب ايدها و بصلها بصدمه..ب بجد يا ميرا بتحبيني أنا بجد
ميرا بدموع و حب..ايوا و الله
يزن ضحك بدموع و شالها و فضل يلف بيها…بحبك بحبك بحبككككككككككك
و بعد كده نط بيها في البيسين’
(عنيف أوي يزن ده????)
********
عشق بصدمه…مالك
مالك و هو بيقرب منها…أخيرا لقيتك بقالي سنه بدور عليكي 
عشق ببرود…ليه علشان تعمل اللي معرفتش تعمله
مالك بندم…اسف بجد اسف جدا كمان بس متعرفيش أنا كنت بمر بأيه
عشق…أي كان السبب مش مبرر تعمل كده 
مالك..أنا كنت مريض نفسي و اتعالجت لما هربتي هحكيلك
فلاش باك..
مالك…يا دينا هخلص الاجتماع و هاجي علطول 
دينا بتزمر…يعني الاجتماع ده هيخلص امتى
مالك بأستعجال..3 أو 4 ساعات سلام الوفد جه سلام 
دينا…اوف بتقفل في وشي انا يا مالك 
-يلا يا دودو بقى قبل ما يجي 
دينا…يلا يا روحي
عند مالك..
يعني ايه الاجتماع اتأجل دي مواعيد مفروض يمشوا عليها
يزن..خلاص يا مالك حصل خير ديه أول مره يعملوها مفر
قتش…روح لدينا زمانها زعلانه 
مالك بحب…لا عاوز اجبلها الطقم اللي عاجبها بكره عيد ميلادها
يزن…بس ده غالي اوي يا زين
مالك..مفيش حاجه تغلى عليها…يلا سلام هروحلها علشان افرحها 
يزن بقلق..سلام.
مالك و هو بيفتح الباب..دينا 
مالك باستغراب..ايه ده ممكن تكون روحت…بس هي قالت هتستنى علشان نكمل ديكور البيت
لاحظ نور جاي من الاوضه”
مالك و هو بيفتح الباب…يلا يا دينا علشان تل…
قطع كلامه بصدمه من اللي شافه و وقع منه العلبه اللي ف أيده
مالك بصدمه…أي ايه ده يا اا
دينا و هي بتقوم من على السرير بسرعه…ازاي تدخل منغير ما اخبط
مالك بعصبية..عوزاني استأذن قبل ما اخل بيتي يا ******
علشان مشوفش القذارة و *****بتاعتك ديه
دينا ببجاحه…و أنا مبحبكش انت بالنسبه ليا بنك بس أنا بحب ماجد *بصت نحيته ملقتهوش*
مالك بسخريه وجع…راح فين حبيب القلب هرب صح 
تابع بجنون…بس مش أنا اللي اتخان يا هانم و هقتلك و اما الاقي ال**** التاني هقتله و طلعت رصاصه استقرت في قلبها و فارقت الحياه عوده من الفلاش باك*
رعد بصدمه..ي يعني انت اللي قتلت دينا…قتلت اختي الوحيده
*****عند زين*****
زين…تعرفي يا جميله
جميلة بصتله بقرف…متنطقش اسمي على لسانك 
زين…تعرفي قتلت كام شخص
جميله بصتله و الخوف دب في قبلها…و تعرفي من ضمن اللي قتلتهم اهلك
جميلة بعياط…ليييييه ليييييه
زين…علشان أنا شغال في المافيا يا روحي ف بالنسبه ليا عادي 
ماهي….أنا هخرج و هبقى اجي بعد ساعه
زين…استني عندك 
بصتله مسك السلاح و ضرب طلقه في رأسها
جميلة عماله تصوت و تعيط
زين…تستاهل القتل بتخوني بس على مين و كفايه صراخ دماغي وجعتني
بصتله بخوف و سكتت..
زين…تعرفي أنك احلويتي لما مشيتي من عندنا
بس جايه دلوقتي و تحلوي..يلا اهي ملحوقه
و قرب منها جامد….
يتبع…
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى