Uncategorized

رواية عشقها الأسد الفصل التاسع عشر 19 بقلم أسماء محمد

 رواية عشقها الأسد الفصل التاسع عشر 19 بقلم أسماء محمد

رواية عشقها الأسد الفصل التاسع عشر 19 بقلم أسماء محمد

رواية عشقها الأسد الفصل التاسع عشر 19 بقلم أسماء محمد

الهجوم حصل بعد اما معتز اضرب علي رأسه من ماندو وطبعا الكل مهدد بالسلاح 
اسد بلحظه كان لف أيده وخد المسدس من الحارس وضربه بالنار 
واحمد في هجوم اسد استغل وعمل نفس الي اسد عمله 
ايمن جري علي ماندو ونازل ضرب فيه 
اسد راح لحازم بغضب.، انت ايه ليه كدا ليه وضربه بوكس في وشه حازم بيرد ليه اللكمه اسد وقع في الارض 
ريم ويارا .، اسااااااااااااد
احمد ضرب نار علي كل الحراس الي موجوده ومش فاضل غير حازم وماندو 
بعد اما حازم ضرب اسد ووقعه علي الأرض راح ناحيه يارا وصوب المسدس ناحيه راسها 
اسد بغضب .، يارااااااااااا سيبها يا حازم احسن للك 
احمد .، ابعد ياحازم والا هموتك 
حازم .،مش هتقدر لان هقتلها قبلك 
ماندو في انشغال الكلام استغل الفرصة وراح ناحيه ريم وفي الوقت ده فاق معتز وشافه وهو بيتحرك وكان في مسدس علي الأرض معتز خده وفي لحظه غيرت كل حاجه 
ماندو نايم في الارض وغرقان في دمه 
حازم بغضب.، يا بن ال*****لييييييه وضرب نار علي معتز 
الكل في صوت واحد.، معتااااااااز 
هاني راح علي معتز .، معتز قوم معايا يلا قوم 
معتز بيكح .، هاني بيه متقلقش هبقي كويس
يارا في اللحظه بتاعت ضرب معتز استخدمت مهاراتها وفلتت من حازم 
اول اما يارا بعدت اسد ضرب الرصاصه في دماغ حازم ونزل ميت وغرقان في دمه
ريم من الصدمه والدم أغمي عليها احمد جري عليها وشالها 
في الوقت ده دخلت القوه والاسعاف ودخل امجد 
امجد اول اما شاف دم حازم بغضب لاسد 
امجد .، تقتل اخوك ليه 
اسد باستغراب.، اخويا 
امجد .، اه اخوك حرام عليك دا من يوم اما اتولد ماشافش يوم حلو ليه كدا وبعياط ليه يا ابني انت فرقت ايه عن ابوك بقا ها فرقت ايه حرام عليك
اسد بغضب.، اخويا ازاي يعني مش فاهم 
امجد .، ابوك في يوم جيه الملهي وتقريبا كان متضايق وام حازم كانت لسه جديده وخام وكانت موجوده غصب عنها ابوك كان شارب واوا اما شافها طلبها وهي مش كانت راضيه بس وافقت غصب عنها ومن ساعتها محدش شاف ابوك وام حازم عرفت انها حامل قررت تسيبه وبعد اما ولدته مش بتهتم بيه خالص وانا الي بهتم بيه وابوك في يوم جه وانا قولت لحازم أن ده أبوه ويارتني ما قولت في دمعه نزلت من عينه حازم راح لابوك كان طفل وقالوا انت بابا ابوك مسك النار وحرقه وقاله انا مش عندي غير اسد اسد ابني وبس وانت عاهر بن عاهره ومن ساعتها حازم حالف لينتقم وقتل ابوك وامك 
اسد في صدمه من الي بيسمعه ومش فارق معاه ولا كلمه غير أنه قتل اخوه
اسد .، اخويا هههههههههههه اخويا انا من لحمي ودمي انا قتلت اخويا قتلته وبزعيق لييييييه وراح عند حازم وقعد جمبه
اسد .، حازم حبيبي قوم يلا انت اخويا انا من زمان كان نفسي يبقا ليا اخ قوم يا حازم وبعياط انا اسف مش هعمل كده تاني يلا قوم حاااااازم قوم علشان خاطري مش انت عايز تقتلني اقوم 
يارا راحت عنده .، البقاء لله ده عمره هو غلط من الاول وانت كنت خايف علينا وماكنش قدامك حل غير ده ادعيلوه بالرحمه 
اسد .، عمري مااقدر اسامح نفسي اني قتلت اخويا حتي لو غلطان دا اخويا ليه انا بقيت قاتل لازم اتعاقب لازم 
يارا .، اسد انت ماكنتش تعرف دا قدر ربنا ادعي ليه بس ويلا قوم 
كلهم راحوا المستشفى علشان معتز وريم وحازم 
طلع تصريح دفن حازم وريم فاقت ومعتز حالته كويسه وكلها ساعات ويفوق لأن الرصاصه ماكنتش خطيره 
اسد في اوضه ريم بعد اما دفن حازم ريم نايمه علي السرير بتاع المستشفى
ريم . ، قتلته يا اسد وبعياط انت عارف انو خلاني اشوف الجرح بتاعه بابا هو السبب انت فرقت ايه عن حازم وبابا لما قتلوا انت كمان قتلت اخويا ليه كدا
اسد برجاء، والله ماعرف والله ما كنت عارف انو اخويا انا اصلا مش مسامح نفسي متزوديش الهم عليا 
ريم. ، طيب خلاص وبتمسح دموعها
بعد مرور شهر 
معتز فاق وحالته بقت احسن من الاول وقرروا يعملوا فرح ريم & احمد
ياسمين & ايمن
يارا& اسد
معتز&ندي ودي زميلته في الشغل ..
يتبع..
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!