روايات

رواية رهف حياتي الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم رحمة محمد

رواية رهف حياتي الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم رحمة محمد

رواية رهف حياتي الجزء التاسع والعشرون

رواية رهف حياتي البارت التاسع والعشرون

رواية رهف حياتي الحلقة التاسعة والعشرون

رهف واسر طلعوا اوضتهم بعد يوم جميل من الضحك لفرح لرقص.
اسر:يااااااااااه يااااه بجد اخيرا بقي اتقفل علينا باب واحد اخيرا مش هسمع كلمة حد يشوفنا دي تاني اخيرا.
رهف وهي بتضحك:طب وطي صوتك لحد يسمعنا.
اسر:لا بت بقولك اي متخلينيش مستناش لمه نغير انتي حره.
رهف:خلاص خلاص يامجنون ادخل الحمام غير يلا واتوضي عشان نصلي ركعتين.
اسر:ماشي ياعيوني انا.
رهف:خد تعالي فكلي رباط الفستان دا.
اسى:بس كدا حاضر.
قرب اسر ليها ورهف اديته ضهرها راح شد رهف ليه جامد وبدء يفك الرباط بتاع الفستان لحد ماخلص ورايح يقلعها الفستان.
رهف:لا خلاص كدا شكرا روح وانا هكمل لمه تطلع من الحمام وادخل انا.
اسر:قصدك اي يعني طب علي فكره بقي انا ممكن اتربس الباب بتاع الحمام دلوقتي ونغير انا وانتي قدام بعض هنا عادي يعني.
رهف:وانا هفضل قاعده كدا عادي مش مغيره.
اسر:بقي كدا يعني طب روحي غيري يلا عشان نشوف مين اللي هيفضل قاعد كدا.
رهف:ادخل انت الاول.
اسر:حاضر من عيوني.
دخل اسر غير البدله واخد شور وطلع وهو لافف الفوطه بس من تحت.
رهف:يالهوي وغمضت عنيها بسرعه.
اسر:يابنت المجنين وفضل يضحك عليها ادخلي غيري يارهف اومال لمه اعمل فيك……..
رهف:خلاص اسكت اسكت انا دخله.
اسر:يلا عشان مش قادر استني اكتر من كدا.
رهف:طب اوعي كدا ودخلت رهف الحمام قلعت الفستان واخدت هي كمان شور ولبست قميص نوم لونه ابيض لحد الركبه ومفتوح من الصدر وفردت شعرها وهي طلعه من الحمام عماله تغطي في نفسها.
اسر اول لمه شافها صافر اوبا بقي ابيض لابس ابيض ياناس بقي البطل دا كله مراتي ليا انا لوحدي يانهار خبر ابيض تعالي يابت قربي.
رهف:وهي مرعوبه لللللل لللل لا لا مش جايه.
اسر:تعالي بزوق والادب كدا عشان متشوفيش اسر تاني تزعلي منه.
رهف:ونبي يااسر ونبي مش تعمل فيا حاجه دا انا مراتك حبيبتك.
اسر وهو بيضحك:ماعشان انتي مراتي حبيبتي عايزك تعالي بقي.
رهف بدأت تتوجه نحيته واحده واحده راح اسر قرب منها هو بسرعه شدها ليه جامد وقرب من عند ودنها واخد نفس انا مش هسيبك غير لمه اكل كل حته فيكي يامانجيه انتي.
رهف طبعا سكته ومش عارفه تنطق ولا كلمه من كتر التوتر اللي هي فيه.
اسر نزل علي شفايفها وبسها بكل رقه وحنيه فضلت البوسه مستمره فتره راح لم شعرها في ايد واحده من ايده وشده لورا ونزل علي رقبتها وبسها وبأيده التانيه بيمشيها علي ضهرها لحد ماوصل ل… رهف اتخضت وخافت كدا.
اسر:شششششش قرابي متخفيش.
وبدأت رهف تقرب ليه تاني راح اخدها في حضنه وباس رسها متخفيش مني ياحبيبتي انا اكتر واحد يارهف يخاف عليكي انا بخاف عليكي من نفسي صدقيني.
رهف:وانا عارفه ياحبيبي وطول ماانا في حضنك بحس بالامان.
اسر ادلها بوسه في شفايفها راح شلها ونزلها علي السرير وبدأ يقعد جمبها.
اسر:تعالي في حضني يارهف.
رهف دخلت جوه حضنه راح نيمها علي السرير وبدء يبوسها وبعدين…….
عيب بقي كدا خلاص هنسيبهم مع بعضيهم الله ملناش دعوه احنا عارفه هتموته واكمل ليكم اتخيلوا انته بقي الباقي.🤭😹😹😹
بقلمي رحمة محمد
صبح يوم جديد ورهف بدأت تفوق من نومها وهي في حضن اسر فضلت بصه عليه وهو نايم دخلت جوه حضنه اكتر وباسته من شفايفه اسر بدء هو كمان يفوق.
اسر:يرابيييي بقي هصحي كل يوم علي الوش القمر دا كنتي جامده اوي يابت كان فينك من زمان إحححححح.
رهف ضربته علي صدره:بس بقي الله.
اسر:خلاص كدا بقيتي المدام رهف رسمي.
رهف:مدام رهف اسر نسيت دي.
اسر:اكيد طبعا ياروحي بقولك اي متيجي.
رهف:تاني اوعي ياض اوعي.
اسر:دايما فهماني غلط كدا اقصد ماتيجي ننزل يابت.
رهف:اذا كان كدا ماشي يلا.
اسر :يلا طب يلا وراح شدها علي السرير تاني وخلاص بقي ياجدعان عيب بقي ملناش دعوه احنا بالكلام دا اتنين لسه متجوزين بقي.😹😹😹😹
منه:البت دي مش عايزه تنزل ليه بقي عايزه اروح.
مصطفي:يابت دول عيرسان مستحيل ينزله دلوقتي.
علي:اه يابت مااحنا شويه صغيرين وهنبقي زيهم كدا وهو بيغمز لمنه.
رانيا ضربته علي كتفه:بس ياض ياقليل الادب انت.
بقلمي رحمة محمد
رهف واسر نزلين وهما عاملين يضحكه مع بعض.
مصطفي: صباحيه مباركه يا عرسان.
رانيا:صباحيه مباركه ياحابيبي.
وعلي ومنه صبحو هما كمان عليهم.
علي:تعالي ياسطا قولي الجواز حلو ولا اي.
اسر وهو بيبص لرهف:حلو اوي اوي ياض ياعلي.
علي:يلا يابت يامنه نحدد فرحنا.
منه:بجد ياعلي.
علي:اه يلا بكره هروح عندكم وهعرف اهلك.
كلهم بركوا ل علي ومنه.
اسر:انا هاخد رهف وهنسافر بكره.
علي:طب ماتستني ياسطا نتجوز انا ومنه ونطلع احنا الاربعه سوا وكل واحد بمراته ياخد جناح لوحده.
رهف:خلاص ماشي فكره حلوه يااسر.
منه:اه جميله جدا طبعا.
وفعلا استنه لحد ما علي ومنه حدده اليوم.
جه يوم فرح منه وعلي والكل حضره وعلي ومنه اتجوزه هما كمان وجه وقت انهم يسافروا وبالفعل سافروا وكل واحد اخد جناح في حته مختليفه وكان دايما يتقبلوا ويخرجه مع بعض وفضلوا مقضيين الشهرين هناك ورجعه تاني.
رهف:اسر عايزه اقولك علي حاجه.
اسر:نعم ياعيون اسر.
رهف:………..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رهف حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!