Uncategorized

رواية خطفتي قلبي الفصل الأول 1 بقلم دنيا حسن

 رواية خطفتي قلبي الفصل الأول 1 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الفصل الأول 1 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الفصل الأول 1 بقلم دنيا حسن

طفتي قلبي..♥
نتعرف بالشخصيات كده..
زين: صاحب شركات المقاولات 27سنه بشرته قمحاويه شعره بني كستنائي عيونه رمادي زتوني ولما بيتعصب بتتحول لبني قاتم دليل ع شده عصبيته شخصيته قويه جسمه رياضي بصو هو حاجه جنتل كده????????????
………………………………………………………………………
نور: بنوته عسوله جدا شعرها طويل ولونه بني بندقي عيونها عسلي فاتح بشرتها بيضه ..جسمها ممشوق ومحجبه عندها 22سنه في كليه علوم
……………………………………………………………………..
(نروح عند زين فالڤيلا)
امل: زين يازين يلا قوم يابني تليفونك مبطلش رن هتتأخر ع شغلك وفتحت ستاير
زين:صباح الخير ياست الكل
امل: والده زين عندها 56 سنه بس ميبنش عليها سنها بشرتها بيضه شعرها لونه اسود ممزوج بالابيض ف غصل بيضه كده ملامح وشها هادي جداا وهي شخصيه طيبه جدا وحنونه
نرجع تاني بقي ????????????
امل:صباح الفل والياسمين ع روح قلبي من جوة
زين : الله الله اي الدلع دا كله ست الكل راضيه عني بقي
امل: اخس عليك يواد ونا من امته مش راضيه عنك هو انا ليا غيرك يانور عيوني بس لو تريح قلبي وتتجوز واشوف ولادك قبل ماربنا يفتكرني
زين: اي لازمته الكلام دا بس ياست الكل ربنا يديكي الصحه والعافيه واكيد هتجوز بس لسه ملقتش اللي تخطفني وبعدين مانا لازم اختار وحده زيك كده ياقمر ولا اي
امل: ههههههههه غلبتني يولا زي كل مرة طيب يلا قوم بقي وخد دش لحد ما دادة رئيفه تحضر لينا الفطار
زين :نتي تأمري ياست الكل وباس ايدها وطلعت♥
…………………………………………………………………….
نروح بقي عند بطلتنا المزة دي????????
نور صحيت واخدت دش وصلت فرضها وقامت تحضر الفطار لمامتها وباباها
وهي فالمطبخ هوووب اركب الهواا
نور: اخس عليكي يازفته خضتيني
ميار:وووه خضيتك لي ياعسل شوفتي عفريت
نور: لا ونتي الصادقه شوفت اكتر من العفريت
ميار:اخس عليكي يانوري ياااامامااا تعالي يامامااا شوفي بتك دييي
STtOop..
ميار اخت نور عندها 20سنه بشرتها بيضهه صافيه شبه الاطفال عينهاا واسعه ولونهم عسلي مخضر كده????جسمها كيرفي بطل يعني بمعني اصح شعرها لحد وسطهاا كده
(نرجع تاني بقي)…????????????
ام نور: في اي يامصقوفه الرقبه انتيي عامله دوشه ع صبح لييي وطبعا كعادة اي ام مصريه مسكتها من شعرهاا
ميااار: اه اه يا نبع الحنان بدل ما تجبيلي حقي بتضريبني اهاا مانا بت البطه السودة صح
ام نور: بت لمي لسانك وفي اي ع صبح
ميار: بنتك اامحترمه الكبيرة العاقله دخلت خضتها فاتخضت
نور:هههههههههههههه خضتيني ف اتخضيت انتي عارفه انني بتقولي هل انتي عارفه نتي بتقولي اي????
ميار: أستني يا اختاه اكمل المهم ياست الكل بقولها اي شوفتي عفريت قالتلي اكتر من العفريت يرضيكي؟
ام نور:ماهي عندها حق ودي خلقه الواحد يصطبح بيهااا
ميار: ووووهه????????
نور:ههههههههههه واحد ليا صفر ليكي????
ام نور:ههههههههههه ربنا يخليكو ليا يلا خلصو حضروا الفطار لحد ما اصحي ابوكو واجي
ام نور: دخلت الاوضه احمد احمد
احمد: اي يا سهيله في اي (سهيله ام نور)
ام نور: قوم ياحج عشان تفطر
احمد: حاضر يا ست الستات ❤
(احمد ابو نور وميار موظف ف شركه زين )
……………………………………………………………………….
(نرجع لزين ف الڤيلا)
امل:كمل اكلك يحبيبي
زين:شبعت ياست الكل يدوب الحق اروح ااشركه عندي اجتماع مهم دعواتك معايا
حازم: الاستاذ بيفطر وانا عمال اتصل بيه مبيردش
STtOop
حازم صاحب زين واكتر من صاحب زي اخوه قد زين فالسنوابو كان صاحب ابو زين الله يرحمه
بشرته بيضه شويه ابيض من زين سيكا شعره اسود عاطي ع بني خفيف عينه بني جسمه رياضي????بيشتغل مع زين ف الشركه ويعتبر هو زيه زي زين فالشركه الكل بيخاف من الثنائي داا
……………………………………………………………………….زين: بس يلا الواحد يدخل يقول صباح الخير مش يدخل بالاصطباحه بتاعتك ديي
حازم: اصطباحه طب يلا ياخويا يلا عشان منتاخرش
راحو الشركه وفعلا تمت الصفقه ومين يرفض شغل زين الشرقاوي
احمد:بيشتغل موظف فالحسابات ف شركه زين
ام نور: نور يانور نتي رايحه الكليه
نور: اه ياماما ف حاجه
ام نور: ابوكي نسي التليفون والملفات دي يابنتي معلش روحيله وادهومله بدل مايرجع تاني
نور: عنيا ياست الكل وباست ايديها ومشيت وراحت عند شركه زين اول ما شفتها انبهرت من بره
قالت بصوت مسموع بسم الله ماشاء الله اي الجمال دا
زين: كان نازل واتفجأ بالملاك اللي واقف قدامه افندم؟؟
نور:هاااا انا اسفه مقصدش حضرتك
زين:????امال مين
نور: ونت مالك يجدع نت دا نت رزل صحيح
زين ببرود : والله ؟
نور: اه والله وسع كده خليني ادخل
زين: تدخلي فين نتي مين اصلا وهي وكاله من غير بواب عشان تدخلي
نور: دا نت رزل صحيح وسع من وشي اخرتني وزقته ودخلت عطت لابوها الحاجه واتفجأ انها واقفه مع احمد
زين: عم أحمد هي مين دي
احمد: دي بنتي يا زين بيه
زين بشرود:بنتك ممممم
احمد : في حاجه يابيه
زين : لا ياعم احمد اصل اول مرة اشوفها واتفجأت انها واقفه معاك
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صديقي المفضل للكاتبة مريم سمير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى