روايات

رواية جميلتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورا فريد

رواية جميلتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورا فريد

رواية جميلتي الجزء الحادي عشر

رواية جميلتي البارت الحادي عشر

رواية جميلتي الحلقة الحادية عشر

ليليان غمضت عيونها و خلاص ها ت*رمي نفسها لكن لقت اللى شد**ها و نزلها
سليم.. انتى اتجننتى عايزة تم**وتي نفسك عايززة تموتي كاف*رة
ليليان بى انهيار .. ااانت مين اصلا علشان تحسبنييييي هاااا انت مالك اصلا ملكشششش دعوة بيااا سبنييي
ليليان كانت رايح ترم**ي نفسها تانى
سليم مسكها بعصبية.. ما تبطليي انانية بقا فكري في اهلك فكري في اخرتك هانت عليكى نفسك لدرجة انكى تنت**حري
ليليان بدموع.. انا محدش بيحبني حتى لو موت محدش ها يزعل أو يفتكرني انا مش عايزة اعيش في الدنيا ….. الدنيا دى كلها غدار و دائما ينغدر بيك من اقرب الناس يبقا اعيش ليه و لمين انا محدش بيحبني و انا مش بحب حد سبنى اموت
سليم نظر ليها.. و فكرك لم تموتى بالطريقة دى ها يبق ارتاحتي
ليليان نظرت لى الارض بخجل و دموع.. احسن من الدنيا اللى كلها غدار
سليم.. امشي امشي صدقيني مفيش حاجه مستاهلة اللى كنتى ها تعمليها
ليليان بدموع.. بس انا تعبت انا تعبت اوى
سليم.. ألجأي لى ربنا سبحانه وتعالى لانك ملكيش غيرو هو اللى قادر يداوى جرحك اسجدي لى ربنا و ادعي كتير صدقيني ها ترتاحي و لو عايزة تنت**حري انتى حورة بس مش يبقا دنيا و اخره
و مشي سليم أو عمل نفسه مشي لكن في الحقيقة هو كان بيراقب ليليان بيشوف ها تعمل ايه و مشيت ليليان
أما في قصر بدران فى غرفة اسر
اسر نايم على قدم جميلة
جميلة بتلعب فى شعره
اسر.. يا بنتى سيبي شعري
جميلة.. ملكش دعوة ….. اسر
اسر.. قلب اسر
جميلة.. هو انت و مروان ايه اللي غيركم كده و اكنكم اعداء مش ولاد عم
و يسرح اسر في الذكريات
فلاش
مامت اسر.. انت متخلف و مش فالح في اي حاجة بص مروان بيعمل ايه اتعلم منه مش هو من سنك برضو يا فاشل
مشهد تانى
مامت اسر.. و ده يجي ايه جانب مجموع مروان ها تعيش و ها تموت فاشل
مشهد تانى
مامت اسر.. الحمدلله ان جميلة مجرش ليها حاجة ولا عايزة مرات اسر بدران تكون مش*وهة و مرات مروان سليم الحمدلله انها جات في اميرة
باك
جميلة برقا.. اسر
اسر مسك يدها و قابلها.. عايزك تعرفى يا جميلتى ان ها كون معاكي مش ها سيبك ابدا لو حصل ايه لازم تعرفي كمان انى مش بيهمني الشكل ….. انا مش وحش يا جميلة مش وحش
جميلة.. و مين قال الكلام ده يعني انت لو كنت كده اكيد مكنتش كملت معاك
اسر مسك ادي**ها بشده.. ممكن تخليكى معايا متسينيش يا جميلة
جميلة.. والله ما ها سيبك بس روق
و نام اسر و الدموع متحجرة في عيونه
أما في غرفة مروان
اميرة .. مروان ايه رايك لو عملت عمليه تجميل في مناخيرة
مروان.. و مالوا يا روحي بس قبل ما تعمليها ها تشرفي ابوكي لى الابد
اميرة التفتت ليها.. و ده ليه و بعدين انا لازم اكون زى جميلة أو شاهندة
مروان حاول يهدى حالو و قعدت اميرة جانبه
اميرة .. زى ما انت عملت بالظبط عايش في سرعات مع ابن عمك و المفروض اخوك ايه اللي غيرك كده
مروان.. حاجة متخصكيش
اميرة مسكت يده.. مش ملاحظ انك بتبعد عني و بتتهرب مني على فكرة جميلة قالتلي انك كنت بتحاول توقع بينها وبين اسر
مروان.. لان كنت بقول الحقيقة
اميرة .. تقوم تخرب بيتو و ليه كل ده علشان شاهندة
مروان.. اميررة
اميرة .. انا عارفه كل حاجة و يانا يا انتقامك من اسر و لو عايز شاهندة روحلها
مروان.. انتى بتخرفي
اميرة .. لا انا عقلت انت محبتنيش يا مروان انت وخدنى شكل و علشان توجع شاهندة بيا مش اكتر انا جايز اكون حبيتك بس لو هدوس عليا ف اطلع قلبي من مكانه و ادوس عليها ولا انى ابقا ذليلة عن اذنك
و خرجت اميرة و رزعت الباب
و بعد شوية فى مكتب الجد
الجد.. ايه الاخبار
اميرة .. مفيش فايدة يا چدي مروان ها يفضل طول عمره كده مش ها يتغير
الجد .. و انتى يا جميلة
جميلة.. نفس الكلام
اميرة .. انا مش ها قدر استحمل اكتر من كده يا جدى
الجد .. ها تشبيه و انتى بتحبيه
اميرة بحزن ..لو الحب ها يموتني يبقا اسيبه
جميلة بدموع.. بس انا مقدرش اسيب اسر لان انا حام*ل يا اميرة
اميرة بصدمة.. ااايه
جميلة.. انا عارفه ان انا خلفت الاتفاق بس غصب عني
الجد .. و انتى يا اميرة لسه مصرة على انكى تلغي الاتفاق
اميرة .. اه يا جدي
الجد.. بس ده مش اتفاقنا يا اميرة انتى قولتى انكى ها تفضلي معها لحد ما يرجع مروان بتاع زمان و انتى جاية ترجعي فى نص الطريق
اميرة .. لانى تعبت
اميرة و جميلة بصدمة
يا تري مين سمعهم اسر ولا مروان و ياتري الجد صح ولا غلط هل كده ظلم اميرة و جميلة ولا معها حق

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جميلتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى