Uncategorized

رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني الفصل الأول 1 بقلم حبيبة مختار

 رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني الفصل الأول 1 بقلم حبيبة مختار

رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني الفصل الأول 1 بقلم حبيبة مختار

رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني الفصل الأول 1 بقلم حبيبة مختار

زين الكبير =انت يلا يازين قولت سيب زينه 
زين الصغير ببرود=تؤتؤ هو ينفع السمك يعيش بره الميه 
زين الكبير=وده مالو بي موضوع 
زين =قول بس ينفع 
زين الكبير=لا يا سيدي 
زين=يبقا مينفعش زينه تخرج من حضني 
زين الكبير بصدمه=يخربتك ده انت وخد سفالة محمد
محمد =لا وانا مالي يالمبي 
زين الكبير=خالي ابنك يسيب بنتي احصلو 
محمد=مليش دعوه 
زين الصغير=شاطر يا ولدي 
زين الكبير= وانتي يا ست ملاك بتعملي اي 
ملاك وهي مش مركزه=استنه يازين بشوف الكندي شوب 
زين بغبا=مين الكندي شوب معليش 
ملاك =يو بقا يازين مش عرفه اقرا روح ملاكي 
زين =طب معليش يا استاذه ملاك ممكن تقولي مين الكندي شوب
ملاك لا مبالاه =علي شادي وكيمو و الجبنه القديمه ادهم
زين بشر=اه كريم وشادي وادهم اممم طب تعاليلي 
ملاك وهي بتجري =ايهد يا زيزو مش كده 
زين هو بيجري وره =وربنا ماانا سيبك 
محمد بضحك=روان هتي الفشار في خناقه هنا 
روان وهي بتجري بال فشار=الله تفتكر زين هيلحقه
محمد=اكيد واد يامراد 
مراد ببرود=نعم 
محمد =ابوك هيقتل امك 
مراد =متخفش انا هروح انايم ساره واجي اكمل الخناقه يلا يا قلبي 
محمد بصدمه=احيه ياابو سوسو الواد شقط البت من جمبي 
روان بضحك=عيل يا محمد
محمد بيغمز بي وقحه=طب ماتيجي قولك علي حاجه فوق 
زين الصغير=وعمو زين بيقولي انت واخد السفاله من مين 
محمد =ملكش دعوه يا بارد 
زين الصغير =وعليه قلت الايمه ده يا ولدي 
نروح لي زين وملاك 
ملاك =يازين انت متعبتش 
زين =لا تعبت وعشان ده ملكيش دعوه بيه خالص تمام 
ملاك =انت زعلت يا زيني 
زين ببرود=لا مزعلتش واتفضلي عشان اغير وريح المكتب 
ملاك بزعل =خلص يازين بقا
زين قطعه=اتفضلي يا ملاك بره 
ملاك بزعل =ماشي يازين 
ملاك خرجت 
روان =مالك يا ملاك 
ملاك =مفيش ياروان 
روان=يعني انا هتوه عنك 
ملاك بزعل =زين زعيل مني يا ملاك 
روان =زعل ليه 
ملاك =عشان اللولي بوب والكندي شوب 
روان بضحك=يخربتك هموت انتي مش هتبطلي تقراي روايات بقا 
ملاك =لا مش هبطل 
روان =انتي عرفه يابت يا لوكه مراد بيفكرني بي مين 
ملاك =بي مين 
روان=عرفه روايه بنت الشيطان
ملاك=ايوايو عرفت بي مراد وبرد مراد 
روان بضحك=ايو هموت طب يلا ادخلي صلحي 
ملاك بحمس =لا انا مش هصلحو هنا 
روان بستغراب=امل فين 
ملاك =هو محمد راح الشركه معاه 
روان=اه راح مع زين في اي فهميني 
ملاك بخبث =تعالي وانا افهمك 
بعد موده قدام الشركه بتاعت محمد وزين 
روان بغبا =هو اي الي جبنه هنا 
ملاك=تعالي انتي هتتخلي لي محمد وانا هدخل لي زين 
روان بحمس=ماشي 
عند ملاك وزين
ملاك للسكرتيره =زين جو 
السكرتيره =انتي مين عشان تقولي زين حاف كده 
ملاك بقرف=مالك يا عسل بقول جوه اخلصي 
السكرتيره بقرف =زين بيه مشغول 
ملاك مشيت من قدام السكرتيره وفتحت الباب
زين بصدمه=ملاك بتعملي اي هنا 
السكرتيره =والله يا فندم حاولت مدخلهش 
زين قطعيه =مدام زين تيجي في اي وقت 
السكرتيره بحقد =تمام يا فندام 
السكرتيره خرجت 
زين ببرود=بتعملي اي هنا ياملاك 
ملاك بدلع = جي اشوف حبيبي الي زعلان مني ونزل من غري مايقولي 
زين =امممم خليكي في الكندي شوب بتاعك 
ملاك =يا بيبي انت الي في القلب 
ورحت قعدة علي حجرو 
ملاك بدلع=خلاص بقا يا عمو الظابط 
زين ببسمه=انا عمري مازعل من ملاكي ابدا بس انتي عرف 
اني مش بحب تجيبي سيرت راجل تاتي غيري صح 
ملاك=صح يا قلبي 
زين بغمز =طب يلا هنروح 
ملاك بضحك=هتفضل طول عمرك كده يا زيني 
زين =مش بقدر اقاويم ملاكي 
ملاك =اي صوت الزعيق الي بره ده 
زين بستغراب=مش عرف تعالي نشوف 
روان قعده علي السكرتيره و بتضربها
محمد بغضب =خلاص ياروان بقااا 
روان =ابدا الازم اعلمه الادب
ملاك بضحك=قومي ياروان هي عملتلك اي بس 
روان =ده وحده قليلة الادب مش عوزه تدخلني وبتقول محمد حاف
ملاك =لا كده يبقا متسكتيش اضرابي اكتر 
محمد بزعيق رج المبنه =روااااااااان قولت قومي 
روان =انت بتزعلي انا عشان ده ماشي يا محمد خليه تنفعك 
روان مشيت 
وملاك وزين لحقو روان 
محمد =وانتي متروضه 
عند ملاك وزين وروان
ملاك=ياروان استهدي باالله كده بس انتي في بيت اختك
(ملحوظه روان وزين ومحمد وملاك عيشين في فيلاه وحده)
روان بعيط=لا ياملاك وهو زعقلي قدام كل الموجودين 
ملاك =خلاص بقا اهدي 
محمد جيه=معليش يا ملاك انزلي لي زين 
ملاك =ماشي ياحمودي
محمد بغضب=لمي نفسك 
ملاك بضحك=ماشي 
ملاك مشيت 
محمد =ينفع الي عملتيه في الشركه ده
روان =………..
محمد=رودي عليه
روان بعيط =وانت ينفع الي عملتو ده 
محمد خد روان في حضنو =يا قلبي ماانتي كنتي قدام رجاله وانا مش عوز حد يشوافك 
روان بعيط=بردو مكنتش عملت كده 
محمد =خلاص يا قلبي بقا 
روان ببتسمه=بحبك
محمد بحب =وانا بعشق 
(راعو شعوري ونبي????????????☺)
صباح اليوم التالي 
زين =ملاكي ياحبيتي 
ملاك بنوم =اممممم يازين في اي
زين =قومي صحي ساره ومراد 
ملاك =ماشي يا حبيبي نام انت 
عند مراد وساره وزين وزينه 
ملاك دخلت الاوضه بتاعت مراد وزين لقت 
زين واخد زينه في حضنه 
ومراد واخد ساره في حضنو 
ملاك بصدمه =ده يالههههههههوي 
زين ومحمد وروان جوم جري 
زين بخضنه =في اي ياملاك حصل حاجه
ملاك =لا يا قلبي بص كده هناك
زين بصدمه=اده 
محمد=احم احم طب تعرفي تجري ياروان 
روان بخوف=هشعلقنه يا محمد صح 
محمد بيمسح دموعه الوهميه =اهئ اهئ صح يا قلب محمد
زين بزعيق=انت يلا سيب البت وقوم فز 
زين الصغير بخوف=اهد ياعمي والي اكسر يا تصلح اهد 
زين الكبير بشر =ده انا هكسرك وهصلحك
زين الصغير بي لطم =ياصغير علي الموت يا زيزو 
زين الكبير=يلا عشان تروحو المدرسه ولما تيجو ليه كلام معاك
بعد موده وقوليله 
ملاك =زيني انا وروان ريحين المول 
زين =ماشي يا قلبي بس متتاخريش 
ملاك=ماشي يروحي سلام 
راحو ملاك وروان المول
في المول 
روان =اي ريك في ده ياملاك
ملاك=جميل بس يلا بقا عشان زين هشعلقنه 
روان =يلا 
عند زين 
زين مسك الفون =الو 
مجهول = الحق ياباشا المدام ملاك والمدام روان اتخطفوا
زين بزعيق =نعمممم 
يتبع……
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!