Uncategorized

رواية ما بين الحب والعذاب الفصل الأول 1 بقلم راندا علي

 رواية ما بين الحب والعذاب الفصل الأول 1 بقلم راندا علي
رواية ما بين الحب والعذاب الفصل الأول 1 بقلم راندا علي

رواية ما بين الحب والعذاب الفصل الأول 1 بقلم راندا علي

بتكون قاعده سرحانه ف الفصل بتفوق من سرحانها علي صوت المس 
تمارا / نعم ي مس
المس / قومي اقوليلي كنت بشرح اي
تمارا بعتذار / اسفه ي مس اخر مره
المس / اول مره واخر مره اتمنى ركزو يلا
ف مكان تاني 
تعالي بس متخفيش هفرجك علي الفيلا اللي هنتجوز فيها
حياة بتوتر / لا ي ادم مش دلوقت
ادم / لي ي حياة انتي خايفه مني
حياة بحب جامد / عمري مخاف منك انت حاجه وحيده بطمن ف وجودها وبحس بلامان
ادم بحب با*سها ف جبينها /يلا بقي احنا وصلنا
نزل من عربيته وفتحلها الباب نزلت ومسك أيدها ودخل الفيلا كانت فيلا كبيره اوي كأنها قصر وكل تفاصيلها جميله وبذوق رقيق اوي فرجها علي الفيلا كلها
حياة بانبهار / دي تحفه ي ادم بجد لما هتتقدملي ونتجوز هنعيش هنا
ادم قرب منها جامد هي كانت بتبعد لغاية ماتخبطت ف الحيطه وبقي محاوطها
ادم هو عيونه ف عيونها / دي حاجه قليله عليكي 
حياة بتوتر من قربه / ادم ابعد
ادم قرب منها وقب*لها جامد حياة بعدت وشها واخدت نفسها جامد ادم انا تاخرت وزقته وكانت هتمشي
ادم شدها عند السرير حياة انتي مش واثقه فيا
حياة بتوتر جامد من قربه / لا طبعا بثق بس مينفعش لاننا مش متجوزين
وهنتجوز وشدها وفضل يقب*لهاو????????????????????
ف مكان تاني 
داخله وبتفتح شنطتها بتاعت المدرسه 
تمارا /ييي نسيت المفتاح وطلعت الفون بتاعها وتصلت
ادم الفون بيرن 
ادم بغضب / مين البارد معندوش دم بيرن دلوقت فتح الفون نعم ي تمارا عاوزه اي
تمارا / متتعصبش عليا نسيت المفتاح
ادم بعصبيه / بت قولتلك الف مره مترديش عليا كلمه بكلمه
تمارا / طيب نسيت مفتاح قدام البيت
ادم بغضب ونفاذ صبر خليكي عندك اوعي تتحركي وربنا لو اتحركتي من عندك لانفخ*ك ي تمارا وقفل 
تمارا طلعت من مدخل البيت وعيونها الزرقاء بدور علي حد ومره وحده عيونها وقعت عليه كان شاب واقف لابس تيشرت اسود وبنطلون جينز وحالق شعره ومن جنب البنطلون محطوط المسد*س 
تمارا فرحت اوي أنها شافته وحطت فونها ف الشنطه ورجليها بتقرب منه ورجع تانيه ترجع لوراه وقلبها بيدق جامد
تمار / بس خلاص انا هروح واخدت نفس عميق وراحت
تمارا بتوتر / لو سمحت 
سيف / افندم 
تمارا بتوتر اكتر / هي ساعه كام 
سيف بص ف ساعه بتاعته بطريقه حاده / ٣ ونص
تمارا وهي بتبص في عيونه وسرحانه / وكام دقيقه
سيف بنفاذ صبر / بقولك ونص ٣٠ دقيقه
تمارا بتوهان / وكام ثانيه 
سيف بعصبيه / انتي مجنونه صح مش بتفهمي
تمارا بخوف وتمثيل القوه / انت حيوان ازاي تشتمني
سيف بعصبيه وقرب منها ومسك أيدها جامد لدرجه كانت هتتسكر / انا متجراءش ولا كان اللي يشتمني بس انتي بنت غير كدا قسماً بالله مكنت رحمتك 
وساب أيدها ومشي 
تمارا بدموع مجمده ف عيونها مسكت توبه ورميتها عليه وطلعت تجري رأسه تعورت وطلع يجري وراها
عند ادم وحياة بعد مقفل الفون كانت منهاره من عياط
ادم حضنها / اهدي بس 
حياة / انا وحده مش كو*يسه ازاي وافقت اعمل كدا
ادم هو يحضنها اكتر / مين قال كدا انتي احسن البنات ف عيوني وتفضلي كدا وهنتجوز وعد عمري مهسيبك 
حياة اطمنت وابتسمت / ونا وعد هفضل احبك لنهايه يلا بقي عشان اختك زمانها واقفه وقامو
سيف مسكها جامد وكان قدام عماره جديده بتتبني زقها دخلها جوه وخبطها ف الحيطه
يتبع ……
لقراءة الفصل الثانى : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى