روايات

رواية معذبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم رانيا عصمت

رواية معذبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم رانيا عصمت

رواية معذبي البارت الخامس عشر

رواية معذبي الجزء الخامس عشر

رواية معذبي
رواية معذبي

رواية معذبي الحلقة الخامسة عشر

هيثم بصدمه….انتي قولتي ايه
مروة بإبتسامة….اممم انا ولا حاجه اكيد انت سمعت غلط
هيثم…بقا كده طيب…هيثم سحبها من ايديها ووقعت في حضنه
مروة بصت ليه بصدمه….انت هتعمل اي يا مجنون
هيثم…لسه هيتكلم دخلت الممرضه
الممرضه…معاد الدواء بتاع حضرتك
هيثم بعد عن مروة والممرضه باصه ليه باعجاب ومروة ملاحظه ده
مروة…اظن ان انا المريضه بصي ليا مش ليه
الممرضه بخجل بسبب انها اتحرجت…انا اسفه عن اذنك
الممرضه خرجت ومروة رمت المخده وراها بعد ما طلعت
هيثم واقف ومبسوط لانه شاف غيرتها

 

 

مروة….واحده حربوقه شوفتها بتبص ليك ازاي كانت هتأكلك بعنيها
هيثم…وانتي اي اللي مزعلك
مروة…اي اللي مزعلني مفيش بقولك اي انا عايزة امشي من هنا
هيثم…لما تفكي الشاش ونطمن عليكي هتطلعي من هنا
مروة…هو انا لسه هقعد هنا كتير ولا ايه
هيثم….امم علي حسب وبعدين انا قولتلك اني عندي مهمه وهسافر كمان كام يوم
مروة بدموع كالاطفال….انت هتسافر وتروح عند المجرمين
هيثم بيقرب منها بخبث…مروة زمت شفتيها بطفوله…بطل قله ادب بقا
هيثم بضحك…قله ادب…هيثم غمزلها بعينيه…انتي لسه شوفتي قله الادب
مروة….ااا.. نت بجد واحد…
هيثم…واحد اي قالها وبيقرب من وشها جامد مروة اتخضت من قربه ليها
مروة…ه.. هااا مفيش حاجه انت بتقرب كده ليه
هيثم لسه هيتكلم الباب اتفتح ودخل مالك
____♡____
في الفيلا عند سلوي قاعده في اوضتها وقافله الباب علي نفسها
والداده بتحاول معاها علشان تفتح الباب
الداده…افتحي يا سلوي متوجعيش قلبي معاكي
سلوي مردتش ومفيش غير صوت شهقات
الداده….متعمليش في نفسك كده يا حبيبتي يجرالك حاجه
سلوي في الاوضه وبتفتكر اللي حصل
فلاش باك…
سلوي كانت واقفه وفي شاب واقف معاها وبيحاول يقرب منها ويلمسها
عمر كان جاي من بعيد علشان يشوف سلوي وشاف الشاب بيحاول يحط ايده علي جسمها….
لسه الشاب هيحط ايده وعمر هجم عليه ونزل فيه ضرب لحد ما نزف
سلوي…عمر انت اتجننت ولا اي
عمر بغضب….اششش انتي تخرصي خالص
سلوي بحده….انت الغلطان وكمان بتقولي اخرصي انت ضربت الشاب لحد ما خليته نزف انت اكيد اتجننت
سلوي لسه هتمد ايدها للشب علشان تساعده عمر شدها ليه
عمر…سلوي متعصبنيش وامشي يلا

 

 

سلوي زقت ايده من علي ايدها…انت مين اصلا علشان تقولي اعمل ايه ومعملش اي
عمر….سلوي احترمي نفسك وامشي قدامي من غير كلام
سلوي…انا محترمه وانت ملكش دخل بحياتي
عمر….تمام يا سلوي بس اعرفي انك اللي اخترتي الطريق ده
عمر بص علي الشاب بغل وضربه جامد برجليه في معدته
وسابها ومشي
باك….
سلوي بدموع…انا اسفه يا عمر انا عارفه اني غلطانه بس متعملش فيا كده مش هقدر اشوفك مع وحده تاني
انا مليش غيرك يا عمر متسبنيش ارجوك خليك معايا انا اسفه
_____♡____
في شقه عمر قاعد في اوضته ومرجع ضهره لورا علي السرير
وبيفكر في سلوي وهل اللي عمله صح ولا غلط
عمر…انت مغلطتش في حاجه انت كل ذنبك انك حاولت تحميها من الوحوش اللي حواليها
مامته دخلت عليه وقعدت جمبه وحطت ايدها علي راسه
الام….مالك يا ابني وشك دبلان ليه
عمر بابتسامة…هو اللي يشوفك يا قمر وشه يدبل
الام…كداب وعينيك فيها حزن كبير
عمر نام علي رجليها زي الطفل الضايع
عمر….انا حاسس اني ضايع ومش عارف اعمل ايه انا بحبها ومقدرش ابعد عنها بعدي عنها اني اموت
الام….بعد الشر عليك يا حبيب امك
عمر ابتسم ليها وباس رأسها
الام…بص يا ابني اللي بيحب بيسامح وخصوصا لو كان الحب قوي بين الطرفين في طرف لازم يضحي علشان العلاقه متتضعفش علشان دايما يصحح اخطاء الطرف التاني بس لو الطرفين اتمسكوا بعندهم يبقي كده العلاقه هتكون ضعيفه
______♡______

 

 

عند رشاد
رشاد…اغبياء عارفين لو حصلها حاجه هقتلكم واحد وراء التاني فاهمين انت وهو
الحارس….والله يا باشا احنا ملناش زنب في اي حاجه حصلت
رشاد….عايزها تكون عندي في اسرع وقت فاهمين
الحارس….طيب والمقدم هيثم هنعمل فيه اي ده بيحبها اوي وممكن يطربق الدنيا فوق راسنا
رشاد…هنخلص منه في اقرب فرصه بس انتوا نفذوا اؤامري
الحارس…تحت امرك الاسبوع الجاي بالكتير هتكون عندك
رشاد ابتسم بخبث شديد وعينيه مليانه شهوه ورغبه وبيفكر في مروة

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معذبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى