روايات

رواية عشق الصعيدي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان أشرف

رواية عشق الصعيدي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان أشرف

رواية عشق الصعيدي الجزء الحادي عشر

رواية عشق الصعيدي البارت الحادي عشر

رواية عشق الصعيدي
رواية عشق الصعيدي

رواية عشق الصعيدي الحلقة الحادية عشر

فاطمه مين دى

عشق بهدوء:فاطمه دى صحبتى اللى شغاله عندك فى البيت

توسعت اعين عمر بصدمه وهو يوقف السياره على جانب الطريق ويقول بسخرية:انتى بتقولى اى انا بقولك عاوز اعملك هانم وانتى تقولى عاوزه تاخدى خدامه وتقولى عليه صحبتك انتى اكيد بتهزرى صح

 

 

 

 

حركت عشق راسها بحزن وهى تقول :لا انا مش بهزر انا فعلا عاوزه فاطمه تكون جانبي انا من ساعت ما ابويا مات وانا مليش حد ومحدش حلمى زاى فاطمه هى بجد بتحبنى من قلبها

نظر لها عمر بهدوء وهو يقول:خلاص يا عشق اهدى انا اسف يا ستي بس انا بقولك بلاش لان هدخلك البيت هانم ولأن كل الناس هتعرف انك مراتى عشان كدا انا عاوزك تفضلى هانم فى عيون الكل فاهمنى يا عشق

حركت عشق راسها بهدوء وهى تقول:انا مش عارفه اشكرك ازاي انا من ساعت ما عرفتك وانت بتحاول تقف معايا حته لو بتجرحنى بس بوقف معايا

 

 

 

 

 

حرك عمر راسه بهدوء وهو يقول:متقوليش كدا يا عشق بس انا مش عاوزك تنسي الاتفاق بتاعنا انتى اه هتكون مراتى فى البيت قدم الخدام لكن برضوا بينا لا فاهمه

حركت عشق راسها بهدوء وهي تقول:طبعا و ده حقك

حرك عمر السياره مره اخرى تجاه القاهره

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

جلس جابر على كرسيه يفكر في عمر وعشق فهو قد فعل اول خطوه لكي يجعلهم مع بعضهم البعض ولكن ما زال الكثير من الخطوات واولها ان يقرب عمر الى عشق ويجعل قلبه يدق له ولكن هذا الشيء لن يحدث سوى ان يكون زين معهم ويشجعهم على تلك الفعله فزين هو اكثر شخص قريب من عمر

 

 

 

 

 

اتصل جابر بزين الذي رد عليه بملل وهو يقول: خير يا حاج في ايه

جابر بغضب: مالك يا ولده بتتحدت معي كده ليه

 تحدث زين بسخريه وهو يقول: ما فيش يا حاج مصحيني من النوم بدري وقالق منامي انت وابن ابنك هتكون بتحدتت معكم كيف

تحدث جابر ساخرا :طب بجولك اى قوم و فوج كدا معايا انا عاوزك فى موضوع مهم

زين بسخرية:يا حج افهم عمر مش عاوز يتجوز يبجا بلاش كلام و حديت ملوش لازمه

 

 

 

 

جابر بسخرية:مين اللى مش عاوز يتجوز عمر اتجوز بحاله يومين وكمان هو و مراته نزلين القاهره

وقع زين من على الفراش وهو يقول :مين ده اللى اتجوزه وكيف اتجوز وهو قال انه مش هياجوز حته لو على رقبته انتوا هاجننونى ولا اى انا مش فاهم حاجه

جابر بسخرية اكبر :ليه هو انت فكرنى عويل زايك انا اللى عاوزه بيحصل انا جابر الحديد يا واد

زين بسخرية:طب يا حج جابر متصل بيا ليه بجا ادام اللى انته عاوزه عملته

 

 

 

 

جابر بجدية :عشان عمر اتجوز صورة وانا عاوز حفيد يشيل اسم العيله

زين بسخرية:وانا هعمل اى يعنى هتجوزها انا ولا انا اللى اخلف

جابر بغضب :اتحدتت عدل يا وض انا بكلمك عشان تعمل اللى عاوزه منك انا عاوزك تبعد البت اللى اسمها رز دى

ضحكك زين وهو يقول:اسمها روز يا حج

 

 

 

 

 

جابر بجدية:المهم عاوزك تبعدها عن عمر خلاص

زين يجديه:حاضر يا حج اللى انت عاوزه كله هيحصل

قال ذلك واغلق الهاتف وذهب فى ثبات عميق

 

 

 

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بعد مرور ثلاث ساعات دخل كل من عشق وعمر الى فيلته الخاصه به في القاهره دخلت عشق تنظر الى الفيلا بصدمه فهي تعلم ان عائله الحديدي تمتلك الكثير من الاماكن ولكن لم تكن تظن انها بتلك السراء الفاحش اوقفها عمر الذي تحدث بهدوء وهو يقول: عشق الفيله دي بتاعتي انا مش بتاعه جدي لو انتي حابه تروحي فيله جدي انا معنديش مانع

حركت عشق راسها بهدوء وهي تقول: لا انا معك في اي حته حرك وعمر راسه بابتسامه وهو يقول مدام سناء مدام سناء

 

 

 

 

 

زهرات امراه طيبه يظهر على وجهها الطيبه تحدثت بابتسامه وهي تقول:اهلا اهلا ازيك يابنى عامل اى

عمر بحب:انا الحمدلله يا ماما سناء احب اعرفك دى تبقا عشق مراتى

نظرات لها سناء بابتسامه:اهلا يا بنتى مراتك قمر يا عمر

عمر بحب مفيش احلى منك يا ماما ثم أكمل بهدوء انا طلع انا و عشق اوضتى كدا ان توقفه سناء ولكن قد صعد الى الاعلى بسرعه داخل الى الغرفه و وجد فتاه تنام عاريه على الفراش و

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الصعيدي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!