روايات

رواية معشوقتي الصغننه الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك ابراهيم

رواية معشوقتي الصغننه الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك ابراهيم

رواية معشوقتي الصغننه الجزء  الخامس والعشرون

رواية معشوقتي الصغننه البارت الخامس والعشرون

معشوقتي الصغننه
معشوقتي الصغننه

رواية معشوقتي الصغننه الحلقة الخامسة والعشرون

عند فارس الموبايل رن
المتصل: فارس بيه رويدا مراتك في خطر وهتموت هي ناس تانيه
فارس بصدمه: مين معايا
المتصل: مش مهم تعرف انا واحد بيكره معتصم وعايز انتقم منو
فارس بخوف: طب رويدا فين دلوقتي
المتصل: هي تقريبا في المستشفي بس روح المستشفى دلوقتي عشان تلحقها
فارس بخوف: تمام وقفل معاه علي وبعدين طلع جري علي العربيه
عند الشخص اللي اتصل علي فارس
معتصم بضحك انتصار: برافو عليك يا منصور اخيرا عملت حاجه مفيده
منصور بندم: بس ليه نقتل البنت اللي اسمها رويدا دي ذنبها اي
معتصم بعصبيه: ذنبها اي ذنبها انها مرات فارس وبعدين اي الحنيه اللي نزلت عليك فجأه دي
منصور بضيق: خلاص يا معتصم اوووف
عند فارس وصل المستشفى وراح اوضه رويدا واتصدم لما شاف رويدا صايحه في دمها
فارس بصدمه وخوف: رويدا رويدا حبيبتي وبعدين قال بصوت عالي دكتوررررررر
وطبعا الدكتور والمرضين جم علي طول والكل كان عمال يجري ودخلو رويدا اوضته العمليات وفارس كان واقف عمال يدعي ويعيط وكان حالتو وحشه اوي
فارس بدموع وهو قاعد علي الارض: يارب عارف اني السبب وعارف اني غلط معاها بس ونبي يارب وحيات حبيبك النبي متحرمني منها اااااااه انا تعبت بجد وبعدين افتكر اللي عمالو مع رويدا وافتكر لما قوتلو انا بكرهك طلقني وكل ده كان حسسه بندم وكسره عمرو ماحسها قبل كده
والدكتور خرج وفارس جري عليه بسرعه
فارس بخوف ودموع: رويدا كويسه صح اكيد مش هتسبني هي كويسه صح رد عليا يا دكتور ونبي وقولي انها كويسه
الدكتور بحزن: هي تعبانه اوي دلوقتي بس هي عايزك
فارس بدموع: حاضر دخلها
وفارس دخل ل رويدا
فارس بدموع: سامحيني يا رويدا سامحني يا حبيبتي يا صغننه بحبك والله العظيم بحبك وعايزك تقومي
رويدا بدموع وتعب: فارس انا انا خلاص هموت صح
فارس بدموع: لا هتعيشي وهتبقي كويسه وهترجعلي صح بس عايزك تسامحيني انا اسف علي اللي عملتو
رويدا بدموع: انا مسامحك يا فارس وبحبك وبعد كده الاجهزه بدأ صوتها يعله والدكاتره والممرضين جم كلهم وطلعو فارس بره
والله يا جماعه عيني بدمع وانا بكتب الروايه بجد 😭🥺
عند حور كانت قاعده وفجأه الباب اتكسر ودخل معتصم و رجالتو
حور ببرود: اي ده في ايه
معتصم بخبث وهو بيطلع المسدس: خلاص يا حور دورك معايا خلص وهتموتي
حور بضحك: والله ضحكتني طب هو انا عملت حاجه ده انا كنت بسعدك دي جزاتي في الاخر
معتصم ببرود: اه ويلا بقا
حور بخبث: بس انت متعرفش انا عملت ايه صح
معتصم بتفكري: عملتي ايه
حور ببرود: ولا حاجه سجلتلك كل مصايبك وكمان قتلك ل زياد لما هدتني انا وسيف بس خلاص بقا التسجيلات دي عن زميلي دلوقتي وسيف راح يوديها وبعدين ضحكت ضحكه مستفزه و زمنهم علي السلم دلوقتي
معتصم اتعصبه وضرب حور بنار في كتفها وقعت علي الارض وبعدين البوليس جه ومعاه سيف و ليلي وجاسر
والضباط خدو معتصم
وسيف جري علي حور
طبعا انتم مستغربين وجود ليلي وجاسر والحاجات دي
فلاش باك
لما سيف و حور كانو في المستشفى
حور: سيف احنا دلوقتي هنروح وفي البيت هقولك نعمل ايه علشان خلاص اللعبه لازم تخلص
سيف: لعبه اي
حور بسرعه: هتعرف يلا بس بسرعه عشان نرجع تاني ل رويدا
سيف: ماشي يلا
ومشيو راحو علي البيت
سيف: هااا هنعمل اي
حور: هقولك اهو
وبعدين فتحت الدرج وخرجت منو التسجيلات اللي فيها اعترفات معتصم وقالت اهو عايزك تخلي حد يكلم معتصم ويقولو حور وسيف نوينين يبلغو عنك قريب وهو اكيد مش هيسكت هيجيلي هنا وبعدين انت في نفس الوقت هتبقي في القسم هتروح تبلغ عنو وكمان في تسجيل من دول في اعترف معتصم ان هو اللي قتل زياد وكمان ليلي زمانها جاي هي كمان هتروح تبلغ هي كمان ان هو خطفها وكان هيع*تدي عليها وفي واحد معاها يشهد اسمو جاسر هي كلمتني وقلتلي
سيف: تمام هعمل كده بس خايف ليعمل فيكي حاجه
حور: مهو يا اذكي الاذكياء مش هيلحق عشان انت هتكلمو في نفس الوقت اللي هتبلغ في قصدي هتخلي حد يكلمو فهمت
سيف: تمام يا حور ربنا يستر
باك
سيف بصوت عالي: حد يطلب الاسعاف
وليلي كلمت الاسعاف وجاسر كان معاها بعدين الاسعاف جت وخدت حور وسيف وليلي و جاسر راحو معاها
عند فارس في المستشفى
الدكتور خرج وقال بحزن: انا والله مش عارف اقول ايه بس احنا ملحقناش نعملها حاجه
فارس بدموع وصدمه: يعني ايه
الدكتور بحزن: البقاء لله شد حيالك هي في مكان احسن دلوقتي
فارس بدموع وعصبيه: لا رويدا عايشه رويدا مش هتسبني وتمشي وبعدين اتكلم بدموع وحزن شديد عايز ادخلها
الدكتور: طب لو سمحت بسرعه هنشيل الاجهزه
فارس بعصبيه: محدش هيشيل حاجه رويدا عايشه
وبعدين دخل الاوضه
فارس بدموع شديد واول مره يعيط كده: رويدا انتي لسه عايشه والله العظيم اسف مش هزعلك تاني انا بحبك اوي يا قلبي وكل حاجه حلوه والله اول مره ابقي مكسور كده حرام عليكي بقا يا رويدا عشان خاطري قومي يارب ونبي متخدهاش مني ونبي مش هقدر
وفجأه رويدا اتكلمت
رويدا بعيط: فارس عشان خاطري انا كفايه انا كمان بموت فيك مكنتش عارفه انك بتحبني اوي كده انا اللي اسفه
فارس بدموع وهو بيحضن رويدا: حرام عليكي بجد انا كنت هموت حرفيا خلاص انا بعشقك يا رويدا متبعديش عني عشان خاطري سامحيني اوعدك المردي مش هزعلك تاني وبجد عارف اني غلط لما قربت منك ونتي صغيره بجد والله مكنتش في وعي
رويدا بابتسامة وسط دموعها: وانا مسمحاك وعاوزه ارجعلك بقا وبحبك وبموت فيك كمان يا سي فارس ههه
فارس بضحك: انتي بجد حته سكره
رويدا بمزح: مش عاوز تعرف عملت ايه
فارس بمزح: قولتي ل دكتور يقولي انك موتي لسببين اول سبب علشان حضرتك تتأكدي اني بحبك وانا اصلا بعشقك وتاني حاجه عشان تنتقمي مني يا شريره صح
رويدا بضحك: صح 😂
وفضلو يضحكو شويه وبعد كده فارس خرج من عند رويدا وراح القسم
عند جميله
جميله: ياربي خلود مش بترد ليه انا هروح المستشفى عند رويدا وابقي اكلمها تاني من هناك
وكانت لسه بتفتح الباب لقت مصطفى في وشها
جميله اتصدمت لما شافت مصطفى وقالت: خير اي اللي خابك واي اللي فكرك بينا
مصطفى ببرود: لا ولا حاجه جايت اقولك انا بنتك عندي
جميله بخوف: بنتي عايز منها اي
مصطفى: انتي قولتي لرويدا كل حاجه صح
جميله بحزن: ايوه بس مقلتش اهم حاجه
مصطفى: اللي هي
جميله بعصبيه: انك انت اللي قتلت معاذ ومش عايز تعترف بي ده بس انا مش متأكده
مصطفى ببرود: طب برافو عليكي ايوه انا اللي قتلتو عشان خد مني رقيه خدها مني وانا اللي كنت بحبها الاول
جميله بدموع وصدمه: حرام عليك يا مصطفى اي كل السواد اللي فيك ده انت اي شيطان يارب اخي وبعدين حتي لو بتحبها كنت تسبها في حالها هي ومعاذ اللي بيحب حد بيتمنلو السعادة مش بيبقي عايز يأذي
مصطفى بدموع: معاكي حق يا جميله وبنتك هترجع بس عايز اطلب منك طلب
جميله بحزن: خير
مصطفى بدموع: متقوليش لرويدا ان انا اللي قتلت ابوها
جميله: وده يهمك في ايه
مصطفى بدموع: انا بحب رويدا زي بنتي ومش عايزها تكرهني اكتر من كده
جميله بحزن: ومين قالك انها بتكرهك رويدا مبتعرفش تكره حد طول عمرها طيبه هي صحيح ممكن تنتقم لكن قلبها ميعرفش يكره حد لكن انت كنت بضربها وتحبسها وانا مكنتش بقدر اتكلم عشان مهددني بس دلوقتي خلاص بس المستخبي لازم يابانا
مصطفى بحزن: عايزك تسامحيني يا جميله وانا هروح اعتزر لرويدا ويارب تسامحيني
جميله بابتسامة: طب كويس انك بقيت كويس يا مصطفى و رويدا ان شاءلله هتسمحك
مصطفى بحزن: يارب
خلود من ورهم: بخخخ جيت عمو مصطفى صلحني يا ماما وجابلي شوكولاتة
جميله و مصطفى فضلو يضحكو علي خلود
وعده شهر ورويدا خرجت من المستشفى وسامحت مصطفى وراحت عن جميله عشان تهتم بيها واتفقت هي وفارس لما تتم ال 18سنه هتجوزو اسلام جه عن جميله وطلب ايدها ووفقت وفرحهم هيبقي مع رويدا وحور وسيف رجعو شغالهم وبعدين اتفقو برضو يتجوزو مع العيال التانيه 😂
اما بقا ليلي وجاسر دول اتجوزو اتصحبو علي الشباب والبنات 🌚
وفارس سامح حور وسيف
وفارس واسلام وسيف جاسر بقوا صحاب اوي
و رويدا وحور وخلود وليلي بقوا صحاب برضو اوي 😊♥️
وهنقول بعد مرور سنه في فرح العيال دول 🌚😂
كان كل واحد يرقص مع مرتوا وهما مبسوطين وفرحنين اوي وفي جو ممتع
فارس لرويدا: انا بموت فيكي يا قلب وعقل و روح فارس يا معشوقتي الصغننه انتي
رويدا بعشق: وانا كمان بحبك اوى اوى اوى اوى اوى اوى كتير اوي مع اني مكنتش بطيق في الاول علشان صغننه بعد دلوقتي انا بعشقك
عند خلود و اسلام
اسلام بحب: يااااااا اخيرا اتجوزنا انا مش مصدق نفسي يا جدعان بحبك يا خوخه
خلود بغيظ: انا خوخه احم انا كمان بحبك يا قلب خوخه
واسلام ضحك عليها
عند سيف و حور
سيف بحب: تعرفي يا حور رغم الماضي بتعنا بس انا نسيت وبحبك وبدأنا صفحه جديده مع بعض
حور بحب وهي بتحضن سيف: وانا كمان بحبك يا سيف
جاسر بمزح ل ليلي: الصراحه العيال دول محظوظين لسه متجوزين واي بقا يا لولو
ليلي بغيظ: مالنا يعني الف مليون مبروك ليهم عندك اعتراض
جاسر بمزح: لا معنديش الواضح ان الحمل قصر علي نفوخك
ليلي بغيظ: بس ياض اسكت انت السبب اصلا
جاسر بمزح: ياض صبرني يارب لولا انك حامل كنت اديتك بوكس خلتك صابونه لوكس
وليلي فضلت تضحك عليا 😂
هنقول بعد مرور 5سنين
كان في شويه اطفال ركبين بص الحضانه
ايتن بغيظ: علي فكره احنا هيتعمل مننا شولمه (شورما)
ليلين بتأكيد: ايون صح كده احنا ضربنا ياسين ابن عمو اسلام
ايتن: مهو يستاهل حد قلو يلخم علينا
ليلين: لا 😂
وبعدين كملو الطريق ووصلو لقو رويدا مستنيهم
رويدا بابتسامة: حبايب قلب ماما بعد بابا طبعا عملتو اي في الحضانه انهارده
ايتن بمزح: عمالنا محشي وبانيه يا ماما
ليلين: ايوه مع الواد ياسين 🤭
رويدا بغيظ: وحيات امكم انتم الاتنين اشمعنا ياسين يعني اللي جاين عليه وسليم ابن ليلي عادي
ايتن بضحك: اصل البت ليلين بتحبو
رويدا وهي بتمسك الشبشب: اه يا جزمه منك لها تعلو
وايتن وليلين جروا بسرعه علي اوضتهم
رويدا بغيظ: ماشي ماشي لما ابوكو يجي يا كلاب البحر منك لها
وبعد شويه فارس جه
رويدا جريت عليه حضنتو وقالت: حبيبي حمدالله علي السلامه
فارس بحب: الله يسلمك ياقلبي
رويدا بغيظ: شفت عيالك عملو اي
فارس بضحك: عملو اي 😂
رويدا: ضربو ياسين وقال اي ليلين بتحب سليم شفت الهبل اللي انا في
فارس بضحك: اه شفت طلعنلك بقا نقول اي وكمل بحب بس تعرفي انتي قمره وسكره اوي انهارده
رويدا بكسوف: ماشي
فارس بحب: بحبك يا صغننه
رويدا بحب: وانا بعشقك يا قلب الصغننه 🤭♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
_النهايه_ 🌚

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معشوقتي الصغننه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!