روايات

رواية نوري الفصل العاشر 10 بقلم سلمى محمود

رواية نوري الفصل العاشر 10 بقلم سلمى محمود

رواية نوري الجزء العاشر

رواية نوري البارت العاشر

رواية نوري
رواية نوري

رواية نوري الحلقة العاشرة

سهر : فارس
يوسف بغضب اكبر : فااارس
فارس مين يا رو*ح امك
فوقيلى كدا
يهر : ااااه دماغى مش قادرة
سهر لخضة : يالهوى الفلوس
الدهب
شقى عمرى يا لللللاهوى
يوسف بغضب وهو يشدها من شعرها : ورحمه امى لو ما نطقطى وقولتى ايه الحصل ونور فين
وفارس مين ده
لأكون قات*لك دلوقتى
سهر بتوتر ودموع : فارس فارس صاحبك هو الخطف نور واخد دهبى وشقى عمرى كله
يوسف بشر : انطقى هو فين انطقى
سهر بخوف : اخد نور فشقته الزمالك
يوسف وهو يجرها من شعرها خلفه و يض*غط على عن*قها بيده
سهر : ااااه هموت يا يوسف
اااه

 

 

يوسف : انتى لسه شوفتى حاجه
وربنا لو نور حصلها حاجه لأكون قت*لك بجد
واخدها وركب عربيته وساقها بأقصى سرعه لدية
************
عند فارس اخذ نور لشقته وهى فاقده للوعى
واول ما دخل الشقه حطها عالسرير
ورش على وشها مايه
لحد ما فاقت وهى مرعوبة منه
فارس بهوس : فوقى يا قلبى
واخيرا هتبقى ملكى دلوقتى هههههه
وهحرق قلبك يوسف عليكى
واخذ يقترب منها وهو ين*زع قميصه
نور بدموع: انت انت هتعمل ايه
ابعد عنى يا فارس حرام عليك
ولكن فارس لم يبالى لصر*اخها
و اخذ يم*زيق ملاب*سها بعن*ف وسط صراخها وتواسلها له بأن يتركها
كشف فارس عن صد*رها وجس*دها وشرع فى تقب*يلهاوأغتص*ابها وسط تواسلتها له بأن يتركها
ولاكن توقف فارس عندما لاحظ ان احد يحاول ان يفتح باب الشقه بعنف واصوات سيارات البولييس تعلوا فالمكان
فارس بجنون : ازاى ازاى وصلوا لهنا
اكيد سهر لا لا انا لازم اهرب
وفجأة انفتح باب الشقه وانطلقت رجال الشرطه لأخذ فارس
فارس بغضب وهو يحاول الفرار منهم : لأ لأ مش دى النهايه
وأخيرا دخل يوسف الشقه بسرعه
يوسف : هى فين انطق هى فين
واخذ يبحث عنها
ولكن ما جعل الدموع تفر من عينيه
هو رأيته لها وهى متكومه فى احد اركان الغرفه بخوف
يوسف بدموع وهو يأخذها فحضنه : نور
نور يا حبيبنى ردى عليا انا يوسف حبيبك
نور وهى ترفع نظرها اليه بعياط : يوسف الحقنى
انا خايفه اوى
يوسف بعياط هو الاخر : انا اسف يا حبيبتى اسف
معرفتش احميكى لا زمان ولا دلوقتى

 

 

انا اسف
يوسف قلع الجاكيت بتاعه ولبسه لنور
تعالى ياحبيبتى خلاص كل دول هنخلص منهم دلوقتى
تعالى
يوسف خرج وقعد نور على كرسى واتجه الى فارس وقال للظباط يسيبوه
يوسف : تعلالى بقا يا رو*ح امك
واخذ يوسف فى ضربه
وفارس بيضحك بجنون
فارس بخبث وغل : انا دلوقتى بس اقدر اروح معاهم وادخل السجن وانا مرتاح
بعد ما اخدت منك كل حاجه
من اول سهر
واااااه من سهر الباعتك من اول مكالمه
وهههههه وابنك الانت مفكره ابنك الزعلت عليه يا حرام
دا ابنى انا
ابنى من سهر الاستغ*فلتك
ثم اكمل بكذب
ودلوقتى اخدت منك نور حب حياتك
بقت بتاعى وامتلكتها بردو
نور بأندفاع وتعب: ااااه يا واطى يا كداب
متصدقهوش يا يوسف محصلش حاجه
يوسف وهو ينظر اليها : عارف يا حبيبتى عارف
وقام بتوجية نظره لفارس مرة اخرى : ليه يا فارس ليه
فارس : عشان انت عندك كل حاجه وانا لأ
وكل الناس بتحبك وانا ﻷ
حتى نور البنت العشقتها حبتك انت وانا لأ مش هسيبك يا فارس مش هسيبك
بس انا مش هسيبك
وفى لحظه اخرج مسدسه وقام بأطلاق النار على يوسف
وظل يضحك بجنون

 

 

نور : ﻷ ﻷ يا يوسف اوعى تسيبنى انا مليش غيرك
يوسف يوسف رد عليا
اااااااه
يوسف وهو يغمض عيونه : بحبك …..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نوري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!