روايات

رواية حياتي البائسه الفصل السادس 6 بقلم زهرة البستان

رواية حياتي البائسه الفصل السادس 6 بقلم زهرة البستان

رواية حياتي البائسه البارت السادس

رواية حياتي البائسه الجزء السادس

رواية حياتي البائسه
رواية حياتي البائسه

رواية حياتي البائسه الحلقة السادسة

حسام بدموع:حور ردي عليا انا اسف والله كنت عارف انهم هيعملو فيكي حاجه انا اذيتك كتير انا عارف حتي كنت عارف اهلك الحقيقين وسكتت بس عشان ميأذونيش مكنتش متوقع أنهم ياذوكي ارجوكي متروحيش مني والله كنت ناوي اعوضك عن كل حاجه كنت هاخدك ونهرب من هنا خالص مكنتش اعرف ان كل دا هيحصل حووور متروحيش مني
____
احنا جيلنا بلاغ انك انت اللي عملت فيها في محاولة قت*لها كدا اتفضل معانا من غير شوشره
حسام بغضب:انا هعمل فيها كدا لي أنا جوزها انا مش سيبها لوحدها هنا ولما انا اللي عملت كدا لي هجبها المستشفي يعني
الظابط ببرود:ااه جوزها واضح حلو انك لعبت علي شرف مراتك يعني ولا كان اي كل دا انت تيجي معايا وانا هشوف الموضوع دا وبعدين اللي مبلغ جيبلنا دليل حلو انك انت كنت بتاذيها ودي لوحدها قضيه تانيه
حسام بزعيق:انا مش ماشي وسيبها هنا اكيد هياذوها هنا كمان
الظابط بزعيق:انا مباخدشي رايك هاتوه بالعافيه
_______
عملت كل اللي قلت عليه يباشا وكمان خليت النسوان قبل ما يغمي عليها واحده رنت عليا وعملت أنها بتكلم حسام يعني اكيد سمعت كل اللي حصل يعني لو فاقت هتقول أنه اللي عمل فيها كدا وحتي لو مقلتش هيا لبساه لبساه بعد ما بعتلهم الفيديو وهو بيعترف علي كل اذيته ليها بس مجبتش الراجل والست اللي كانت عايشه معاهم
..:الله ينور عليك خليك قدام المستشفي واعرفلي كل جديد واااه مش عايز المدام تعرف بحاجه فاهم هيا هتسألك اتصرف واطلع من الموضوع خالص
حاضر يباشا
_______
علياء بصويت:ابعدي عني لو حد قرب مني هم*وت نفسي
جميله بسخريه:انتي اللي عملتي كدا في نفسك بقي انتي اللي كنتي بتساعديها حلو اوي البسي بقي هتتجوزيه يعليا وكلمه تانيه اسمعها منك هكسر*ك في بعضك وهتتجوزيه برضو غصب عنك
علياء بدموع:انتي ازاي امي حسبي الله ونعم الوكيل فيكي دا انتي اجحد من ما كنت اتخيل
جميله بضحك:ماشي متشكرين على الكلمتين دول يلا بقي يعروسه جهزي نفسك كتب كتابك النهارده
سامر بزعيق:فيه اي يبنت**صوتك جايب اخر الشارع ليه جتكو القرف واحده هربت والتانيه مش عجبها انتو بدكو الح*رق اتصدقي المو*ت ارحم ليكو
علياء:ااه واي كمان منا برضو مش متأكده انكو اهلي زي ما ضحكتو علي حور وفضلت عامل نفسك ابوها طول السنين دي
سامر بغضب:وانتي ايه اللي عرفك بالكلام دي يبت
علياء بدموع:يخصك في اي قول الحقيقه عايزه اعرف حقيقتكو اكتر انت وهيا اكيد كدابين في كل حاجه
جميله بغضب:هيا دي اللي هيا انا بجحه وقلنا ماشي إنما تغلطي في اللي ربتك
علياء بمقاطعه:ربتني متأكده ربتيني علي اي ان اعامل اختي بجحود طول السنين دي ربتيني علي اني اعمل مشاكل للناس واعيط الاول عشان اطلعهم غلطانين ربيتيني علي كل سئ كنت من اسوء الناس واخده بالك دي التربيه خليها ليكي انتي مش محتاجه غيرها في حياتك لو كنت أنا حور مكنتش اقدر اتكلم ربع كلمه لأنها متربيه بجد احترمتكو كتير معنكو متستهلوش اي احترام انا نفسي متطلعوش اهلي مش عايزه احس بعار طول الباقي في حياتي انكو تبقو اهلي
______
حسام بزعيق:انا معملتش حاجه انا عايز اروح لمراتي هيأذوها اسمعوني حتي انا مليش ذنب في حاجه والله
الظابط بتفكير:تمم انت هتيجي معايا علي العموم المدام حور صحيت ولسه متصلين من المستشفي هنسمع أقوالها وعلي اساسه هنحدد وااه حكايه الفيديوهات والتشهير وكدا دي قضيه تانيه بس لو مدام حضرتك اشتكت عليك
حسام بهدوء:تمم يباشا بس بسرعه انا متأكد أن هيعمل حاجه فيها
______
انتي مين
انا اللي هنهي عليكي وهخلصك من كل دا
حور بمحاوله أنها تصوت مسكت الست المخده وكتمت نفسها بيها
حور حاولت تقاومها بس جسمها مساعدهاش
……

يتبع…

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حياتي البائسه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!