روايات

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الجزء الثاني والعشرون

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني البارت الثاني والعشرون

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الحلقة الثانية والعشرون

❤❤❤❤
تيا بصدمه… انت بتقول ايه انا مش فاهماك
فجر بسخريه… اي كنتي مفكره نفسك انك مش هتنكشفي ولا ايه
تيا… فجر صدقني انا مش فاهمه حاجه
فجر بتصقيف…. برافو بجد ممثله شاطره اوووي
تيا بدموع… ولله ماعرف انت قصدك ايه
فجر بغضب… قصدي انك الافعي ال بتخرب البلد وبتاجر في ممنو*عات
تيا بصدمه… اكبر…. انا
فجر… اه انتي واكبر دليل انك لبسه انسيال الافعي دا
تيا… بصت… لانسيال… دا تميم اداه ليا هديه
فجر… ماهو اداه للافعي
تيا…. بصريخ… ولله انا مش الافعي
فجر… ماهما تعملي انتي خلاص انكشفتي
تيا وقعت في الارض وفضلت تعيط
فجر بص عليه ومشي
❤❤❤❤❤❤
عند الافعي الحقيقه
البنت…. دولوقتي الكل هيفكر تيا هي الافعي
ههههه خطتك حلوه اوي ياتميم
تميم بضحك…. انا اريد الانتقام من تيم وبدات الانتقام منه وجعلت اخته تعشقني وبعدها اعطيتها الانسيال وجعلت بيه جهاز تتبع وعرفت الوحش مكانها دلوقتي الكل هيفكرها هيا الافعي مش انتي جميلتي
البنت…. انت الافعي الحقيقي تميم
تميم….. انا الافعي جميلتي امام الرجال اما انتي فالافعي الحقيقيه ديدا
ديدا… هههه الكل مفكرني اني مالك وانا الشيطان بعينه حبيبي
تميم…. اريك
ديدا… هههه طيب وتيا
تميم… تيا صوره بس اما انتي حياتي
ديدا…. وانت حبيبي وقربوا وبعدين
❤❤❤❤❤❤
عند قمر
قامت مخضوضه من النوم لانها شافت صرصار
قمر بصويت… صرصار وهزت ال نايم جانبها
قام مخضوض… في ايه
قمر حطت ايديها عل عيونها… صرصار مو*توا ونبي بقرف منهم اوي
الشخص… دا قام ومو*ت الصرصار
… بضحك…. خايفه من صرصار ياجبانه
ههههه
قمر رمتو بلمخده… بقرف منهم يارعد في ايه
رعد بضحك… جبانه ههههه
قمر جريت ورا في الاوضه وهو بيضحك
قعدوا لما هبتو من الجري
رعد بضحك… خلاص خلاص
قمر…. مش قادره تعبت من الضحك
رعد بحب…. وحشتني
قمر… وحشتك اي هو انا مش معاك بقالي اسبوع اهو
(عارفه انكم مصدومين نعم رعد ال كان خاطف قمر)
… انت عارف لين وحشتني اووي
رعد…. طيب وانا
قمر… مانت معايا هتوحشني امتي بقا
رعد بحب… بتوحشيني كل دقيقه وثانيه
قمر…. مش عاوزه اىجع انا عاوزه اكون معاك وبس
رعد… قريب اوي هنكون سوي
قمر… هتعمل ايه في تيم
رعد بحزن… تيم انا اعتبرتوا اخويا وهو لف عل مراتي وفرق بنا كل السنين دي
قمر بغضب… انا مكان بيقرب مني او من لين كنت بكون عاوزه اقت*له
رعد… خلاص هانت قريب اوي هيقع
فلاش
رعد شاف تيم وهو مستخبي ورا الشجره وهو ليركب العربيه يوم ماسافر
بعت لقمر وعرفها وعملو خطه عشان يكشفو تيم
باااك
قمر…. كل مافتكر انه سبب في فرقنا اكره اكتر من قبل كدا
رعد… خلاص قريب اووي مش هيبقي في تيم لان الوحش ورجالتو معانا
عشان كدا الوحش وافق
انه يساعد تيم
ولا واخوي ومصطفي والكل مثلو كويس اووي دا صدقتهم من شطارتهم
رعد… لا وتيم كان بيتغزل فيكي قدامنا
ساعتها كنت هقوم امو*ته
قمر… مسكينه تيا اخوها مج*رم وقا*تل
رعد… دا مش بس اخوها وحبيبها برضو
قمر بصدمه… تميم
رعد… اممم تميم اكبر رجال المافيا في كندا
قمر بدموع… يعني عليها دي هتنصدم قوي
رعد… انا خايف عليها اووي
قمر… متحفش كلنا معاها
رعد…. اكيد الافعي اطمنت دلوقتي
قمر… رن عل الوحش واعرف منه
رعد رن عل الوحش
الوحش… الو
رعد… عملت ايه
الوحش… كلو تمام تميم مفكرنا انه لسا منكشفش دا حتي لما انذكر اسمك انصدم وقعد يقول بحزن انك اعز صحابه وكدا بصراحه شاطر اووي لدرجه اني صدقتو
رعد… تميم دا الخيط ال هيوصلنا للافعي الحقيقيه
الوحش… وانا منتظر اليوم دا بفارغ الصبر
رعد قفل مع الوحش
انتي لازم ترجعي
قمر… اوف احنا لسا
رعد… معلش بعد منخلص هخدك انتي ولين فسحه في اليخت حول العالم اي رايكم
قمر… ماشي
رعد… طيب قومي البسي عشان نمشي
قمر…. اوكي
❤❤❤❤❤❤
الوحش… فجر نفذت
فجر… كلو تمام وصدقت انها الافعي
الوحش… نفذ الخطوه ال بعدها
فجر… تمام ياوحش
ومشي
❤❤❤❤❤❤
عند قمر
كانت لبست هيا ورعد
رعد باعجاب… واو اي الفستان الجامد دا
قمر بكسوف…. بجد حلو
رعد… اووي اوووي
قمر… وانت برضو حلو
رعد بخبث….. تعالي اقولك حاجه وبعدين
❤❤❤❤❤
عند تيم
كان قالب الدنيا عل قمر وهو مش لقيها
وكان حزين اووي
تيا… مالك
تيم بحزن… زعلان عشان قمر
تيا بحزن… ربنا يرجعه بسلامه
تيم…. يارب
❤❤❤❤❤❤
ديدا راحت للصعيد عشان تعرف قمر جري ليها اي واذا كانت ما*تت ولا لا عشان تواسي رعد
ديدا… وصلت البيت بتاع اهل قمر
قبلت سيف….
ديدا… لوسمحت هو دا بيت ال كبير ال هنا
سيف بصله من فوق لتحت…. قصدك كبير الصعيد
ديدا… اممم هو دا ال عندهم بنت اسمها قمر
سيف… وصلتي اني اخوها وابق الكبير بتاع الصعيد
ديدا… بصت عل سيف باعجاب…. ومدت ايديها.. انا ديدا
سيف… هرش في دماغو…. اسف مبسلمش عل حريم… انا سيف
ديدا اتغاظت لان ايديها فضلت متعلقه في الهوا
وانها اي راجل بيقع تحت رجليها لانها حلو اوي
وبعدين لبسها كلو موضه
سيف… اني لازم امشي ادخلي جوه هتلقي الحريم جوه
سيف لبس نظاره الشمس بتاعتو ومشي
هيا فضلت وقفه بره بتبص عليه
لقت اوس بيلعب هو واياد
ديدا بتكبر… ياولد تعال هنا
اوس بصلها بقرف وفضل يلعب
لين جات عليهم
ديدا… لينو
لين مردتش عليها
… ايدو امسك العربيه العب بيها وهات العروسه دي العب انا بيها
اياد… بيه
لين… اه عربيه
اياد… اشي واخد العربيه يلعب بيها
ديدا شدت شعر لين….. لين بوجع… اهههه
اوس شاط الكره فيها وقعها في الارض
ديدا… اي التخ*لف دا
اوس… انتي كويسه يالين
لين… شعري بيوجعني
ديدا قامت من الارض وكانت رايحه تضرب اوس بس مصطفى جه
مصطفى بغضب… انتي مين وبتصربيه لي
ديدا… بغضب… المت*خلف دا وقعني في الارض
مصطفى بص لاوس… الكلام دا حقيقي
اوس بغضب.. شدتت شعر لين وإنا شوط الكره فيها
مصطفى بغضب… ختقولي انتي مين وال ابلغ البوليس لين بفرحه…مامي
وجريت عليها
قمر نزلت ليها وحضنتخا…. وحشتني اوي ياقلب مامي
لين… انتي اكتر كنتي فين
قمر… اانا دلوقتي مع ليني وبس
بصت عل ال واقفه جانب مصطفى… اتعصبت… اي جاب الحر*بايه دي هنا
مصطفى… انتي تعرفيها
ديدا جريت عل رعد وحضنته.. رعوتي وحشتني جيت اشوفك
مصطفى… مين دي يارعد
رعد… ديدا شريكتي
ديدا…. شريكتو وخطيبتو
قمر كانت بتضغط عل سنانه
ديدا…باعجاب… مش تعرفنا
رعد… دا مصطفى اخو قمر ةبيكون جوز اختي
ديدا خضنتو
رودي بغضب وغيره… مصطفى
رعد… مصطفى في ذمت الله انهارده
رودي راحت ليه ووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وحش الصعيد الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى