روايات

رواية أنا وزوجة خالي اللعوب الفصل الأول 1 بقلم أمير جاسر

رواية أنا وزوجة خالي اللعوب الفصل الأول 1 بقلم أمير جاسر

رواية أنا وزوجة خالي اللعوب الجزء الأول

رواية أنا وزوجة خالي اللعوب البارت الأول

رواية أنا وزوجة خالي اللعوب
رواية أنا وزوجة خالي اللعوب

رواية أنا وزوجة خالي اللعوب الحلقة الأولى

كنت في اخر يوم امتحان ثانوية عامة، نجحت بمجموع كبير. يدخلنى طب مستريح،فرحت اوى واول واحد جه في بالى خالو ممدوح، هو الوحيد ال كان بيساندنى. بعد موت بابا ،ومش بس كدة هو مدرس انجلش ممتاز اسسني كويس في اللغة، جريت على بيته وخبطت فتحت ليا مرات خالي، اسمها نادية. بس بندلعها بنوسة كانت اكبر منى ب12 سنة بس كانت جميلة جدا، فتحت ليا وشافت الفرحة على وشي. قالت انت جبت مجموع كويس يا عمر. صح.

اه يا نوسة جبت 99 /100.

ومن غير اي مقدمات حضنتنى اوى،لدرجة انى شميت ريحة برفانها ، كان مثير جدا ، ودى كانت اول مرة تعمل كدة، انا وقفت متنح. مش عارف. اعمل ايه من الصدمة دى ، انا جسمى كله ساب مني وحصل زى ارتخاء مش قادر اقف على. رجليا،

بعد ما حضنتنى. مسكتنى من ايدي ونادت على بناتها الاتنين مي و رضوى كانوا في الابتدائية تالتة ورابعة، وقالت ليهم ابن عمتكم نجح بتفوق،بابا لما يجي هيفرح اوى. البنات هيصوا وهى دخلت المطبخ. وانا قاعد مش مستوعب ال حصل منها.

فكرت وقلت اكيد هى بتعاملنى. زى اخوها الصغير. بس ليه دايما وخالو بيشرح ليا الدرس بتقعد تبص عليا كتير، بصراحة. أسئلة كتير. في دماغي. بس حاولت انسى علشان مدخلش في متاهات وهى اصلا. بتعاملنى زى. اخوها الصغير.

لكن فجاة طلعت من المطبخ. وعملت حركة غريبة اوي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنا وزوجة خالي اللعوب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!