Uncategorized

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا أحمد عماد

    رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا أحمد عماد

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا أحمد عماد

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا أحمد عماد

في ايطاليا …
في منزل ماريا ….
ساره بجمود /انت ايه الي جابك هنه ي بدر .
بدر بحده /جاي اشرب من دمك واربيكي صوح لأنك ناقصه ربايه .
ساره بغضب /انا متربيه زين جوي ي بدر وانت عارف كده .
بدر بغضب /وهي المتربيه برضك تعمل الي عملتيه ده تهربي أكده ومتخبيريش حد انك حامل ولا حتي جوزك كل ده وبتقويلي معملتش حاجه واصل خليتي ايه عاد ل ولاد الشوارع .
ساره بقوه وتحدي /انا عملت أكده علشان اخلص منك ي بدر وعلشان انجي ابني منك لاني مستحيل اخليه يطلع زيك اناني ومبيفكرش غير في نفسه انت بنفسك قولت عليا ارض بور خلاص عاد اعتبرني كده .
بدر بغضب شديد /الي في بطنك ابني غصبن عنك وعن اي حد ابني وأنتي هترجعي معايا وكفايا هبل بينا ونفرج علينا الخلق اكتر من كده .
ساره بضحكه عاليه تحمل مراره العالم /هههههههه نرجع من دول الي يرجعوا ي بدر انا وانت ده مستحيل احنا خلاص انتهينا .
بدر بحده /ميبقاش مخك عامل زي العيل الصغير موضوع الشغل هنتحددوا فيه يلا ارجعي معايا .
ساره بقوه /مش هرجع معاك ي بدر انا خلاص مبقتش بحبك مبقتش لعبتك الي فضلت تلعب بيها كل السنين الي فاتت انا بقيت واحده تانيه خالص مبقتش الجاريه الي كرهتها في كل حاجه في حياتها بقيت يستعيد أنوثتي الي ادمرت علي ايدك .
بدر وهو يمسك ذراعيها وينظر إلي عيناها بدقه /انتي بتاعتي ملكي طول عمرك ملكي مهما تحاولي تكدبي قلبك ده الي مليان بحبي هيفضحك ويرجعك ليا تأني.
ساره بغضب وهي تتدفع يده /مش هيحصل ي بدر مش هيحصل لو عندك ذره دم ولا ذره رجوله ابعد عني لاني فعلا بقيت بكرهك ي بدر وبكره اي حاجه تفكرني بيك لو انت راجل بجد ابعد .
بدر بغضب وهو يرفع يده ليصفعها ولكن يرا من يمسك يده وينظر إليه بغضب جحيمي.
ليث بغضب /انا ساكتلك من الصبح لاني بقول دي أمور عائليه مليش اني ادخل فيها لكن أن تفكر تمد ايدك عليها مش هسكت .
بدر بغضب شديد /خليك في حالك ي جدع علشان مدفنكش مكانك هنه انت لسه حسابك معايا كبير جوي .
ليث بحده /انت ولا حاجه وانا عمري مهتتهز شعره واحده مني من واحد زيك منفوخ علي الفاضي متحامي في ولدك وف عائلتك انت كل اد كده انا أعلي منك بكتير .
بدر بغضب شديد /انا بدر العزايزي الي يقدر يقضي عليك في لحظه انت وأهلك وانتي اخلصي عاد خلينا نغوروا من هنه لسه حسابك انتي كمان جاي .
جاسر بغضب /متخلقش الي يحاسب بتي وانا عايش ي بدر .
ساره بدموع واستنجاد /أبا .
بدر بصدمه /عمي جاسر .
جاسر بحده /كنت عارف انك هتعمل كده علشان كده رقبتك وجيت وراك متخلقش الي ياذي بنتي ويخوفها وانا عايش ي بدر .
ساره بدموع ورجاء /أبا خليه يمشي من هنه .
بدر بغضب شديد /طبعا عايزاني امشي علشان يخليولكم الجو مانتوا جاين تتضحكوا مع بعض والله اعلم ايه الي بيحصل بينكم تاني .
ليث بقرف /انت ايه ي اخي اتقي الله واحترم نفسك شويه متنساش انك بتتكلم عن أم ابنك .
جاسر بحده /ارجع من هنه ي بدر خليك مع مراتك وولدك الي فبطنها ربنا يباركلك فيه وانسا الي فات .
ساره بصدمه /هي سحر حامل ي بجاحتك وجاي عايز ترجعني معاك عمري متخليت انك تكون بالانانيه دي واصل عايز تخد كله .
ليث /عمي جاسر انا بطلب من حضرتك ايد ساره .
بدر بغضب وهو يمسك ليث  /نعم ي اخويا انت عبيط ولا ايه متخلقش لسه الي ياخد حاجه من بدر العزايزي .
ساره بقوه وتحدي /انا موافقه ي ابوي انا عمري مهلاقي زي ليث .
بدر بحده /أكده فاكراني هقبل ب ده واسكت .
ساره وهي تمسك المصحف بيدها /احلف ي بدر احلف انك حبتني احلف اني بالنسبه الك مش مجرد حاجه بتمتلكها ومش عايز غيرك ياخدها .
كان ينظر بدر الي المصحف الشريف بارتباك كانت يديه تسلل لذلك القسم نعم هو يعلم أنها بالنسبه له مجرد شي لم يستطيع إعطاءه ل شخص فقد تعود من صغره علي امتلاكها ليسحب يده سريعا فذلك القسم الكاذب قد يودي بها الي الهلاك صفعه قويه منها جعلت الجميع ينتبه بشده اما هو فرفع رأسه إليها وهو ينصدم من رد فعلها .
ساره بدموع والم /القلم ده علشان افوقك علشان بعد كده تفكر مليون مره في كل حاجه في حياتك وياريت البت الغلبانه دي تحن عليها بدل ماتدمرها زي مدمرتني منك لله ي بدر منك لله ..
ليث بابتسامه /متقلقيش ي ساره كل الجروح دي انا هدويها اوعدك صدقيني  ..
جاسر بارتباح لليث /ربنا يسعدكم ي ابني اخيرا ي ساره اخيرا دعائكي انا وامك اتحقق وليقيتي الي
يستهلك .
في سياره بدر ..
كان يجلس بدموع وهو يتذكر كل كلمه تفوهت بها نعم هو من دمرها ذلك القلب لم يعشق لو كان يعشق لكن تمنا الموت قبل دمعه واحده من عينيها .
بدر بوجع وكسره/اه ي بدر ي ابن صقر دلوقتي بس عرفت حقيقتك دلوقتي بس عرفت انك ولا حاجه دول عمرك عنيد ساره عندها حق انت فعلا عمرك محبيتها والا مكنتش عملت فيها كل ده ولسه ذنب تأتي واتحط علي ضهرك سحر الي انت اتجوزتها لغرورك وعنادك يارب زيح عني يارب ربنا يكرمك ي ساره ويامنللك حياه جديده وتسمحيني علي الي عملته فيكي .
في شقه ماريا.
ليث بابتسامه /ده شرف كبير اني اتعرفت عليك ي عمي .
جاسر بابتسامه وارتياح /الشرف ليا انا ي ولدي طبعا ي ولدي احنا لازما نسيل عليك الاول ولازما تيجي تتطلبها مني عندينا في الصعيد .
ليث بسعاده /انا اجي اطلبها من الجن الازرق .
ماريا بضحك /ههههه عيشت وشوفتك واقع لشوشتك ي ليث ي اخويه .
جاسر بابتسامه /طبعا ي ليث مفيش اي حاجه عام دلوقتي خالص .
ليث بابتسامه /متقلقش ي عمي انا عارف ديني كويس وعارف إن مفيش حاجه هتحصل الي بعد ولاده ساره ب اربع شهور .
جاسر بابتسامه /وهو تبقا ساره خدت قرارها المناسب براحتها وبدون ضغط .
ساره بارتياح /صدقيني ي ابوي انا مرتاحه جوي دلوقتي كأنه جبل وانزاح أن وبدر كنا هنظلموا بعض ونظلموا ابننا ربنا يسعد بدر ويلاقي الحب الي بجد .
ليث بابتسامه /ويسعدنا احنا كمان .
جاسر بابتسامه /ثواني ي ولاد هرد علي صقر اخوي .
ليث بابتسامه/براحتك ي عمي .
ماريا /هروح اعملكم عصير .
ليث بابتسامه /ايه ي حبيبتي مالك مش مبسوطه .
ساره بابتسامه وارتياح /بالعكس الي حصل ده ريحني كنت متاكده أن بدر مبيحبنيش اني اصارحه بالحقيقه دي كان احسن ليا ولي كفايه مسكنات بقا .
ليث بحب /وارتباطك بيا مقتنعه بيه ولا كنتي قاصده تعاندي بدر .
ساره بابتسامه /لا ي ليث الفتره الي قضتاه معاك أجبرتني اني اعجب بيك ويشخصيتك الحنينه المحترمه انتي تجبر اي واحده أنها تحبك ي ليث .
ليث ب عشق /انا مش عايز اي واحده انا عايزك انتي .
ساره بخجل /واه عليك عاد مقولنا خلاص بقا.
ليث بابتسامه /بتحبيني ي ساره .
ساره بابتسامه /خليني اكون جاده معاك ي ليث لسه موصلتش ل مرحله الحب بس قلبي بدأ يدق .
ليث بسعاده /وانا مستعجل خليه يدق براحته انا متاكد اني هخليكي تحبيني زي مابحبك واكتر كمان .
جاسر /ساره عمك صقر بعتلنا الطائره الخاصه انا وبدر متهيلي انك تيجي معايا اظن خلاص كده .
ساره برجاء /معلش ي ابوي انا اشتغلت في مستشفي ليث وارتباطت بيها جوي متقلقش عليا ي ابوي أنا زينه هنه .
ليث بابتسامه /متقلقش عليا ي عمي انا والله ببات في شقتي ثق فيا ي عمي اني هخليها في عنيا .
ماريا ب رجاء /لا ارجوك ي عمي جاسر تسببها معانا .
جاسر باستسلام /خلاص عاد بس طبعا كام شهر وتيجي تولدي هناك فاهمه .
ساره بابتسامه /اطمن ي ابوي ابني هيتولد انشاء الله في قصر العزايزي ❤️ في مملكه جده وأبوه وعمه .
في قصر العزايزي ❤️ .
هبه بغضب /انت كيف عملت كده انت اكيد اتجننت ..
ريان بضيق /حتي انتي ي أما حرام عليكم محدش حاسس بيا واصل .
هبه بغيظ وغضب /تحس بيك عقربه ي شيخ انت ولدي انت تعمل أكده في البت ليله فرحها تكسرها وتقهرها كده .
ريان بضيق /ي أما ماهي الي غلطانه كان المفروض تقويلي .
هبه بغيظ /تقولك ايه ي قليل الحيا هتقولك ايه وانتوا كنتوا لسه متجوزوتوش .
ريان بضيق /معرفش ي أما معرفش انا بفكر اعملها عمليه يشيل الزفت الي علي صدرها ده .
هبه بغيظ /طلق البت دي ي ريان .
ريان بصدمه /انتي بتقويلي ايه ي أما .
هبه بغضب /بقول الي سمعته انت محبتش البت دي واصل لو كنت حبتها مكنتش عملت فيها كده ولا شغلك حاجه زي دي ي تافه انا ماشيه من وشك حرقت دمي .
ريان بزهق /اوووف محدش فهمني واصل .
في امريكا …
في قصر  ماكس ….
شاهي بسعاده /ها ي حبيبي عجبك الاكل .
سيف بزهق وخبث /اه حلو انا زهقت من القعده دي هو انا مكنتش بشتغل ولا ايه .
ماكس بمكر /اهلا ي ابو نسب صباح الفل .
سيف برود /اهلا ماكس .
ماكس باستغراب /ايه مالك شكلك زهقان كده ليه .
سيف بخبث /زهقت ماكس مش طايق القعده كده وقرفان مش كفايه مش فاكر نفسي ولا فاكر حد خالص .
شاهي بعشق /احنا جنبك ي نبض قلبي وانا حبيبتك رهن اشارتك .
ماكس  بخبث/متقلقش ي سيف الشغل هيبدا احنا وقفناه فتره الحادثه بتاعتك بس لازم نرجع تاني احنا مع ناس مبترحمش .
سيف بمكر /هو احنا كنا بشتغل ايه .
ماكس وهو يمسك كاسه بيده /بتشتغل كل حاجه مخدرات سلاح اثار كل حاجه امال العز الي احنا فيه ده كله منين .
سيف بخبث /معقول كل ده .
ماكس بابتسامه خبيثه /واكتر خليه الشياطين سابقه الزمن وسابقه قانون الحياه كويس بكره تسليم شحنه مهمه وعيزينك معانا فيها طول عمرك ذكي ومينفعش نخسرك .
سيف بمكر /تمام .
في القاهره …
في شركه رامي …
رامي باستغراب /مالك ي فاطمه .
فاطمه بوجع /مفيش حاجه ي افندم مكمن بس تمضيلي علي الورقه دي .
رامي باستغراب /ايه دي .
فاطمه بوجع والم /استقالتي .
رامي بفزع /استقالتك ليه في حد زعلك حد ضايقك. 
فاطمه بدموع ووجع /لا بس انا مش قادره محتاجه ابعد شويه .
رامي بحنان وهو يمسك يدها /لو فيه اي حاجه صرحيني شاركيني معاكي مالك .
فاطمه ب
دموع وانهيار /اصعب حاجه انك تبقي خاينه و لمين ل ست الي ربتك واعتبرتك بنتها .
رامي باستغراب ولكن قلبه ينبض بشده /قصدك ايه .
فاطمه بدموع وانهيار /قصدي اني بحبك ي رامي بقالي كتير بحاول امنع نفسي بس خلاص معتش قادره خلاص ده غصبن عني مش بايديا لازم ابعد الست دي ربتني اعتبرتني بنتها مش ممكن اعمل فيها كده مش ممكن .
رامي ب عشق وهو يحتضنها /احنا مغلطناش احنا حبينا .
فاطمه بدموع /ايوه بس خدنا حاجه مش من حقنا ي رامي انا من اول مشوفتك معرفش حصلي ايه كاني كنت بدور علي روحي ولقيتها فيك غصبن عني ي رامي غصبن عني .
رامي بهمس وعشق /وانا كمان ي فاطمه خلاص مش قادر ابعد عنك اكتر من كده مش قادر .
لتهدا داخل أحضانه ليقبلوا بعضهم البعض ب عشق واشتياق لبعضهم ليفيقوا علي من سقطت أرضا من ذلك المشهد المميت بالنسبه لها لتصرخ فاطمه بفزع /مدام فريده ..
في منزل عز ..
نيره باستغراب /مالك ي عز فيك ايه من ساعه مجيت وانت مش زين .
عز بزهق /ابدا ي نيره حاجه في الشغل كده شغلاني .
نيره بابتسامه /طب وفيها ايه عاد لما تشغلني معاك فيها وبعدين انت مش كنت وعدني بعشاء علي الشموع ولا رجعت من كلامك .
عز وهو يقبل يدها بابتسامه /لا مرجعتش هو أنا أقدر برضك اجهزي ي نور عيني علشان ننزلوا.
نيره بابتسامه /ثواني ي حبيبي.
في شقه ادم ..
ادم بابتسامه وامل /انت بتقول ايه ي مالك ده سنين مفيش امل .
دكتور مالك بابتسامه /صدقيني دلوقتي فيه امل وقوي كمان ي ادم الدكتور مارك دكتور كبير ومشهور اوي وخاصه في الحالات الي زيك وهو جاي مصر بعد بكره .
ادم بأمل وسعاده /يسمع من بوقك ربنا ي مالك .
مالك بابتسامه /بعد بكره هعدي عليك وانشاء الله خير .
ادم بابتسامه /ربنا يخليك ليا ي مالك .
رنا بوجع والم /مبروك ي حبيبي انشاء الله خير .
ادم باستغراب /مالك ي رنا صوتك مش كويس .
رنا بارتباك /ها لا ابدا مفيش حاجه ابدا ده انا بالعكس طايره من الفرحه .
ادم وهو يمسك يدها بحنان /هو انا هتوه عنك مالك ي روحي ..
رنا بدموع وانهيار /خايفه ي ادم خايفه بعد ماتفتح تزهق مني ومتستحملنيش ساعتها والله هموت .
ادم وهو يحتضنها ب عشق /روح قلبي ايه الي بتقوليه ده ده انا اموت نفسي قبل ما بعد عنك لحظه ده انتي روحي ي رنا وبعدين خلاص مش هعمل العمليه .
رنا بلهفه /لا طبعا ي حبيبي انت بتقول ايه خالي حد فينا يشوف بدل الضلمه الي احنا فيه دي .
ادم ب عشق /الضلمه دي الي جمعتنا سواء انا بحبك اوي ي رنا اوي اوعي تفكري اني اسيبك اوعي .
رنا بسعاده /وانا بحبك اوي ي حبيبي .
في عياده دكتوره التجميل .
الدكتوره بقلق/بس الوحمه دي في مكان خطر دي جنب القلب جراحه في حته زي مطمنش .
زهره بقوه وتحدي /ارجوكي ي دكتوره انا محتاجه اني اعملها ضروري .
الدكتوره باستسلام /خلاص الي تشوفيه بعد بكره تجيني اكون رتبت كل حاجه .
زهره بالم /تمام ي دكتوره …
في شركه رافت …
الجيار بحده /بس مش كل مره تاخدو مننا صفقه كده الشغل مبقاش نافع .
كامل /وفيها ايه ي جيار مره كده ومره كده .
الجيار بغضب /اسكت انت ده كده هبل وخساره ملهاش اول من اخر .
نديم بغضب /هو فيه بالظبط انت عايز تكوش علي كل حاجه مش كفايه سككك الوسخه .
الجيار بغضب /سامع ابنك ي رافت .
رافت بجديه /ابني مغلطش ي جيار انت مش عامل لينا اي اعتبار ي عني سيب مره واحنا مره .
الجيار بطمع /لا مش هسيب حاجه خالص والصفقه دي هاخدها غصبن عنكم .
نديم بغضب شديد /مش هيحصل ي جيار وانا وانت والزمن طويل .
كامل بطيبه /ي جماعه اهدو ده أحنا كلنا في دائره واحده .
الجيار بغضب /اهو ده ي اخويا الي انت فالح فيه كلامك الاهبل انتوا كلكم هتدفعوا التمن غالي اوي .
نديم بغضب /اعلا ما في خيلك اركبه .
الجيار بتوعد /هتندم ي نديم هتندم ..
في الكوخ ..
صابر /ياه ي بت كنت وحشاني جوي .
سحر بابتسامه وهي ترتدي ملابسها /وانت اكتر ي حبيبي .
صابر بضيق /الزفت جوزك رجع .
سحر /انا عارفه ميتهيليش أنه هيرجع النهارده واصل .
صابر يزهق /واحنا هنفضلوه كده مش طايلين حاجه منه واصل .
سحر بخبث /واه عليك ي صابر امال الي فبطني ده هياخد ايه ده هياخد من وراء شي وشويات وبكره نتغتغ كلنا في عزه .
صابر بمكر وكدب /ولو أن صعبانه عليا جوي أن يبقا ابني ومن صلبي ويتكتب باسم راجل تاني .
سحر بابتسامه /واه عاد عليك وهو هيكتب ببلاش ده هيعيشنا في عز ناخد منه الي يكفينا وبعدين ناخد الواد ونهربوا ونسبوه قفاه يقمر عيش ههههههههه.
صابر بخبث /واه عليكي دماغك توزن بلد بس بقولك شوفيلي مبلغ كده 50الاف مثلا محتاجهم ضروري جوي .
سحر بابتسامه /من عنيا ي حبيبي .
في بيت الحاج جابر طبعا فاكرينه من روح الصقر .
جابر بابتسامه /واه ي مرحب ي مرحب ي صقر ي ولدي كيفك .
صقر بابتسامه /الحمد لله ي راجل ي طيب بس واقع في حاجه كده ومحدش هيساعدني فيها غيرك .
جابر بانتباه /خير ي ولدي .
صقر بجديه /البت سحر مرات بدر ولدي .
جابر بانتباه /عارفها ي ولدي دي بت استغفر الله محدش بيطيقها واصل انا معرفش بدر اتجوزها ليه ولا كيف انت ي صقر وفقت .
صقر بتنهيده /النصيب بقا ي عم جابر المهم اني مش مرتاح واصل للبت دي وعايز ارقبها زين وانت الي هتخدمني ب واحد من رجالتك الي متاكد انهم مستحيل يفتشوا سرنا ل حد واصل مينفعش حد من رجالتي ي اني لان دي مهم
ا كان مرات ولدي وانت فاهم كل حاجه .
جابر /اطمن ي ولدي عندي الي ادوس علي رقباتهم وميقولوش اه هما الي هيعرفوا يجيبوا الي وراها كله اطمن ي ولدي .
صقر بابتسامه /تشكر ي عم جابر .
في امريكا ..
فيلا الزعيم ..
كان يقف وهو يرتدي قناعه اذهبي الخاص بيه ليتحدث بجمود .
/واثق فيه كويس ي ماكس .
ماكس /اطمن ي زعيم سيف لو كان فأكر اي حاجه كان بين عليه .
الزعيم بغضب /غبي انت نفسك عارف مين سيف العزايزي وعارف كويس مدا ذكائه .
ماكس بتفكير /قصدك ايه سعادتك يكون بيمثل .
الزعيم /العمليه الي جايه متكونش حقيقه حطوه لي حاجه في الكراتين ده هيكون اختبار ليه ساعتها بس هتعرف إذا كان بيمثل ولا لا .
ماكس /امرك ي زعيم .
في قصر العزايزي ❤️ .
غرفه ريان .
ريان بحده /كنتي فين لحد دلوقتي .
زهره ببرود /مفيش كنت بشوف ابوي .
ريان بحده /كدابه ابوك قال انك مرحتلوش ..
زهره بقوه /كنت في مطرح وخلاص ي ريان .
ريان بحده وهو يمسك يدها /ردي عليا زين كنتي فين .
زهره بدموع وانهيار /كنت بشوف حل في الفضيحه ي سي ريان في القرف الي انت مش قادر تستحمله .
ريان بابتسامه /وها الدكتوره قالت ايه .
زهره بضيق /قالت إن إنشاء الله هتنفع وهعملها بس اول ماعملها هتطلقني ي ريان .
ريان بفزع /ايه الهبل الي بتقوله ده .
زهره بدموع وانهيار /الي سمعته ي سيف قلبي مبقاش صافي من نحيتك عمري مهنسا الي عملته فيا ي ريان عمري تصبح علي خير .
في الاسفل …
صقر بجديه /حمد لله على السلامه .
بدر باحترام /الله يسلمك ي ابوي .
صقر بضيق /البت كويسه والا كعادتك استغبيت وبوظت كل حاجه .
بدر بدمع يلمع في عيناه وندم شديد /بالعكس ي ابوي كل حاجه خلاص انصلحت انا اسف ي ابوي اسف علي كل الي عملته انا عارف اني مكنتش الابن الي بتتمناه واصل .
صقر وهو يحتضن بدر بابتسامه /متقولش كده ي بدر انت ابني من صلبي كنت متاكد أن هتشيل الغشاوه من علي عنيك وتبقا ابن صقر العزايزي صوح .
بدر وهو يقبل يده /ربنا يخليك ليا ي ابوي ويديمك فوق راسنا انا هطلع اشوف امي .
صقر بابتسامه وارتياح /روح ي ولدي حمد لله على السلامه ي جاسر ساره مجتش معاك ليه .
جاسر بابتسامه /الله يسلمك ي اخوي الحمد لله ساره بخير شويه كده وهترجع لما قلبهم هما الاتنين يهدأ ويرتاح من التعب .
صقر بابتسامه /ربنا ميجبش تعب واصل ي اخوي .
في غرفه ايمي ..
رحمه بغيظ /ي بت ي أعني اتحدد معاكي صوته زين .
ايمي بغيظ /يلهوووي قولت الكلام ده مليون مره دلوقتي ي عمتي مالك .
شاكر بغيظ /جرا ايه عاد ي بت مش لازما نطمنوا عليه .
ايمي بحنان/اطمن ي جوز عمتي والله العظيم سيف زين مفيش قدامنا غير أننا ندعيلوه يرجعلنا بالسلامه .
رحمه بغيظ /واشمعنا بيحددك انتي ي بت مكلمنيش انا ليه .
ايمي بغرور ومرح /لاني حبيبته ميقدرش يقعد من غير ما يسمع صوتي .
رحمه بغيظ /شوف البت القادره بيتغيظني كيف.
ايمي بابتسامه وهي تقبل يدها /ربنا يخليكي لينا ي مرات عمي ي عسل .
رحمه بتنهيده /ويسعدك ي ضنايا ويرجعك ي سيف ي ابني بالسلامه ..
في فيلا رافت ..
في غرفه نديم ..
كانت تجلس بسنت في الغرفه وهي تعد البالونات وترتب كل شي لاحتفالها الخاص بعيد ميلاد معشوقها ..
بسنت بابتسامه /تعالي ي نعمه .
نعمه بارتباك /معلش ي بسنت هانم لازما اوضب الاوضه دي الاول قبل مانزل للي تحت علشان تجهيزها براحتك .
بسنت بابتسامه /ربنا يخليكي ليا ي نعمه ده انا كنت هنضفها بنفسي .
نعمه بارتباك /لا طبعا ميصحش امال انا هنا ليه ي هانم حضرتك اتفضلي وانا مش هتاخر .
بسنت بابتسامه /طيب ي حبيبتي .
لتسير نعمه بحزر الي خزانه نديم لتخرج مسدسه الخاص لتنظر إليه بدموع وندم .
/سمحني ي سي نديم سمحيني ي ست بسنت مش هتلاحقي تفرحي ب جوزك بس غصبن عني والله غصبني …..
يتبع……
لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى