Uncategorized

رواية أحببته فجرحني 2 الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة محمد

     رواية أحببته فجرحني 2 الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة محمد

رواية أحببته فجرحني 2 الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة محمد

رواية أحببته فجرحني 2 الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة محمد

وليد حط أيده علي رأسه و فضل مغمض عينه و ساكت لحد ما وقف مرا واحد و طلع يجري و ادهم جري وراه
نغم كانت ريحه وراه بس نور مسك اديها 
نور : سبيهم ادهم يعرف يسيطر علي وليد 
نغم حضنت نور و عيطت 
علاء : انا السبب انا السبب انا لزم امشي دلوقتي وليد اكيد مش حبب وجودي 
نور : لو مشيت وليد هيتعب اكتر خليك هنا
فوق عند حور و روح 
يسرا ( اخت وليد ) لي حور : انتي خطيبت وليد صح 
حور : كنت 
يسرا : طب علي فكره وليد بيحبك 
حور : بس كل حاجه خلصت ما بنا 
يسرا : بس انتي مشوفتيش النظره اللي في عني ليكي ياريت تفكري في الموضوع تاني 
حور بعصبية : هو انتي جي تعملي فيها اخته و انتي عمرك ما شوفتي 
روح قطعتها : معليش يا يسرا هي بقالها فتره تعبانه متزعليش 
يسرا بزعل : لا عادي عن اذنكم اقعد في البلكونة
روح : برحتك 
بعد ما يسرا دخلت البكلونه 
روح : اهدي شويه البت مكنش قصدها 
حور : خلاص مكبريش الموضوع اومل في اميره و التاني اخو وليد 
روح : في اوضه وليد و ادهم بيزاكره وراهم امتحان بكره 
حور : ان شاء الله خير
في العربيه 
ادهم : هديت كده لما حكيت كل حاجه في نفسك 
وليد : حاسس اني مغفل كل ده يحصل و انا معرفش و لا وانا كنت سبب زعل العيله كلها و سبت حور بطريقه اسيا 
ادهم بحب يلطف الجو: علي زعل العيله فانا عندي خبر هيفرح الصغير قبل الكبير و علي حور فهي لسه بتحبك صدقني و هتسمحك 
وليد : خبر اي !!
ادهم : بقالي اسبوع بحول اتقدم لي روح و مش عارف و ان شاء الله انهارده اخلص و اتقدم 
وليد بفرحه: الف الف مبروك لا يلا لف العربيه و رجع البيت 
ادهم : يعني موافق 
وليد : انا خلاص مليش اني اوفق او ارفض كيفيه انهم لسه مقعدني معهم  الف يلا علشان نروح
في اوضه وليد و ادهم 
اميره : شكرا حقيقي مكنتش فهمها الحد دي 
اسر : مفيش شكر علي واجب 
اميره : السوال التاني ب صح 
اسر : اه تمام الثلاث ج 
اميره : الرابع ج 
اسر :  الخامس ج
اميره : في حاجه غلط
اسر : اي هي 
اميره :مينفعش سؤالين تحت بعض ج دول ثلاث ج 
اسر : و مين اللي قال كده 
اميره : لا ده قانون في حل الاسئله
اسر : برضو مين اللي خله قانون 
امير ه: شكلك من العيال اللي بنزاكر و مش هباده 
اسر : يعني ايه هباده 
اميره : لا احنا نخلص امتحانات و ليا معاك قعده 
اسر : اشطا يا سطا 
اميره : لا شكلنا هنبقه صحاب 
اسر : ياريت يلا نكمل 
اميره: ايه الصوت اللي تحت ده 
اسر:  مش عارف تعالي نشوف 
تحت الكل واقف 
روح ؛ متخلص و تقول عايزنا في اي ياولا 
وليد : احم احم بداء الاحترام 
ادهم : اسكت انت خالص مش اختك عليا 
اميره : في ايه اي الصوت ده 
ادهم : كده الكل هنا  احم احم 
سلمي : هتخلص و لا اقوم عليك بشبشب 
ادهم : شبشب اي في الوقت ده ماما 
وليد : يلهوي علي منظرك 
ادهم : اسكت يا ولا 
وليد : واخد بالك انها بتقرف عليك 
نور : في ايه متخلصوا 
ادهم : سكتهم علشان اعرف اتكلم  
نور : اللي هيتكلم هزعلوا حاجه تاني يا ادهم 
 ادهم : لا شكرا يا عمي 
وليد : بدنها  عمي ههههههههه
ادهم: مش هتكلم
وليد : قموسه 
ادهم : بص يا عمي 
وليد : بص يا عمي ههههههههه
نور : وليد اهدا كده كمل يا ادهم 
ادهم : بصراحه انا بقالي اكتر من اسبوع بحول اعمل كده بس بمان الكل هنا انهارده فيالا عمي انا بطلب ايد روح
روح بصدمه : انت بتهزر 
ادهم بخوف : لا مش بهزر
ادهم : هي ريك اي يا عمي 
نور بفرحه : الراي راي روح 
ادهم : ايه ريك
روح بزعل : …………
يتبع…..
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى