Uncategorized

رواية عشق المراد 2 الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم فاطمة جودة

   رواية عشق المراد 2 الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم فاطمة جودة

داليدا حضنتهم .. خلاص هعديها المرادي ومش هقول لأبوكي بس لو عرفت أن في حاجه حصلت صدقني مفيش جواز 
وليد .. ربنا يخليكي لينا 
*****
عهد .. يووه انت هتروح وتسيبني 
عاصم قبل رأسها .. مالك بس 
عهد .. بحب تكون جمبي مش لازم الشغل 
عاصم .. حبيبي انا لازم اتابع الشركه 
عهد بزعل .. خلاص مع السلامه 
عاصم .. فكي التكشيره دي 
عهد .. يا عاصم انا بزهق ولي لي  مبتعملش حاجه والبنات في الجامعه 
عاصم حط ايده علي خصرها وقربها ليه وقبلها برقه .. تيجي معايا 
عهد .. بجد 
عاصم قبلها مره ثانيه .. مبحبش اشوفك زعلانه انتي غيرتني  انا مكنتش كده كنت ملتزم في الشركه قليل لما اقعد في البيت مش بضحك بإستمرار 
عهد .. زعلان يعني 
عاصم .. بزمتك حد يزعل والقمر ده معاه 
عهد قبلت رقبته برقه .. خلاص هاجي معاك وهقعد ساكته 
عاصم .. يعجبني انك بتطوري 
عهد .. ازي يعني 
عاصم همس في أذنيها 
عهد ضحكت ..  انت قليل الادب .. ثواني وهكون جاهزه 
عاصم .. بسرعه عشان متأخر 
عهد لبست وراحو الشركه وسط أنظار الجميع ازي عاصم عز  الألفي جاب مراته الشركه 
عهد .. عاصم هما مالهم 
عاصم .. معلش اصل انا جد معاهم اول مره ادخل ببنت الشركه 
دخلو مكتب عاصم 
عاصم .. اقعدي يا ستي 
عهد .. هقعد زي الالف 
فضلو قاعدين عاصم مركز في الأوراق وعهد مركزه معاه 
عاصم .. تعالي ثانيه 
عهد .. راحت 
وهو شاور أنها تقعد على رجله 
عهد .. وبعدين 
عاصم .. خلصي 
عهد قعدت وغمضت عينيها وهو قبلها بحب 
عهد ضحكت .. لو حد شافنا 
عاصم .. ما يشوف واحد ومراته اي المشكله 
عهد ضحكت بشده .. عاصم حبيبي 
عاصم .. عايزه اي من غير لف ودوران 
عهد .. تيجي معايا نروح نشتري حاجات للمصيف 
عاصم .. حاضر عندك جلسه مع سليم انهارده 
عهد .. اه صح 
عاصم قبلها وهدير السكرتيره دخلت .. احم 
عهد حاولت تبعد بس عاصم ماسكها 
عاصم .. نعم 
هدير بدلع .. الاوراق يا فندم محتاجه امضتك 
عهد بتريقه .. الاوراق يا فندم محتاجه امضتك اتكلمي عدل 
عاصم كاتم ضحكه .. ماشي يا هدير اتفضلي انتي هدير خرجت 
عهد .. اي القرف ده 
عاصم .. بتغيري 
عهد .. لا بس هي ملزقه كده لي 
عاصم .. مزه علي فكره 
عهد مسكته من لياقة قميصه .. انت يا جزمه يا واطي بتركز معاها لي طلقني طلقني يا عاصم يا خاين 
عاصم قبلها .. حبيبتي هدير مين اللي اركز معاها مفيش في قلبي غيرك 
عهد .. احلف 
عاصم .. والله العظيم 
عهد .. احضني والا خايف من البتاعه البلاستيك اللي بره 
عاصم حضنها 
*****
Fatma goda
سليم .. انزلي انا تحت 
هيدي .. حاضر 
عمر .. راحه المستشفى 
هيدي .. اه الاخ سليم تحت 
نانسي .. اتكلمي عدل مالك 
هيدي .. انا نازله ونزلت 
سليم .. مالك مبوزه لي 
هيدي .. ملكش دعوه 
سليم .. اركبي 
هيدي .. كريم في المستشفى 
سليم بتريقه .. كريم في المستشفى .. اه 
هيدي .. تف علي وشي لو خليتك توصلني تاني 
سليم .. ماشي 
وصلو المستشفى 
كريم .. المستشفى نورت 
سليم .. تعالي ورايا خليكي هنا ثواني 
دخلو المكتب 
سليم .. انت ليك خال اهبل 
كريم .. لي 
سليم .. انت بتبعت لهيدي وتكلمها بصفتك اي 
كريم .. انت مالك يا عم هي مراتك وانا معرفش 
سليم .. متعصبنيش 
كريم بعند .. اهي هتدرب معايا 
سليم .. اطلع برا 
كريم .. طالع يا عسل واهدي شويه احسن يطقلك عرق 
سليم حدفه بحاجه من علي المكتب .. برا ياض 
كريم خرج جري 
هيدي .. هدخل عمليات 
كريم ضحك .. عمليات اي انتي طالبه وحتي لما بتخلصي بتدخلي عمليات مع دكتور كبير 
هيدي .. بسأل 
كريم .. هي دي عيونك والا لينسيز 
هيدي .. عينيا 
سليم جه .. انت مال امك عيونها والا لينسيز 
كريم .. يا ابني ارحمني 
سليم .. احترم نفسك احنا في الشغل 
هيدي .. خلاص يا جماعه يلا يا دكتور 
كريم حب يغيظ سليم .. لا اسمي كريم بس 
هيدي ابتسمت .. ماشي يا كريم 
سليم واقف هيفرقع 
اليوم مر وكريم بيشرف علي هيدي 
وسليم في مكتبه حيران 

هيدي .. خلاص كده 
كريم .. ايوه 
هيدي .. شكرا عن اذنك 
كريم .. علي فين 
هيدي .. هجيب حاجتي من مكتب سليم واروح 
كريم .. هاجي معاكي لسليم 
دخلو المكتب 
هيدي خدت حاجاتها وجايه تخرج 
سليم .. راحه فين 
هيدي .. مروحه 
سليم .. اصبري هوصلك 
هيدي .. شكرا هروح بتاكس 
كريم .. انا ممكن اوصلك 
هيدي حبت تغيظ سليم .. موافقه 
سليم .. اطلع برا يا زفت وملكش دعوه 
كريم .. دا انت خنيق
سليم ..مش هتتلمي 
هيدي بعصبيه .. انا مسمحلكش تكلمني كده 
سليم هدي شويه .. متزعليش انا مش قصدي 
هيدي .. انا ماشيه 
سليم .. اقعدي عشان مزعلكيش 
هيدي قعدت .. انت خنقتني 
سليم .. عايزاني اعمل لما ادخل الاقي زين حاضنك 
هيدي .. انت مالك انا راضيه وعند بعند والله لأروحله الشغل 
سليم .. هزعلك والله 
هيدي .. انت مالك بيا 
سليم .. عشان بنت عمتي 
هيدي رنت علي زين 
زين .. مال صوتك 
هيدي عيطت .. ممكن تجيلي 
زين بلهفه .. انتي فين 
هيدي .. في المستشفى 
زين .. طيب انا جايلك 
سليم .. ماشي يا هيدي براحتك 
******
Fatma goda 
يوسف .. في حاجه 
زين .. اه هيدي عايزاني اروحلها
يارا .. خلاص اروح انا 
زين .. معلش يا يوسف وصلها 
يوسف .. حاضر .. ابقي طمني 
زين .. حاضر سلام 
يوسف .. كده تمام يعني العمليه هتم بعد بكره 
يارا .. ايوه دا كابوس 
يوسف .. طب يلا اوصلك 
حور دخلت .. خد هنا توصل مين 
يوسف .. انتي جيتي ازي 
حور بضحك .. جايه اقفشك 
يارا .. انتي خطيبته 
حور .. ايوه وانتي يارا بتاعت القاضيه 
يارا .. ايوه هو كان هيوصلني عشان في خطر عليا مش اكتر 
حور .. انا بهزر منا عارفه 
يوسف .. طب يلا 
****
Fatma goda
سليم .. كلمتي حبيب القلب
هيدي .. انت متغير معايا لي 
سليم .. ملكيش دعوه 
هيدي .. سليم لو مش عايز أتدرب في المستشفى خلاص هستني الجامعه 
سليم .. مقولتش كده 
هيدي .. اومال بتاعملني كده لي من امبارح 
سليم .. خلاص 
هيدي .. قول 
قاطعهم دخول زين اللي هيدي اول ما شافته اترمت في حضنه
زين بلهفه .. مالك يا حبيبتي 
سليم .. حبك برص 
زين .. اهمد بقي 
هيدي .. زين والنبي انا تعبانه وزهقانه 
زين .. تيجي تباتي معانا 
هيدي .. بابا مش هيوافق 
زين .. هكلمه انا 
سليم .. تبات فين يا حيلتها 
زين كاتم ضحكه  .. عندنا 
سليم .. ولما اشتمك 
هيدي .. يلا يا زين انا زهقت 
سليم شدها .. انتي هبله والا اي تباتي فين 
هيدي بطفوله.. اوعي بقي دا انت رزل
زين .. هكلمك يا سليم 
زين خد هيدي وخرج 
هيدي .. هو بيعمل كده لي 
زين .. وحشتيني 
هيدي حضنته .. وانت كمان 
زين .. عايز احكيلك حاجات كتير اوي 
هيدي .. مالك 
زين .. تعبان ومحدش حاسس بيا 
هيدي ..  اتصل ب بابا وقوله 
زين .. ماشي ورن علي عمر 
عمر .. عامل اي 
زين ..بخير الحمدلله 
عمر .. في حاجه والا اي 
زين .. ممكن هيدي تبات عندنا لأن هي نفسيتها تعبانه شويه 
عمر .. اديهاني 
هيدي بخوف .. الو يا بابا 
عمر .. مالك يا حبيبتي 
هيدي .. مفيش زهقانه شويه وعايزه اقعد مع زين وحور 
عمر .. انتي كبرتي علي الكلام ده
زين .. كبرت فين مهي طفله اهي عشان خاطري بقي 
عمر .. ماشي يا لمض وسلم علي اسر ومرام 
زين .. حاضر سلام وقفل 
هيدي .. مبسوطه اني هفضل معاك وحشتني اوي 
زين قبل رأسها .. وانتي اكتر يا روحي 
هيدي .. تعالي نجيب بيتزا عشان نفسي فيها 
دا كلو تحت أنظار سليم من شباك مكتبه 
*****
Fatma goda 
ادم .. ميرا انا اتخنقت عايز اتجوز 
ميرا .. روح اتجوز 
ادم .. يخربيت سخافتك 
ميرا ضحكت .. منا لسه بدرس 
ادم .. اوووف كملي دراسه معايا 
ميرا .. مش هينفع وبعدين ما حازم و وليد هيصبرو اصبر انت كمان 
ادم .. مهو مش معقول أفضل شايفك كده علي طول هتهور 
ميرا بهزار .. واللي هيعدي الخط دا هموته 
ادم ضربها بخفه علي جبهتها .. كفايه قلش رخيص 
*****
Fatma goda
في التليفون 
حازم .. مش انا قولت متكلميش ولاد في الجامعه 
ليان .. ايوه حصل 
حازم .. انتي هتجنني اومال بتردي عليه لي 
ليان .. كان بيسأل علي الساعه 
حازم .. وحياة امك هو مفيش ساعه في تليفونه 
ليان .. خلاص بقي يا زومه 
حازم .. انا لو شوفت المنظر دا تاني هموتك 
ليان .. احبك وانت بتغير 
حازم .. حسبي الله ونعم الوكيل 
يتبع…..
لقراءة الفصل التاسع والعشرون : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى