Uncategorized

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثالث 3 بقلم مي محمد

 رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثالث 3 بقلم مي محمد
رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثالث 3 بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثالث 3 بقلم مي محمد

ف الفيلا ” 
اسر..انا خايف ع حور من سيف الغبي دا
ورد بزعل.. متقولش ع ابني غبي يا اسر 
اسر بص عليها.. لا والله زعلانه عليه انتي مش شايفه بيعامل اللبنت كيف مش حرام دا وكمان اي بيحبهاا
ورد.. اه بيحبها وبعدين هي م متعوده عليه كده من هما وصغيرين 
اسر.. ايوا بس البنت بتخاف انتي مش شفتي الصبح كيف كانت عامله
ورد… خلاص بقي يا اسر سيبهم مع مشاكلهم يحلوها بمعرفتهم 
اسر قام وقرب منها ومسك وسطها وقال بجرأه.. طيب اي هنفضل نتكلم كده كتير متيجي وغمزلها????
ورد بضحك… والله انت فايق و قبل ان تكمل جملتها كان خطفها ف قبله طويلة يعبر بها عن حبه لهاا وبتعد كي تاخذ نفسها
اسر هو وبينهج… مش قادر ياورد وقرب وشالها وذهب بها الي عالمهم الخااص ✍️
ف غرفة لميس ورامز 
رامز هو وبيجري وراها..تعالي بقي تعبتيني تعاالي قبل الولاد مياجو 
لميس هي وبتضحك.. لااا ههههههه خليك كده هههههه
رامز.. بقي كده زمان اسر مشهيص فوق ماشي يالميسو وتظاهر ب الزعل
قربت لميس منه وهي تعرفه جيدا …حبيبي خلاص هو ا
قبل ان تكمل سحبها وبقت تحته وقال.. ال ياجي عندي يتعور صح
لميس بضحك… ههههههه اوعا 
رامز… هههههه دا عند امك تعالي ياحلوة 
وقبلها بشغف وذهب بها الي عالمهم الخااص* 
ف الكلية * 
قاعده روح وبتهدي ف حور ال بتعيط ومش راضيه تهدا
حور.. لاا ه هو ب بيراقبني الراجل ا انا خ خايفه يا ر روح وحضنت روح وفضلت تعيط 
روح.. خلاص اهدي عشان خاطري 
حور بتعب وبتدات تدوخ .. انا ت تعبانه يا ر روح
روح بخضة .. مالك حاسه بيه يا حببتي 
حور بتعب.. دايخه ياروح اوي مش قادرة وخايفه اوووي
وميلت ع كتف روح وغمضت عنيهاا بتعب
روح بخضة.. ح حور مالك حور وبتهز فيها لقيتها مغمي عليها اترعبت وخايفه عليها حور فوقي عشان خاطري يا نهار اسود حورر 
ثم تذكرت سخرها 
كلمته ف الفون ومكنش بيرد رنت ع سيف 
اول ملاقي اسم روح ع هاتفه انتفض من مكانه
ورد بخضه.. ايوا ياروح في اي
سمع صوت عياطها .. ا الحقني ياا ابيه ح حور مرديش ترد عليااا وفضلت تعيط ومش بتهداء
وسيف انتفض من مكتبه واخد مفاتيح العربيه وجرا لتحت 
بكل خوف علي حوره 
وسااق علي أعلي سرعه 
وروح بتحاول تفوء حور ال جسمها سقع 
روح.. مش عارفه مالها هي تامر بالله عليك شيلها نوديها اي مستشفي انا خايفه عليها اووي 
تامر بتوتر.. ح حاضر يلا 
وشالهاا ف عربيته وذهب بها الي المستشفي
وبعد ساعة وصل سيف كلية حور ومش لقيها سأل عميد الكليه وهو خايف فكر ان روح معاها اطمن شويه وتصل ع اخته “
سيف ونفسو طالع نازل .. الوو الو روح انتو فين 
روح ببكاء.. ا احنا ف المستشفي يا ابيه انا خايفه اوي 
سيف بيحاول يهديها.. اهدي ياروحي هي هتكون كويسه قوليلي مستشفي اي 
روح .. م مستشفي*** تعال بسرعه ياسيف انا خايفه اووي والله
سيف هو وبيسوق..حاضر ياروح مسافة السكه هكون عندكم سلام…….. سلام
وبعد شويه وصل سيف المستشفي جرا علي اوضة حور بعد ماسأل عليهاا 
دخل لقيهاا معلقين ف ايدها محلول وباين عليه التعب انتفض قلبه من مكانه علي حوره قرب شافته روح وقامت جريت حضنته بخوف… انا خايفه عليها يا سيف هي هي كانت خايفة وانا وفضلت تعيط وهو ملس ع شعرها بحب وباس دماغها وقاال … اي االحصل ياروح 
روح ببكاء وتعلو شهقاتها.. هي ك كانت خايفه انا وهي 
مش قادرة اتكلم
سيف….طيب اهدي خلاص دلوقتي وقوليلي هي فاقت 
روح.. اه ورجعت نامت تاني ودكتر قال عادي ناخدها ع البيت 
سيف وهو باصص علي حوره.. ماشي يلا بينا خدي حجاتها انتي وسبقيني ع عربيتي تحت وانا هجيبها واجي وراكي 
روح .. حاضر 
ونزلت زي سيف ماقلها وهو سأل دكتر ع حاجات وقاله لازم تاخد علاجها ومتتعرضش للتوتر وبعدين سيف تقدم من حوره شالها 
بعد ماباس جبينهاا ????
ونزل بيها ل تحت ودخلها ل العربية ف حضن روح????
وسااق وطلع ع البيت شالها ودخل بيهاا وسط صدمة الجميع حوور ــــــــــــــــ 
وأولهم سخر جرا عليها بخوف..حورررر 
سيف.. ممكن تهدو ومتصحوهاش خليها ترتااح 
وطلع بيها ع اوضتها نيمها وجه يمشي لقيها ماسكه طرف قميصو من فوق ابتسم علي فعلتهاا 
حور بخترفه.. ه هتضرب الراجل يا ابيه
سيف بصدمة..راجل مين ياحوري
حور بتعب وصوت مسموع.. الراجل اال ك كان ماشي ورايا يا س سيف
ثم غمضت عيونها بثبات ونامت 
وهو وباس ايدها تحت تأثير صدمته… سيف ف سره.. يااااااااه انا ال خوفت حوري بشكل دا اناا اال مش بحب دمعه تنزل منها خليتها تعيط وتتعب وتدخل المستشفي بسببي بص عليه نظرة اخيرا ونزل 
اسر مسكه من ياقة قميصو بعصبيه… انت ال بعت الراجل صح
سيف ساكت مش بيتكلم ولا بيبص ع حد
اسر.. انطق وصلت تخلي حد وراها وانت عارفها بتخاف ازاي جالك قلب لاكن انطق 
رامز.. خلاص اهدا يااسر وبعدين دا من خوفه عليها
ورد.. لا سيف ملكش الحق يابني كان ممكن تحصلها اي حاجه ياسيف وتروح فيها بردو كده
لميس..خلاص بقي انا امها وشايفه ان ال عمله سيف من خوفه عليها زي ماقال رامز وبعدين يا اسر هو اكتر واحد مخضوض عليهاا
سخر بعصبية … لاااا والله اكتر واحد مخضوض عليها دا واحد غبي ومتخلف انفرضأ حصلها حاجه هه كان ممكن يحصل اي بسبب جنانك دا
رامز بزعيق .. اخرس ياسخر هو مكانش يقصد كده هو قصده انه يحميهاا وتكون عيونه عليهااا 
سخر … بجد خض التنين وتقولي قصد ومش قصد وروح اهو اختو وتخضتك و
لميس بصوت عالي.. بس بقي اسكت 
سخر.. اهو خرست ????
سيف كان سامع كل دا وساكت فعلا كلامهم صح كان ممكن تتأذي بسبب تهوري بس انا بعمل كده ليه مش عشان خايف عليهاا والله 
سابهم ومشي طلع ف اجنينه يولع سجارة بغضب وقلبه يحترق علي حوره رمه اسيجارة ف الارض وداس عليها وطلع ع اوضة الملاكمه وخله راجلين يضربوه وهو يتألم لحد موقع ف الارض وبتدا يكح
سيف بتعب وبقي كله د”م عند وشها وعلي هدومه وبينهج… ك كملو انا ل لازم اتوجع اكتر زي هي ماخافت و يلا 
الرجل.. سيف بيه انت كويس
سيف .. كملو ضرب انا ك كويس
الرجل بص علي الراجل التاني وقاله بهمس.. ياعم دا مجنون يلا بيناا من هنا
الرجل…سيف بيه معاي تليفون وهاجيك تاني
ومشي هو وصاحبه وسابه سيف تعبان وواقع ع الارض بيعيط ????وقلبه محروق ع حوره????
سيف ماسك دماغه.. حور ف فينك انا ت تعبان اوي 
وبيحاول يقوم سند نفسه وقاام يتمشي لحد موصل اوضتها دخل ومش قادر يسند طوله ..ح حوري 
كانت نايمه واول ماحست بصوته ال مليان تعب .. قامت وقالت بصوت ضعيف .. ابيه
ابتسم سيف وتقدم لعندها وقال ببتسامه وغير مدرك بما يقوله مسك وشها بأديه .. انا ا اسف ياحوري ا انا مش عارف عملت كده ازاي وعارفك ب بتخاافي انا اسف والله وقرب وطبع قبلة ع شفتيهاا وحده تلوا الاخر يقبلها بتملك وحب ك يثبت لنفسه انها ملكه وحبيبته انها حور السيف 
بعد عنهاا وحضنهاا
حور بخوف عليه.. انت كويس يا ابيه
سيف كان بيعيط وكاتم صوت اهاته .. اممممم
حور كي تطمأنه.. انا كويسه والله ومش خايفه من حاجه طلاما انت معاي
سااب حضنهاا وبص ف عنيها وقال … بجد بتطمني ب وجودي ياحوري 
حور بابتسامه… امممم بطمن يا سيف 
سيف اخدها ف حضنه تاني 
وقال بتعب… عايز انام ياحوري 
حور .. طيب نام جنبي يا ابيه
سيف قرب وتمدد جنب حوره وحضنهااا “
يتبع ……
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى