Uncategorized

رواية عشق المراد 2 الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم فاطمة جودة

               رواية عشق المراد 2 الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم فاطمة جودة

وليد .. انا خونتك امبارح 
كارمن اتصدمت وبعدت عنه .. خ .. خونتني ازي 
وليد مسك ايديها .. ابوس ايدك متسيبنيش انا هموت لو سيبتني 
كارمن بحده  .. اوعي 
وليد .. ارجوكي انا عارف اني غلط بس والله لو كنت في وعي مكنتش هعمل كده 
كارمن .. انا عملتلك اي ها .. انا عشقتك مش حبيتك .. قلبي مدقش غير ليك .. مكنتش شايفه غيرك .. قولتلك انت الوحيد اللي برتاح معاه في كل حاجه .. انت اديتني كل حاجه وفي لاحظه خدت كل حاجه لي حرام عليك 
وليد .. متسبنيش انا مش قادر والله ما كنت في وعي
كارمن .. لي من الاول اصلا .. يعني اي مكنتش في وعك 
وليد .. انا عارف اني غلطان .. بس والله العظيم ؛ والله العظيم ما فاكر ازي ده حصل انا عارف انك ممكن متصدقنيش بس انا متأكد أن انا لو كنت في حالتي الطبيعيه مكنتش هعمل كده ؛ والله العظيم ما كنت هعمل كده 
كارمن .. انت بتدور علي اعزار لأفعالك  بحجه اللاوعي 
وليد .. ارجوكي انا بعد ما وصلتك اول امبارح عند ليان روحت لصاحبي وشربنا عادي قومت الصبح لقيت .. لقيت 
كارمن بدموع .. لقيت نفسك في حضن واحده غيري
وليد بوجع .. والله ما اعرف ازي 
كارمن .. ماشي يا وليد شكرا لإحترامك ليا وحبك و وعدك وكل حاجه صونتها انا همشي وصدقني مش هتشوف وشي تاني 
وليد .. كارمن متسبنيش 
كارمن .. للأسف وكملت بضحك ابقي اسمع اغنية انا خونتك وكملت بعياط عشان تعرف القهر اللي انا فيه 
وليد مسك ايديها .. ارجوكي متمشيش 
كارمن .. كان علي عيني 
وليد .. اللي بيحب بيسامح 
كارمن .. واللي بيحب مبيخونش 
فرح دخلت .. مالكم يا ولاد بتعيطي لي 
كارمن ضحكت بوجع .. مفيش يا طنط وليد خاني وبيطلب اسامحه ردي عليه بقي عن اذنك 
فرح اتصدمت ولطمت .. وليد انت خونتها 
وليد بوجع .. للأسف 
فرح .. لي يا ابني انا مش مسمحاك علي كسرة قلبها لأنها بنتي اخس عليك 
*********
Fatma goda 
عاصم .. انتي سرحانه في اي 
عهد .. عاصم ممكن تحضني كتير عايزه اشبع منك 
عاصم حضنها .. حصل حاجه والا اي 
عهد .. ماما اتصلت بيا وقالت انها علي وصول 
عاصم .. انتي خايفه من اي طيب 
عهد .. عمي سافر برا مصر هو وابنه 
عاصم .. طيب كويس 
عهد دمعت .. ربنا يستر انت بتحبني صح 
عاصم .. بعشقك 
عهد تبتت في حضنه 
*******
Fatma goda 
في بيت يارا 
زين .. يارا عندي ليكي مفجأه 
يارا .. بجد اي 
زين .. فرحنا الخميس الجاي 
يارا ضحكت بشده .. انت عبيط صح 
زين .. تؤتؤ انا خلصت التجهيزات كلها هعزم الناس بس 
يارا .. انت بتتكلم بجد طب وانا .. انا معملتش اي حاجه
زين .. انا عملت يا روحي والفستان هنجيبه بكره 
يارا من فرحتها حضنته .. انا بحبك اوي 
زين .. شششششش وقبلها 
يارا بعدت .. اصبر بس 
زين .. عايزه اي
يارا .. بص مش وقته احنا خلاص هنتجوز 
زين مسكها من خصرها .. انتي اكتر بني ادمه فصيله 
يارا .. وحياة امك 
زين .. لا والله .. طب اهدي بس 
يارا ضحكت .. لا اوعي 
زين قبلها .. اهمدي بقي دي مره يعني  وانتي شبه فرقعلوز كده 
يارا .. اوعي ايدك عشان اعرف اقعد 
زين خدها في حضنه .. اقعدي 
*******
Fatma goda 
ادم .. ميرا 
ميرا .. نعم 
ادم .. بحبك 
ميرا .. مين .. قول تاني كده 
ادم .. بحبك 
ميرا .. مين تقصدني انا 
ادم ضحك .. والله بحبك 
ميرا ضحكت ..  غني معايا 
ادم .. يا اللي حبيبك قاسي وسابك ويا عذابك 
ميرا .. اااااااه 
عز .. بس بتعملو اي 
ميرا .. بنغني 
ليليان .. الله يقرفكم هو ده غني 
ادم .. سيبك منهم 
ميرا .. سلم عالاااااااايي سلم عالاااااااايي 
ادم .. لما جابلني وسلم عالاااااااايي 
ميرا .. ولدي يا ولدي 
ليليان حدفتهم بالمخده .. اخرسو 
ميرا وادم ضحكو .. خلاص 
والباب خبط 
ادم .. حمدالله على السلامه يا طنط اتفضلي 
روان .. يزيد فضلك يا ابني 
عز وليليان جريو عليها 
ليليان .. عامله اي يا حبيبتي 
روان .. بخير الحمدلله 
عز .. حمدالله على سلامتك 
روان قعدت .. الله يسلمك عهد فين 
عهد من فوق .. عاصم ماما وصلت 
عاصم .. يلا ننزل ليان في اوضتها صح 
عهد .. اه يلا و
جريت علي تحت 
روان .. عهد بنتي 
عهد حضنتها .. وحشتيني اوي اوي حمدالله على سلامتك 
روان .. الله يسلمك يا حبيبتي عامله اي 
عهد بصت لعاصم .. كويسه الحمدلله 
روان .. ازيك يا عاصم 
عاصم .. بخير الحمدلله وحضرتك عامله اي 
روان .. الحمدلله يا ابني .. اومال مين القمر دي 
ادم .. ميرا خطيبتي وصاحبت ليان 
ميرا .. حمدالله على سلامة حضرتك 
روان .. الله يسلمك يا حبيبتي .. انا عايزه اشكركم كلكم واشكر عاصم لولاك يا ابني مكنتش هشوف بنتي تاني 
عاصم .. متشكرنيش انا معملتش حاجه 
روان .. الحمدلله عمها سافر وتقريبا هربان يعني مش هيرجع ودلوقتي آن الأوان نرجع كل حاجه لأصلها انا عارفه يا ابني انك اتجوزت عهد غصب عنك وعشان الموقف اللي حصل من عمها ودلوقتي لو عايز تطلقها طلقها يا ابني الخطر الحمدلله اتشال من عليها لأن عمها هربان عنده قضايا كتير متهم فيها ومش هيرجع مصر ولو رجع هيتعدم
الكل كان مستني رد عاصم  
عهد جريت علي فوق وهي بتعيط بهستيريا 
عاصم .. انا مش هطلقها مفيش حد بيطلق واحده بيعشقها 
روان .. يعني بتحبها 
عاصم .. تؤتؤ بعشقها عن اذنك اجيبها وطلع لعهد 
عهد كانت قاعده في ركن في الاوضه وبتعيط وحاطه رأسها علي رجلها 
عاصم فك ايديها ورفع رأسها .. لي العياط ده مبحبش اشوف دموعك 
عهد .. خلاص كل حاجه خلصت مبقاش في حاجه تخليك تستحملني اكتر من كده 
عاصم .. مينفعش مثلا عشان بقيت بعشقك وبحبك وبموت فيكي ومش هقدر اعيش من غيرك 
عهد .. بجد 
عاصم .. ايوه طبعا بطلي عياط بقي 
عهد مسحت دموعها زي الاطفال 
عاصم ضحك .. طب ما فيش اي حاجه 
عهد غمض عينيك 
عاصم .. خلصي 
عهد قبلت شفاتيه بخجل 
عاصم .. انتي ازي لسه بتتكسفي مني 
عهد .. كسوف عادي يعني 
عاصم .. ده احلي حاجه فيكي 
عهد قبلت شفاتيه .. انا بحبك اوي ربنا يخليك ليا 
عاصم .. بالطريقه دي امك مش هتلاقي حد يقعد معاها تحت 
عهد .. طب يلا ننزل 
عاصم .. فكك مش لازم 
عهد. .. يلا بقي 
عاصم .. يلا يا اختي 
وليان كمان نزلت وقعدو مع بعض كلهم 
ليليان .. روان اقعدي معانا متمشيش 
روان .. بس 
عز .. مبسش يا روان البيت كبير مش هيحصل حاجه وكمان عشان عهد 
روان .. ربنا يخليكو ليا 
*******
Fatma goda 
كارمن رجعت البيت ودخلت اوضتها وفي دماغها ألف سؤال 
داليدا .. عملتي اي 
كارمن ضحكت بهستيريا ودموع .. يا ريتني ما روحت 
داليدا .. اهدي بس حصل اي 
كارمن .. ماما ارجوكي انا مش قادره اتكلم سيبني بقي ومش راحه الجامعه بكره وقولي لحازم يبقي يجبلي المحاضرات 
داليدا بحزن علي بنتها .. حاضر وخرجت من الاوضه وكارمن قعدت تعيط لحد ما فيه مسدج اتبعتت من وليد فتحتها وطلعت اغنيه بيغنيها بصوته وباين أنه بيعيط 
عارفه اي اللي اخرني واللي كان مسهرني 
مش تفكيري فيكي زي كل يوم اللي دايما مسهرني 
انا خنتك امبارح وقلبي مش مسامح مش مسامح نفسي والا عارف ازي دا حصل مني وازي أخون نفسي مهو انتي عندي نفسي متدمعيش انا مستاهلش دموعك اغلي مني
سامحيني انا غلطان واديني ببكي وندمان مش مسامح نفسي والا عارف ازي دا حصل مني 
وازي أخون نفسي مهو انتي عندي نفسي متدمعيش انا مستاهلش دموعك اغلي مني 
في ناس كتير كتير مبيحسوش بقيمة اللي معاهم وفي ايدهم 
الإ لما يرحو وميرجعوش ويظهر أن انا واحد منهم 
في ناس كتير كتير مبيحسوش بقيمة اللي معاهم وفي ايدهم
إلا لما يروحو وميرجعوش ويظهر أن انا واحد منهم 
انا خونتك امبارح وقلبي مش مسامح مش مسامح نفسي والا عارف ازي دا حصل مني وازي أخون نفسي مهو انتي عندي نفسي متدمعيش انا مستاهلش دموعك اغلي مني
Fatma goda 
 كارمن كانت بتسمع والدموع ماليه عينيها 
وليد بعت .. ارجوكي سامحيني اللي بيحب بيسامح 
كارمن عملت سين ومردتش وقفلت الموبايل 
مر اسبوع 
عاصم وعهد بقو اقوي علاقة وقصة حب وغيرة عاصم الحاده وعهد كمان 
يوسف وحور اللي كل يوم المواقف بتثبتلهم انهم مش هيقدو يعيشو من غير بعض 
ادم وميرا توم وجيري ميقدروش يبعدو عن بعض وكل يوم لازم يقعدو بليل لوحدهم في البلاكونه 
وزين اللي عزم الناس وظبط كل حاجه للفرح وجابو الفستان وخلاص الفرح بكره 
و وليد اللي شكله بقي مرهق زياده وتعب وحزن الدنيا علي وشه ومبقاش بيروح الشغل كمان وبيحاول يوصل لكارمن لأنها سافرت ومراد مش راضي يقوله مكانها 
كارمن اتعزلت عن الكل وسافرت بعد تعب لإقناع مراد أنها هتروح تقعد في شقة اسكندريه والجامعه مبقتش تروحها والموبايل قفلاه بتفتحه ساعه واحده في اليوم عشان تكلم مراد وداليدا 
سليم قعد يومين ميشوفش هيدي ولما رجعت المستشفي روحه رجعتله 
حازم زعلان علي أخته جدا وزعلان من وليد بس برده عارف أنه معذور وأنه مكنش في وعيه وعلاقته بليان بقت علاقة اب ببنته واخ بأخته وحبيب وصديق 
(يوم فرح زين ويارا في افخم اوتيل  في مصر )
في صباح يوم جديد كلهم راحو الاوتيل 
حازم .. ماما كارمن مش هتحضر 
داليدا .. مش عارفه يا ابني 
وليد .. ابوس ا
يديكم قولولي هي فين ديدا انا ندمان والله ومكنتش في وعي انا بحبها والله 
داليدا خدته في حضنها .. عارفه يا حبيبي انا زيي زيك معرفش حاجه عنها 
يارا .. يعني هي مش هتحضر فرحي 
مراد .. معلش يا يارا يا حبيبتي اعذوريها 
يارا بتفهم .. عذراها يا اونكل ربنا معاها 
زين .. ممكن تروحي بقي عشان تجهزي 
يارا .. حاضر 
والبنات ويارا دخلو يجهزو وكذلك الولاد و وليد عمال يرن علي كارمن بأمل أنها ترد 
كارمن رنت علي داليدا  
داليدا بلهفه .. مش كفايا كده 
كارمن .. سيبني براحتي هاتي يارا اكلمها 
داليدا .. يارا كلمي 
يارا .. الو 
كارمن .. وحشتيني 
يارا بلفهه .. كارمن حبيبتي وحشتيني اوي 
كارمن  .. انتي اكتر ألف مبروك يا حياتي عايزه بيبي في اقرب وقت 
يارا ابتسمت .. يارب مش هتيجي 
كارمن .. انتي عارفه المشكله اللي بيني وبين وليد مش عايزه أكلمه والا احتك بيه 
يارا بتفهم .. ربنا معاكي يا حبيبتي 
كارمن .. متزعليش مني وزين طيب ومحترم وسافل برده عادي 
يارا ضحكت وقفلت معاها 
الوقت عدي والكل جهز واسر راح خد يارا ونزل بيها 
اسر .. خلي بالك منها هي اغلي منك عندي 
زين بحب انچها  .. دي قلبي في عيوني
هيدي .. سليم بالله عليك عايزه احضنه اخويا يا سليم 
سليم بضيق .. روحي 
هيدي راحت حضنته وهمست .. هتنساني 
زين .. مقدرش يا حبيبتي 
هيدي .. بحبك اوي ربنا يخليك ليا عايزاك تحطها في عينيك وخليك محترم بلاش قلة ادب 
يارا ضحكت 
زين .. عيب عليكي انا اصلا متجوزها عشان اعلمها الإحترام وكمل بضحك بس مش انهارده 
يارا ضربته في كتفه 
حور .. اوعي يا بنتي انا كمان عايزه احضن
زين .. تعالي يا حبيبتي 
حور .. ربنا يخليك ليا البيت هيفضي عليا 
زين .. كلها كام شهر وتتجوزي 
*****
Fatma goda
عاصم .. اوبا مين دي 
عهد .. ها حلوه والا وحشه 
 عاصم بحب .. مزه حتي انهارده الخميس 
عهد حطت ايديها علي شفاتيه .. اخرس يا جزمه الناس 
عاصم ضحك .. يلا وغمز  بس في سهره 
عهد ضحكت 
الفرح بدأ والكل مبسوط 
عهد بطفوله .. عاصم عايزه ارقص سيبني بقي 
عاصم .. هو انتي رقصتيلي لما ترقصي لغيري اقفي سقفي بس 
عهد .. عشان خاطري 
عاصم .. ارقصي براحه يا اختي 
زين .. اهمدي يخربيتك 
يارا .. انبر بقي علي صحتي 
زين .. انا محتاجها 
يارا .. هي اي ؟
زين ضحك .. الصحه 
عز .. وطي صوتك يا معلم 
زين .. استر عليا 
عز .. ساتر ساتر 
وليد واقف سرحان وهو بيتخيل كارمن صوتها وحشه جدا 
وليد لقي ايد بتتحط علي كتفه .. وحشتك 
وليد لف لقاها كارمن حضنها بشده .. ااااه حرام هونت عليكي اسبوع يا كارمن 
كارمن .. كنت لازم أعلمك الادب 
وليد .. حرام عليكي انا كنت بموت كل ثانيه 
كارمن .. هتعملها تاني 
وليد .. اول واخر مره 
كارمن تبتت في حضنه .. وحشتني اوي حضنك وحشني اوي 
وليد .. سامحيني 
كارمن راحت سلمت علي أهلها كلهم وفرحو 
********
Fatma goda
بعد مرور خمس   شهور 
عهد .. عاصم 
عاصم .. نعم 
عهد .. 2+1= كام 
عاصم ضحك .. 3
عهد افتح البوكس ده كده  
عاصم فتح لقي اشعه وجزمة بيبي واتصدم .. عهد انتي حامل 
عهد .. اممم 
عاصم شالها وفضل يلف بيها .. هبقي اب اخيرا 
الكل جه علي صوته .. في اي 
عهد .. انا حامل في كتكوت صغير 
ليليان وروان .. لولولولولولولي ألف مبروك 
الكل .. ألف مبروك 
عهد .. الله يبارك فيكم
اليوم مر 
في صباح يوم جديد 
عهد .. عاصم هنزل اشتري شوية حاجات 
عاصم .. هاجي معاكي 
عهد .. خليك دا قريب من هنا 
عاصم .. ماشي متتأخريش 
عهد .. متقلقش 
عهد خرجت ولقت أن في حد بيراقبها وفي لاحظه حد رش منوم في وشها واغم عليها واتخطفت 
مر ثلاثة ساعات وعاصم بيرن وهي مبتردش 
عاصم .. انا قلقان اوي 
ادم .. اكيد مفيش حاجه 
حد رن 
مجهول .. وحشتك صح المحروسه معايا وريني هتعمل اي وصحيح انا عرفت انها حامل بس خلاص كلها شويه وهيبقي مفيش حمل يلا باي يا عاصم 
عاصم .. 
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس والأربعون والأخير : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!