Uncategorized

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد

 رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد
رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد

ومن اللجهة الاخرا ★ 
سخر دخل اوضة روح لقيهاا نايمه ومنكمشه ع نفسهاا
قرب منهااا وبااس جبينها وبعدين باس خدهاا روح حست بيه وبتسمت وقالت بضعف… احضني يا س خ ر 
قرب منهاا وناام جنبهاا واخدهاا ف حضنه 
سخرر.. خايفه 
روح.. لما انت بتكون معاي مش بخااف ياا ابيه 
سخر.. ههههههه ابيه نامي نامي 
روح ابتسمت وناامت 
% ف الصبااااااااااااااااح & 
فاااق سيف ع اشاعة الشمس قاام ماسك دماغه بتعب
بس حاجه منعتو بيبص ع دراعو لقي حوره متبته فيه بكل امتلاك ابتسم
وبااس جبينهاا وبعد ايدهاا عنها وجيه يقوم لقيهاا مسكته من قميصو.. لاا خليك
ابتسم وقال هو وبيبوس ايدها.. هاخد شور وجيكي يلا قومي انتي كمان خدي شورگ 
حور بكسلان… لاااا مش عاوزه
سيف وهو وبيبعد الغطا عنها.. بس كفايه بقي نووم يلا ياروحي بقي عشان تبقي كويسه
فاقت حور وقالت وعيونها ف عيون سيف بطفوله.. ض ض 
سيف مسك ايدهاا .. اتكلمي ياحببتي براحه
حور عضة شفايفها وسيف مركز معاهاا اوي وماسك نفسه ب العافيه منهاااااااا
حور عارفه انه سييف مركز معاها وهو دا ال زاد كسوفهاا وحمرت خدودهاا 
سيف قرب وهي بترجع لوراا وقال بجرأه… وبعدين بقي فأم الشفايف دي ع الصبح
حور اتكسفت وجات تقوم مسكها وقعدها ع حجره وقال .. بيقولو ان البوسه ع الصبح بتنشط الذاكرة انتي اي رأيك ف الموضوع دااااا 
حور بكسوف… منزله راسها ومش بتتكلم 
وسيف متعمد كده عشان ميخوفهااش منه .. ايه ساكته يعني وقرب راحت هي شهقت … لاااااا 
مش تبوسني يااا سييييييف 
قالت كده ببرائه وجن جنونه عليهااا وقال وعيونه ع شفايفها.. ليه
حور وهي سرحانه ف عيونه.. ع عشان بتوجعني 
سيف.. انااا
حور .. امممم
بدون اي مقدمااات قرب وطبع قبلة ع شفتيها بحنيه وحب وهي تبادله القبلات الحارة التي ستوقف قلب السيف قريبأ
وبتعد عنها لتخذ نفسهااا 
.. بصي انا هروح اخد شور لان لو مرحتش دلوقتي هتحصل حاجات تاني ونااا مش مسأول 
وقام وقومهاا معها وباس جبينها 
حور ف سرها… هههههه بحبه اوووي يارب يبقي كده ع طول ميتغيرش ابدا ابداااا 
( ياجماعة مش هنزل كل يوم بسبب اتفاعل اما الاقي تفاعل يجشع الواحد يكتب هكمل????)
ناجي لروح السخر “” 
سخر صحي ع صويت روح قام انتفض من مكانه بخضة .. ف ايه ياروحي مااالك
روح بتألم … اااااااااااه ب بطني وجعااااني اااااااااه
وفضلت تعيط وهو رايح جاي ف الاوضة ومش عارف يعمل اي.. طيب و وجعاكي من اي 
روح بكسوف ساكته وبتعيط???? اندهلي مااامي ااااااااه
سخر.. اندها ليه مناا هناا اهو معاكي انتي عايزه اي
روح ببكاء وترجي … مامي عاوزه مامي ياسخر بسرعه اااااااااااه
سخر هو وبيفتح باب الاوضة ..حاض لقي سسيففف واقف قدامه زي الثور الهايج وعيونه بطلع شرار 
وقااال بغضب وصوت مليان جحيم????.. انت عملتلها اي 
سخر بلع ريقه … اهدا ياوحش و وهب اخد بكس ف بطنو من سيف .. انطق عملتلها اي ع الصبح هاااا وفضل يضرب فيها لحد ماسمع صوت خبطه يبدو انها الروح وقعت مغمي عليهاا اتفزع سيف وسخر 
جرا عليهاا شالهاا مابين ايديه وحطها ع السرير وبيفوق فيها 
روح روووووح ردي عليااا ياروحي روووح
سخر.. انا هتصل ع ادكتور 
وبتدا يكلم ادكتر ووصول باقي العيلة اوضة روح 
ورد بخوف… مالها اي الحصل
سيف بغضب … اسألي البيه وبيشاور ع سخر الذي يتألم من الاتهاام 
رامز.. سخر مال روح اي الحصل يابني
سخر .. مفيش يابابا والله هو ا
قاطعه سيف… لاوالله مفيش بطل كدب 
اسر.. بس ياسيف 
سيف… اسألو اختي كانت بتصوت ليييه 
لميس بخضة… ب بتصوت من اي وبتبص ع ابنها انطق ياسخر روح اغمي عليها ليه 
سخر بدموع… والله معرف كنت نايم عادي جنبها صحيت عصوتها وبتعيط وبتقولي عاوزه مامااا يدوب روحت اندهكم لقيت الاستاذ ف وشي ونازل ع دماغي اتهامات باطله
سيف بعصبية.. انا بتبلا عليك يعني
اسر… بسسسسسس 
كلو سكت مع دخول الدكتور
كشف عليها.. اطمنو هي كويسه
اسر.. ايوا ايه سبب الاغماء دا
دكتر.. من قلة الاكل انتبهو عليها شويه 
ورد… طيب الحمدلله
ودكتور مشي 
روح ابتدأت تفوء بتعب .. س خ ر 
سخر رايح يتقدم عنديهاا وقف قدامه سييف بكل جبروت.. متقربلهاش انت فاهم
ورد… سيف انت اي ال بتقوله دا ابعد عنو
سيف بقزه ع اسنانه.. ياريت ماحدش يدخل اختي وانا حر فيهااااااا
سخر بدون اي كلامم انسحب من الاوضة وطلع وراه باقي العيلة نزلت
اسر.. مكانش لازم تحرجه كده انت عارف سخر روحه روح وانه اتخض اكتر منك عليهااا
وسابه ومشي 
سيف بيبص ع روح لقيهاا نامت طلع ع اوضة حور مش لقيها بيبص من ع السلم لقيها معاهم تحت ع السفرة ⚪
سلم امره ونزل قعد جنب حوره زي كل مرة 
لكن حور قامت وقعدت جنب اخوها تحت انظار وزهول الجميع بص عليها سيف مهلا مهلا يا صغيرة انكي تلعبين مع السيف ابتسم لها وكال وقاام وقال وهو ينظر ليها.. يلا ياحوري اوديكي كليتك 
حور … لااا مش هروح معاك هروح معاا ابيه سخر تقدر تروح شغلك انت وكملت اكل ولا تعلم مداا خطورة الكلام التي قالته للسيف مشي وهو متعصب منهاااا ركب عربيته ومشي 
سخر .. ليه عملتي كده
حور.. عشان هو زعلك 
لميس.. مكانش لازم تدخلي يابنتي بنهم 
ورد.. سبيهاا تعمل ال عيزاه خليهاا تربيه شويه
حور ابتسمت ????
يضرب ادريكسون بغضب ويلعنها ف سره ومقدرش يروح الشغل ب الشكل دا وقف عند البحر وشااف 
يتبع ……
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى