Uncategorized

رواية أين عمري 2 الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة أحمد

 رواية أين عمري 2 الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة أحمد
رواية أين عمري 2 الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة أحمد

رواية أين عمري 2 الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة أحمد

روز بصدمه و خوف : تميممممممممممممم ????????
راحت روز سابت فرح ورافعت فستانها ونزلت جاري علي تميم كان تميم واقف في نص الڤلا وكان بيتكلم في التليفون وهو مش واخد بالو ان النجافه هتقع عليه راحت جريت علي تميم وزقتو وهو وقع وهي وقعت فوقي راحت النجافه وقعت كان تميم باصص علي عيونها الي بتودي في عالم تاني خالص وروز بتبصلو بكل حب و حنيه الي ممكن من شويه متشفهوش تاني ????
روز وهي بتقوم من عليه : احم انت كويس 
تميم وهو بيقوم من علي الارض : انا كويس انتي كويسه 
روز : اه كويسه 
تميم : شكرا 
روز بكسوف : العفو.. بعد ازنك…. راحت كانت ماشيه راح تميم مسك اديها راحت لفت وبصتلو 
تميم باسف : انا انا أ……… راح كان هيكمل راحت فرح جت ومسكت ايد روز ولي كان مسكها تميم 
فرح : يلا يا مامي عشان نطفي الشمع…. راحت خديتها معها والكل راح عند التورته وطافو الشمع مع فرح 
تميم وهو ماسك حته من التورته : حبيبت قلب بابي يالي طمت 5 سنين يلا يا قمر افتحي بوقك 
فرح : لا مامي الاول ادي مامي 
تميم وهو بيقرب من روز : ندي مامي مندهاش ليه يلا يا مامي 
روز ببرود : مش عاوزه 
تميم وهو بيجز علي سنانو بصوت واطي : يلا يا روحي مش عايز حاجه تحصل في العيد ميلاد يلا يا روز 
روز بضيق : هووووووف….. راحت فتحت بوقها راح تميم حط حته صغير في بوقها وهو مبتسم 
مراد وهو بيمد ايدو لي روز : تسمحي براقصه دي يا انسه روز 
روز بضحك : اكيد…. راحت قامت معا 
رهف : احم احم انت كويس دلوقتي 
انس بابتسامة : الحمد لله احسن بكتير 
رهف بحزن : انا اسفه علي الي حصل انا السبب 
انس : متقوليش كده اانتي لو قولتي هات روحك هدهالك 
رهف : انا اسفه بجد يا انس سامحني 
انس : خلاص يا رهف بقا ومش عايزك تتاسفي مني تاني ماشي 
رهف بابتسامة : حاضر 
انس بمرح : يحضرلك الخير يا اختي تعالي نرقص 
رهف : يلا 
تميم وهو بيخبت علي كتف مراد : تسمحلي 
مراد بابتسامة : اكيد  …… راح مراد بعد عن روز وتميم هو الي رقص مع روز راح مسكها من وسطها بكل حب و حنيه 
تميم وهو باصص علي عيونها : ايه مالك 
روز ببرود : انت كمان بتسالني مالي ياعني مش عارف 
تميم باسف : انا اسف علي الي حصل انهارده اصبح بس كنت مش قادر اشوفو ماسك ايدك واسكت يا روز حسي بيا شويه 
روز وهي باصه علي عيونو الي مثل البحر : بجد يا تميم 
تميم بابتسامة : بجد يا عيون تميم ده لو حد لمس شعره منك هقت*لو وحيات وربنا 
روز بعد ما فاقت : طب ابعد عني 
تميم وهو بيحضنها : عمري ما ابعد عندك حته لو انتي عايزه كده 
روز في نفسها وهي بضمو ليها اكتر : يارب يطلع كل ده حلم يا تميم ونرجع زاي زمان 
عند رهف و انس 
رهف : احم احم 
انس : مالك عايزه تقولي ايه 
رهف: احم كنت انت عايز تقولي حاجه في الاوضه هي ايه
انس: كنت عايز اقولك ان…… راح قرب منها و حضنها وهمس جنب ودنها 
انس بحب:  بـ❤ـحـ❤ـبـ❤ـكـ❤يا رهف بحبك ❤……. رهف بعديت عن انس بسرعه وهي مصدومه راحت بصتلو وهي مصدومه وجريت علي الجنينه وهي بتعيط 
انس بستغراب: رهف استني… راح جري وراها 
عند تميم و روز 
روز وهي لسه في حضن تميم:  تميم سبني بقا الناس بقت تتفرج علينا 
تميم ببرود:  لا ملكيش دعوه بناس 
روز وهي عايزه تخرج من حضنو:  تميم 
مراد:  ايه ياعم الحنين اجيب مفتاح الشقه الشقه فاضيه ولحجه راضيه ????
روز بصدمه:  ولا  انت اخويه مستحيل 
تقي بضحك:  خفه 
مراد بمرح:  حفه نفه هيهيهيهي
روز بمرح:  عسل 
مراد:  عسل ابيض هيهيهيهي 
تميم بصدمه:  عليا الطلاق انتو هبل 
مراد وهو بيقلد كركر في الفيلم:  اتخديت اتخديت يا حج كامل ولله اتخديت عليا الطلاق انت اتخديت ????
تميم بضحك:  امشي ياابن ال 
روز:  تميم 
تميم:  مش قصدي امشي ياابن الحلوه 
مراد بغمزه:  خايف يا جميل 
تميم بعصبيه:  مراااااد 
مراد بخوف:  خلاص يا حب في ايه انا ماشي اصلا يلا يا موزتي 
تقي بضحك:  يلا ياحبي 
عند رهف و انس 
انس وهو بيجري واره رهف:  رهف استني بقا ولله تعبت من الجري… راح كمل بزعيق…. ررررررهف بقولك استني 
رهف وهي بتلف لي بعيط:  عايز ايه هااا عايز ايه 
انس بخوف:  في ايه في حاجه وجعاكي 
رهف بعيط:  قلبي هو الي وجعني يا انس ابعد عني يا انس ابعد عشان خطري بقا….. راحت وقعت علي الارض وهي منهاره من العياط 
انس وهو بينزل في نفس مستوها وبيمسك وشها بايدو :  رهف انا بحب ولله العظيم بحب ومقدرش ابعد عنك 
رهف وهي بتحضنو:  انس انا محتجاك جنبي بس مش قادره ولله انا اكبر منك و…… انس حت ايدو علي بوقها 
انس:  انا ميفرقش معايه السن يا رهف ولله مش فارق معايه….. راح قرب منها وقب*لها بكل حب و حنيه اتصدمت رهف بس كانت حسه معاه بلامان راحت بسرعه بعديت عنو وبصتلو بصدمه الي انت ازاي تعمل كده راحت مشييت و سبتو من غير وله كلمها غير انها بتعيط وبس راح انس مسك اديها وقال 
انس باسف:  رهف انا اسف معرفش انا عملت كده ازاي بجد اسف….. رهف زقت اديها وجريت علي الاوضه بتعتها وهي منهاره من العياط 
مراد:  ايه يا عم كنت فين انا عمال ادور عليك وانت قاعد هنا واه صح رهف كانت بتعيط ليه في ايه يابني مترود 
انس بعصبيه:  بقولك ايه يا مراد ابعد عني دلوقتي مش نقسك 
مراد بستغراب:  انت بتكلمني انا كده يا انس 
انس بعصبيه و زعيق:  بقولك ايه غور من وشي ياعم انا فيه الي مكافيني وام نصيحك الي جيبالي المصايب كلها غورررررر من وشي ????
مراد بحزن:  شكرا يا انس وانا ماشي من غير ما تقول سلام يا صحبي….. راح مشي وهو حزين 
تقي:  مراد في ايه مالك 
مراد بحزن:  هااا مفيش 
تقي:  مراد انت بتكدب عليا مالك 
مراد:  مفيش يا تقي خلاص بقا هو في ايه هناك ملهم كلهم متجمعين هناك ليه 
تقي:  مش عارفه كنت جايه اقولك نشوف في ايه 
مراد:  طب تعالي 
تميم:   في ايه يا ماما 
تمارا:  معرفش ولله يا ابني الست دي جت ومش عايزه تكلم غير ما ادهم 
تميم بجديه:  اتفضلي اتكلمي حضرتك انا ابنو اتكلمي معايه انا 
الست:  لا انا عايزه ادهم بيه 
ادهم: في ايه يا جماعه مين حضرتك 
تميم:  ولله ما نعرف يا بابا مش عايزه تكلم غير معاك 
ادهم باستغراب:  اتفضلي حضرتك بس بسرعه عشان احنا في عيد ميلاد والصحافه بتصورنا 
الست:  انا كنت عايزه اقولك ان….. قطعها كلام عمر 
عمر بصدمه:  رزان ????????????
يتبع 
ياترا ايه الي هيحصل بعض ما رزان تخوش حيات ادهم و عمر تاني وياترا رهف هتحب انس زاي ما هو بيحبها وياترا تميم و روز هيسفرو
يتبع ……
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى