Uncategorized

رواية دم ملوك 2 الفصل الرابع 4 بقلم يمنى محمد

 رواية دم ملوك 2 الفصل الرابع 4 بقلم يمنى محمد
رواية دم ملوك 2 الفصل الرابع 4 بقلم يمنى محمد

رواية دم ملوك 2 الفصل الرابع 4 بقلم يمنى محمد

يونس… انتي تعملي فيه انا كده انتي اكيد متعرفنيش انا مين
ملوك…… بدموع وصربخ والله ملمسنيش يايونس والله
يونس. صادقه  يا قلبي يونس انا عارفه. انه ملمسكيش هو نام معاكي على طول اصلك فاحره
وشد حبل وربطها في السرير ومسك جلبيتها وشقها اتنين أصبحت عريانه قدامهم
وبدأ ينهش فيها زي الكلب المسعور بدون رحمه
كل دا وهي لاتملك الا الصريخ
ملوك…. ابعد عني انا بكرهك مش عايزاك
يونس…. مش بمزاجك بمزاجي انا……. ثم سكت شويه وقال
انا هجربك الأول وبعدين اعلقك وبعدين اجلدك وبعدين ارجع تاني اجربك
انا هلعب فيكي البخت النهارده ????????
ملوك… لا يايونس ارحمني ونبي لكن مش في دماغه فضل ينهش فيها وكل مكان يحط بوقه عليه يسيب أثر بيضغط عليها جامد ودايس في جسمها بكل قوته
خلص نوم معاها… كان شايل حاجه في الدرج
قام جابها وبدأ يعذب فيها
جلدها بالكرباج وهي عريانه ومربوطه وبدأ يجلد فيها وهي تصرخ تهز ارجاء القصر كله
????????????????????
ورد كانت مش على بعضها من الصوت خايفه
من صوت صريخ ملوك هي مش فاهمه حاجه ومتعرفش مين دي ومتعرفش ان يونس مجوز بس صوت الصريخ مخوفها
نزلت أسفل السرايا لقت علوان قاعد مستمتع بالصربخ
ورد…. هو فيه ايه مين دي وليه بيعمل فيها كده
علوان… مراته
ورد.. مراته ازي هو يونس مجوز وليه بيعمل فيها كده
علوان… دا موضوع كبير اسمعي افلتي لنفسك واهربي علشان هيخلص عليها وبكمل عليكي
????????????????????
ورد.. وانا معملتش حاجه انا ساكته مليش دعوه
علوان.. أنا حظرتك وانتي حره
ورد…. مش فاهمه حاجه ازي جده بيقول كده بيعمل كل دا ليه
….. #يمني محمد
#دم ملوك
علوان بيعمل كده علشان اتفق مع سراج  انه يبعتله ورد
مقابل ان سراج يديهم اخر صفقه ميخدهاش يتنازل عنها في المزاد
علشان كده علوان واقف في صف سراج
علشان الشغل الا مابينهم مايخسرهوش
ورد ياعيني دخلت اوضتها وقفلت جامد  دخلت اترمت على الارض حاصنها جسمها جامد وخايفه مع كل صرخه من ملوك ترتعش ورد اكتر وتزيد خوف
????????????????????????
ملوك فقدت الوعي من كتر العذاب
وقف يونس لما لاقها اغمى عليها
وقرب منها حل الحبل
كان جسمها عباره عن خطوط حمراء من الجلد. وبينزف دم
مفيش حته فيها سليمه
وهو مش في دماغه حاجه خالص غير إنها خانته
جاب مايه وفوقها فاقت ياعيني بس مش حاسه بحاجه قد كده وقالها
اجمدي معايه لسه العذاب جاي
هي بصوت ضعيف يكاد لايسمع.. والله مظلومه والله ماعملتش  حاجه يايونس
يونس.. وانا مصدقك فضلتي عنده اسبوع ومجاش يمك عايزه تفهمني كده.. وعدلها ونام معاها تاني وهي اساسا مطحونه من الضرب لدرجه ان جالها نزيف من كتر النوم
لما لاقها كده سابها وخرج
????????????????
عامل زي المجنون محدش عارف يوقفه  من عمايل جده كان فاقد السيطره
دخل عند ورد لقاها خايفه واعيط
شدها من درعها وقالها
ايه ياعروسه مالك هو انتي خايفه ولا ايه
ورد.. ابعدي عني انت شكلك مش واعي لحالك
يونس. ايوه مش واعي لحاجه غير ان كان فيه عريس وعروسه وتعالي نلعب سوا
ورد.. لا لا انت هدومك كلها دم المسكينه مراتك
يونس… وهتبقى دم اكتر منك مش بنت بنوت ولا
ورد.. مفهاش ولا بس مش عتيزاك تلامنس
يونس…. لا ازي دا انا عريس ولازم نلعب عريس وعروسه سوا ووقعوا على السرير
وبدأ بنام معاها ويمارس رجولته عليها
بدا يبوسها ويلتهم شفايفها بشده ويمارس رجولته عليها
وفي ثواني فقدت عذربتها في ثواني
????????????
#يمني محمد
#دم ملوك
ياسمين بتجري علشان تروح لاخوها تقوله ان راض ان مش ابن بدريه يعني هي اجوزت َواحد متعرفهوش
وبدريه بترمح في السكه علشان تروح تشوف بنتها ملوك
الحظ الحلو بدريه وصلت قبل ياسمين
لقت سليم ببعوم في حمام السباحه عاري الصدر
وقفت مكانها عنده مصدومه وقربت منه وبقت بتصرخ  والله ابني والله ابني
طلع ابني باعلوان  طلع ابني ياعلوان وبتصرخ بصوت عالي
وتقرب منه وتحضنه
دي نزلتله المياه من الصدمه 
ابني يابني… سليم.. مالك ياخاله عايزه ايه طلع من المياه وطلعها
بدريه.. أنا مش خاله انا امك انت ابني والدليل اهوا باعلوان 
وياسمين واقفه بعيد خايفه تقرب من إللى بحصل 
المصيبه بقاا ان علوان خرج على الصوت
بس خرج ماشي على رجله قام من على الكرسي المتحرك
ويونس قام من فوق ورد علي الصوت العالي
ولبس بسرعه ونزل
علوان…. ابعدي عنه يا ليه باهذله انتي ابنك منين
بدريه… بأن على حقيقتك باعلوان يبقى انت جلاب المصايب وعامل فيها مكسح
على نزول يونس الجنينه بقااا مصدوم لما شاف جده
قبل ماينطق كان فيه حد مستخبي في الجنينه وضرب نار
الطلقه جات في
………..
سراج….. اسمع تطلع تجبلي البنت الاوله  وتولعلي في البيت كله
????????????????????
يتبع ……
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!