Uncategorized

رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت الخامس 5 بقلم أسماء محمد

 رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت الخامس 5 بقلم أسماء محمد

لقراءة الجزء الأول كامل : اضغط هنا

رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت الخامس 5 بقلم أسماء محمد

رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت الخامس 5 بقلم أسماء محمد

 اسد بصوت عالي:: ياراااااااا 
بس فجاءه يارا قامت وهدومها مليانه دم اسد فرح أنها بخير ويارا مصدومه ومش عارفه تتكلم 
نرمين بصريخ وبتجري :: عليييييييييييي 
اسد بص تحت لقي علي غرقان في دمه اسد من الصدمه نزل علي ركبه 
اسد مسك علي وبيهز فيه ونرمين قاعده في الارض وحاطه رأسها علي علي وبتعيط 
اسد :: علي علي يلا قوم يا حبيب بابا يلا يا حبيبي
ولكن علي فارق الحياة
اسد بغضب شديد:: علييييييي قوم يلا وبعدين بص ليارا لقها واقفه مصدومه قام بغضب 
اسد :: يارا في ايه يلا قولي ايه الي حصل 
يارا بتعيد زاكرتها 
فلاش باك
علي :: انا هقوله اهو وعلي كان لسه هيقول
يارا شافت واحد تصرفاته غريبه ولقت نقطه حمراء علي اسد وكانت لسه هتقول لاسد كان علي رايح ناحيه دماغ اسد فالرصاصه جت فيه بدل اسد 
بااااااك
يارا فاقت من الصدمه واول كلمه قالتها علي
يارا :: علي علي وبتعيط علي مات هو هو الي قتلته وبتعيط ومتوتره وبصت علي الأرض لقت علي غرقان في دمه 
يارا :: اعااااااااااااااا علي ونزلت لمستوي علي اسد مسكها من أيدها 
اسد بغضب وعصبيه:: مين ده الي قتله مين 
يارا بتشاور بايدها :: كان واقف هنا وكان في حاجه حمره عليك اسد بص مكان ما هي بتشاور ولقي قناصه موجوده بس مافيش حد اسد جري علي المكان واتصل باحمد 
احمد :: ايه يا اسد 
اسد بعياط :: علي ماات 
احمد بصدمه :: ايه وازاي مين الي قتله 
اسد :: هات القوات وتعالي واحنا هنعرف مين العنوان اهو ******
احمد :: حالا هكون هناك 
 اسد راح عند نرمين ويارا 
لقي نرمين زي ماهي ومش بتتحرك وبتردد هو السبب هو السبب لالا هي هي وقامت مسكت يارا من رقبتها 
نرمين :: هتقللك انتي السبب انتي الي قتلتي ابني 
يارا مش عارفه تاخد نفسها واسد بيبعد يارا من ايد نرمين 
واخيرا نجح 
اسد :: انتي اتجننتي 
نرمين :: هي الي قتلت ابني هي وبعدين وقعت الارض 
عربيه الاسعاف جت والشرطه  وتم نقل جثه علي الي المستشفي ونرمين اغمي عليها 
يارا في البيت واسد في المستشفى ومعاه ريم ويارا معاها ندي وياسمين
يارا بعياط :: مات مات وهو علي ايدي 
ياسمين قاعده جمبها :: وحدي الله يا حببتي هو اكيد في مكان احلي من كده 
ندي :: مين الي كان عايز يقتل اسد انتي عارفه لو ماكنش حازم مات كنت قولت أن هو 
يارا :: مش عارفه هو انا ليه بيحصل معايا كده ليه كل ده  وبعيط 
احمد ومعتز وايمن شغالين علي قضيه قتل علي 
احمد باستغراب :: معتز مش دا يخص الواد القناص الي اسمه حاتم 
معتز بلهفه :: يبقي هو بس ليه يعمل كده 
ايمن :: اكيد حد وراه انا هبعت القوات تبقض عليه دلوقتي قبل ما يهرب وبالفعل كان حاتم بيحضر ورق السفر علشان يسافر بره البلد والقوات جابته وراحوا علي القسم 
في المستشفى 
اسد اطمن علي نرمين وخلص تصريح دفن علي وخارج علشان يدفنه واسد حالف يدفع السبب في موته التمن 
اسد مشي  علشان يدفن ابنه وعينه كلها دموع طبعا مع يارا وريم وندي وياسمين وكله حتي سليمان وسناء وكلهم لابسين اسود ونرمين في المستشفى في شبه غيبوبه 
تم دفن علي واسد لحد دلوقتي مش مصدق الي بيحصل معاه في الاول ابنه الي لسه مجاش ودلوقتي علي الكل روح واسد راح مكان ما ومعتز قاعد مع المجرم 
في مكان ما في الصعيد 
ذياد :: انت اتجننت يعني ايه اقفل يا غبي اقفل 
ثريا :: مالك يا ولدي حسك عالي ليه 
ذياد :: مافيش يا حببتي بقوللك تعالي نروح ليارا وكمان عرفت أن ابن اسد مات تقريبا اسمه علي 
ثريا:: يا موري كيف الحديث  دي يا ولدي دا واعر جوي 
ذياد :: تعالي بس لازم نكون هناك وكمان طلع متجوز 
ثريا :: وانت عرفت الحديث دي منين 
ذياد :: احم احم احمد كلمني وقالي علي الي حصل لما قولت ليه أننا جاين 
ثريا :: ماشي يا ولدي خمس دجايج وهكون چاهزه 
ذياد :: تمام وانا هجهز الحاجه قبل السفر ونمشي علي طول ذياد طلع فوق 
ثريا :: بت يا زينب
زينب :: أوامرك يا ست هانم 
ثريا :: تعالي دلوجت ساعديني علشان هنروح انا وسيدك ذياد علي مصر 
زينب :: أوامرك يا ست هانم
عند كرم 
نادر وكرم قاعدين بره الاسم كرم قام عمل فون 
كرم :: تمام انا عايز الموضوع كله يخلص النهارده اه قبل ما يروح النيابة فاهم وياريت تبلغ الي عندك 
عند اسد بعد اما دفن علي راح لمكانه المفضل الي بيطلع فيه كل الجواه 
اسد وقف العربيه ونزل منها والافكار بتيجي ليه من الاول ظهور نرمين وموت ولاده الاتنين  وفجاءه وبدون مقدمات نزل منه دموع 
اسد بعياط :: اعاااااااااااااااااااااااااا ونزل علي ركبه يا ترا ايه هيحصل معايا تاني مين تاني هيموت ليه كدا وبغضب لييييييييه فونه رن وكان ايمن 
أيمن :: اسد تعالا الاسم احنا لقينا الي قتلت علي يلا بسرعه 
اسد اول اما سمع كده قفل الفون وركب عربيته 
اسد :: موتك علي ايدي يا كلب 
ذياد وامه نزله مصر وزياد وده أمه عند يارا وراح مشوار كده
في مكان ما شخص واقف في غرفه والحائط مليانه صور ليارا مره بتعيط وبتضحك وزعلانه وهي صغيره وهي كبيره 
الشخص بابتسامه جانبيه :: هههههههههههه اخيرا كلها كام يوم وتكوني في حضني بس اخلص من الغبي ده الاول الي اسمه حاتم وبعد كده نرمين علشان دي غبيه اصلا وبضحكه كلها شر هههههههههههه هاااااانت انتي رفضتني مره بس المره دي لا 
في المستشفى
نرمين نايمه ودخل عليها واحد لابس بلطوا الدكتور الشخص بيضحك بشر ونرمين متوصل ليها الاجهزه التنفس 
الشخص شال من عليها جهاز التنفس وحط المخده عليها 
في القسم 
اسد كان لسه هيدخل لقي عسكري مكلبش حاتم وخارج وراه ايمن ونادر واحمد ومعتز 
اسد اول اما شافه مسكه ونزل فيه ضرب :: يا ابن ال****
مين الي وزك قول مين وبيضربه تاني احمد بيقرب منهم وبيحاول يبعد اسد عنهم في الوقت ده في واحد فوق معاه قناصه 
وموجه الليزر علي حاتم 
يتبع..
لقراءة البارت السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
لقراءة الجزء الأول كامل : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!