Uncategorized

رواية دم ملوك 2 الفصل التاسع والأخير 9 بقلم يمنى محمد

 رواية دم ملوك 2 الفصل التاسع والأخير 9 بقلم يمنى محمد
رواية دم ملوك 2 الفصل التاسع والأخير 9 بقلم يمنى محمد

رواية دم ملوك 2 الفصل التاسع والأخير 9 بقلم يمنى محمد

يونس دخل على ملوك وسراج لقاء سراج قاعد على السرير وملوك في الحمام
ملوك خرجت على صوت ضرب نار
خرجت جري وعي لبسه لبس شفاف
ملوك. يونس يانهار اسود
يونس .. وليكي عين بافاحره تنطقي اسمي
ملوك… لا والله ملمينيش يايونس ولا حد ايده عليا
بوتس.. انتي هتقوليلي ماانا عارف
كان سراج انضرب بالنار من يوتس بس مامتش
يونس ….. الطلقه دي مش علشان الرخيصه دي وهو يشاور على ملوك. لا علشان يلين فاكر سليم
مات سليم بسببك باسراج  ضرب الطلقه التانيه عليه
????????????????????
ملوك.. استنى يايونس
يوتس.. استنى ايه اتشهدي على روحك
ملوك.. لا والله استنى اديني فرصه حتى قبل الموت تسمعني بس وبعد كده اعمل الا انت عايزه
يونس رمي المسدس من ايده وقعد علشان يسمع ملوك
ملوك…. وهي تقرب على يونس
انا حبيتك اوي حبيتك حب محدش لسه وصله
كنت مبسوطه وانتي بتغتصبني تخيل علشان انت هتبقى جوزي لما دا يحصل
مكنتش اعرف انك بتعمل كده علشان الأرض والفلوس علشان تكسر عيني
كسرتني وذلتني  وكسرت عيني
اهانتتني ضرب واهانه ومذله بدون رحمه
وبرده يكت اجوزت عليا بنت غلابه وضربتها بالنار وانا هنا بدفع تمن نجاتها
كنت لسه هدفع التمن على دخولك انت كنت فاكراك جاي تلحقني منه بس اتريك  جاي شاكك فيه
يبقى خلاص اقتلني يايونس
????????????????
يونس كان قاعد على كرسي قام من عليه
وقرب لملوك.
وقال….. يعني هو لسه ملمسكيش
ملوك.. ومكنش هيلمسني ارحملي اموت وميحطش ايده عليا
انا جسمي وانا كلي ملكك يايونس بس انت الفلوس عمتك وكل حاجه عمتك
صحيح انا اتنازلتك عن الأرض ومش عايزه حاجه وقولت الل عندي هات مسدسك ياابن عمي واقتلني يلا
يونس بدون تردد
خدها في حضنه
وقالها انا حبيتك اوي ياملوك حبيتك الحب الامخدش وصله لسه
جوزي من ورد علشان احمها مش علشان حاجه
وانا هطلقها واسيبها تعيش حياتها
وسليم انا خدت حقه من سراج الكلب
تعالي نعيش سوا  بعيد عن كل الوش دا
في وقت ما بوتس بيتكلم
ملوك صرخت  ولفت نفسها وراء يونس حاسب يايونس
????????????????????
سراج كان لسه مامتش مسك مسدس يونس الا على الأرض وكان هيضرب على يوتس بس جات في ملوك
ملوك فدت يونس
يونس بصدمه.. ملوك ملوك وقعت أرضا من جنانه مسك المسدس ضربه كله في سراج
ضرب المسدس كله في سراج كده مات
رمي المسدس ََمن ايده
ملوك ياملوك متسبنيش ياملوك انا بحبك ياماوك
ملوك بصوت يكاد غير مسموع وانا كمان يا يونس
افضل فاكرني انا حبيتك وحبيت كل حاجه منك
كان نفسي انام ليله في حضنك بمرضانا احنا الاتنين
ربك مش رايد  غير دلوقتي اكون في حضنك
سبني في حضنك شويه يايونس  
وسكت فجاءه
????????????????????
يونس  وهو يهزها ملوك فوقي ياملوك
متسبنيش كفاه سليم سابني خليكي انا عايزك متسبنيش انا عايزك ياملوك
خلاص ملوك ماتت في حضن يونس
انصدم صدمه عمره الحزن سكته
غطاءها وستر جسمها وشالها
وراح على السرايا بتعته
لقى ناس كتير مستنيه علشان يدفن سليم وجده
دخل عليهم بملوك
بدريه… ملوك مالها ياسليم قولها تعالي اخوكي النوم اهوا يابت تعالي ملي عينك قبل ما التراب بدريه ياقلب امك ياسليم
ملوك مش بترد ليه يايونس
هات بتي كده اشوفها مالها
وفضلت تهز فيها ملوك ياملوك
موتى يابت انتي كمان
قومي يابت شوفي اخوكي سليم اخوكي يابت قومي
يالهوي يابنتي ياابني
(انا جسمي ببرتعش وانا بكتب ????????)
فرقها يايونس قولها تعالي شوفي سليم ليكي اخ يابنتي
يعني ياملوك انتي وسليم  اتقبلتوا في بطني
ونزلت ا الدنيا فرقتكم وهتتقابلوا تاني في التربه
هتموتي ومتعرفيش انه اخوكي يابت
يونس قومه كانت بتحبك كانت عايزاك  يايونس
يابنتي وفضلت تلطم وتصرخ
????????????????????????????
يونس بدموع و َحزن والم  الفراق
سامحني يامراتي سامحني يابت عمي والله موتك قتل الحته للا فاضله في يونس قتل يونس يابت قلبي
????????????????????
مات ملوك واندفنت في يوم هي وسليم وعلوان
اتولدوا في نفس اليوم توم في بطن واحده
ونزلوا الدنيا اتفرقوا ومجمعوش ابدا. غير لما ماتوا سوا تاني
????????????????
بدريه تجننت فضلت قاعده عند الترب ليلها زي نهارها
وتلعب في التراب زي الأطفال وتكلم نفسها ياسليم تعال هنا متلعبش بعيد
ياملوك.. تعالى يوحي شعرك
اجننت بدريه
********
ياسمين فضلت في السرايا بتاعت اخوها يونس تعبانه وكانت حامل ورضوان رافض يطلقها فضل جمبها علشان مفيش حد  معاها
ورد يونس طلقها ولدها فلوس وقالها عيشي في السرايا َمع ياسمين انتي حره نفسك
يونس ساب البلد وساب الفلوس والورق والمال
وراح قعد في الجبل يبكي على ملوك ويفتكرها
وتجيبه في أحلامه ويقولها انا حبيتك ياملوك
قصتنا ابتدات بدم ملوك وانتهت بدم ملوك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى