recent
أخبار ساخنة

رواية الفارس والمهرة الفصل العاشر 10 بقلم مريم حسن

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية الفارس والمهرة الفصل العاشر 10 بقلم مريم حسن

رواية الفارس والمهرة الفصل العاشر 10 بقلم مريم حسن

رواية الفارس والمهرة الفصل العاشر 10 بقلم مريم حسن


صرخ فارس بأعلى صوت 
فارس.... عااااااااااااااا مهرااااا مهراااا انتي فين مهرااا 
فضل يمشي في المكان لحد ما لقى مهرة واقعة على الارض و جنبها الراجل
فارس... مهرة مهرة فوقي عشان خطري يا مهرة ارجوكي مهرة 
شالها فارس و جري بيها على مكان المخزن و لقى العساكر قبضت عليهم 
محمد... هي كويسة مالها
فارس... مش عارف افتح الباب 
محمد فتحلها الباب و فارس حط مهرة و ركب العربية و مشي هو محمد و راحو المستشفى 
الدكتور... اهدى هي كويسة هي بس داخت مش اكتر 
فارس دخلها  
فارس... مهرة حبيبتي 
مهرة بجفاء.. ازيك يا فارس 
فارس.. الحمدلله انتي كويسة 
مهرة... اه 
فارس... جابوكي هنا ازاي
مهرة... انا كنت ماشية في الشارع عادي لقيت حد خضرني صحيت على ضرب النار الي كان في المكان
فارس... مش مهم المهم انك كويسة 
مهرة.. اه تمام انا عايزة احجز تذكرة لألمانيا 
فارس... انتي هتسافري 
مهرة... اه هسافر 
فارس... انا ممكن ابقى اجيلك اشوف البيبي
مهرة... ليه  
فارس... مش ابني يعني المفروض اشوفه 
مهرة... اااه طبعًا بس لما يتولد تبقى تتأكد إذا كان إبنك ولا لا 
فارس بصلها ... انا اسف
مهرة... اسف دي تقولها لما تكون كسرت كوباية انت اتهمتني بالخيانة و شككت اذا كان البيبي ابنك ولا لا مع انك عارف طريقتي و ازاي بتصرف تكون فاهمني يا اخي كنت موتني و ارتحت 
فارس... بعد الشر عليكي
مهرة... انت عرفت ازاي قولي
فارس... أنا خطفوكي حلمت بياسمين كانت بتقولي ان دي مش هي احساسي صدق الحلم و روحت هناك امتر ساعتها ياسمين دي مكنتش موجودة بس هو قالي انو كان عايز يقهرني بيكي و قالي ان هو الي كان مأجر الواد ده  .. افهميني طيب انا اتخنتن قبل كده من ياسمين الي مش عارف اذا كانت ياسمين الحقيقية ولا لا 
مهرة... انا اسفة يا فارس مش هرجع 
فارس... ليه 
مهرة دمعت... عشان كل مرا انت بتغلط فيا و بتوصل للطلاق خلينا محافظين على الوقت الي قعدتها مع بعض و لو على البيبي اقدر تشوفو وقت ما انت عايز 
فارس... عقابك قاسي اوي
مهرة... مش عقاب ده ردت فعل للحاجات الي بتعملها 
و سكتت
فارس... خلاص كده 
مهرة... خلاص مفيش اي كلام تاني 
فارس... طب ممكن نخرج مع بعض بكره تكون حاجة حلوة حصلت ما بينا
مهرة... معنديش مشكلة 
مهرة راحة باتت عند مريم 
تاني يوم 
فارس و مهرة خرجوا
فارس... انتي كويسة 
مهرة... مش عارفة دايخة شوية 
فارس... طب تعالي نقعد
مهرة... اه 
و قعدوا في كافيه 
مهرة... مش قادرة دماغي بتلف بيا 
فارس... انتي فطرتي 
مهرة... لا مفطرتش 
فارس... هطلبلك اكل
قضوا يوم جميل مع بعض و كانت مهرة علطول بتضحك
و فارس كان مبسوط 
مهرة... انا تعبت عايزة اروح
فارس... ينفع نقعد مع بعض حبا كمان 
مهرة في نفسها.. ده هيموت و يقعد دقيقة كمان معايا بس انا عايزة اسامحه بس هو جه عليا كتير انا بتعذب 
حضنته مهرة و عيطت و فارس بيحضنها اكتر
مهرة... انا تعبت مش عايزة افضل بعيدة انا بتعذب 
فارس... و انا كمان انتي وحشتيني اوي اوي 
مهرة... و انت كمان 
فارس مسك وشها و مسح دموعها
فارس... متعيطيش انا خلاص جنبك
مهرة مسكت دماغها ... انا انااا اغم عليها 
فارس شالها و جري بيها على برا و ركب العربية و راح البيت 
فارس بيرش بيرفيوم عشان تصحى
فارس... مهرة مهرة حبيبتي مهرة 
بتبتدي تفتح عينها 
فارس.. انتي كويسة 
مهرة... اه الحمدلله 
فارس... استني هعملك اكل 
مهرة... مش عايزة اكل بس ممكن تاخدني في حضنك 
فارس قعد و اخدها في حضنه و هي راحة في النوم
يتبع.....
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية روز الأحمد للكاتبة مريم
google-playkhamsatmostaqltradent