recent
أخبار ساخنة

رواية المصراوية الجزء الثاني الفصل العاشر 10 والأخير بقلم يمنى محمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية المصراوية الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم يمنى محمد

رواية المصراوية الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم يمنى محمد

رواية المصراوية الجزء الثاني الفصل العاشر 10 والأخير بقلم يمنى محمد


رنا. شوف انت عملت ايه فيه
زين يقوم من على السرير مندفع ويجذب رنا اليه وينظر لها بغضب ويشد المفرش يوضعه على جسمها ويقول بصوت واطي انا كده معملتش حاجه انا كنت المفروض قطعت حتت ودفنتك حيه على الا انتي عملته فيه
رنا... يعني ايه يازين انت مش راضي تقتنع انك اذتني اكتر مني
زين.. لا يارنا وانا لسه مردتش عليكي لسه العقاب مخلصش
واعرف الا انتي اشترتيه وبعتني باعك
وسبها ودخل الحمام كان فيه جرح في جسمها وكان بينزف
بس رنا مستسلمتش ودخلت وراءه بالمفرش بس على جسمها
كان شكل زين لذيذ اووي والمياه نازله علي  دماغها  وشكل شعرها الملون بسواد الليل نازل على وجهه
وإذا بفجي بأيد ناعمه تشيل شعره من على عينه
#المصروايه 
#يمنى محمد 
قربت عليه
ولفت ايدها الاتنين  حوالين رقبته
............ حضنته يقوه
بدات تطبط عليه
🙈🙈🙈🙈🙈🙈
بس زين  ماصدق
كان حاسس برنا  واحساسها الصادق رغم كل الاحصل 
😘😘😘😘
قرب عليها خالص
👇👇👇👇👇
وبدأ يبوسها براحه خالص
ثم التهم شفايفه جامد وبشده لفتره
بس المفاجاه ان رنا  مقومتش زين 
متقبله الوضع
وزين مش قادر يبعد عن رنا 
ومش قادر يمسك نفسه عنها اكتر من كده بالرضا مش عايزها بالغضب 
كان بيلتهم شفايفها  ع الاخر
رنا .....دايبه مع زين 
دي بقااا لحظه جنون أنثى
يعني مش حاسه بحاجه من المتعه واللذه
ودايبين سوا
🙈🙈🙈🙈🙈
رنا  بتحاول تفلت من تحت ايد زين لما افتكرت انه طلقها 
زين ... بيتكلم في ودنها
....... خاليك متبعديش ودفن راسه في رقبه رنا 
وبدأ يقبلها في رقبتها وكتفه العريان
رنا ..... خلاص يازين  بصوت حنين
علشان..جرحك .
زين  دايب ولا كأنه حاسس بحاجه
من المتعه واللذه
كل ده والمياه نازلوا فوقهم هما الاتنين
من الدش
اتخيلوا الموقف
😂😂😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
السؤال بقاااااا
هل هما هيفضلوا عاى الوضع  ده
ولا في تغير
خلاص بقاااا مش عارفين ايه الا هيحصل لسه،
.......
بشاير بالفعل حضرت السم وجهزت كل حاجه ومستنيه الضحيه
تقوم البت صباح تدخل اوضه خالتها وتسرق السم وتحطه في الأكل معين وشرب معين
وتامر الخدامه تطلعه لناني بس قالتلها متقولش لناني ان هي إلا بعته علشان ناني توافق تاكل
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
يعني دلوقتي ناني بينها وبين الموت خطوه
وحاتم اخوه زين راح طلع يونس من الحبس علشان جاب دليل قوي ان مش هو إلا موت عمته عاليه
الا هو ايه بقاا

طبعا فاكرين احنا وقفنا فين
....
البت الخدامه طلعت الاكل لناني الا فيه السم بس ناني مكنتش مطمنه ليهم فكانت مقلقه من اي حاجه منهم
فبعدت الاكل عنها
بس فضلت تبص للأكل كتير وتفكر وتقول ياترى حاطين ايه في الأكل
جاتلها فكره بسيطه كده انها تاخد الاكل وتحاول تخلي حد يدوقه قبلها
هي كانت عارفه ان صباح هي إلا بعته
فنزلت بطبق الاكل وحاولت تستجمع قوتها
ودخلت عند بشاير
بشاير.. انتي ايه الانزلك من فوق زين قال متحركيش من اوضتك
ناني.. بشويه خبث (طبعا بشاير مفكره ان ناني حامل لسه)
اصل انا قرفانه من الاكل دا حاسه كده انه بايز او مده صلاحيته انتهت
بشاير... احنا مفيش حدنا اكل بيبوظ
ناني. بس انا متأكده حتى شوفي وانتي تصدقي
بس بشاير قالتلاها بقولك بناقص الاكل دا خالص احنا نرميه للكلاب ملوش لازمه وانا هخلي الخدامه تعملك غيره
فعلا بشاير حذفته للكلاب متعرفش ان فيه سم
ناني طلعت اوضتها وقفلت عليها حلوه وفضلت منتظره الا هيحصل للكلاب علشان تتأكد من وسوسها 😒😒
#يمنى محمد
المصروايه
طبعا صباح منتظره الليل علشان مفعول السم يشتغل علشان ترتاح من ناني 🙄🙄متعرفش بالتغيرات
..........
عند رنا وزين
زين مكنش عايز رنا تبعد عنه علشان فعلا بيحبها بس تصرفاتها هي إلا خالته يعمل فيها كده
رنا بعدت عن زين وخرجت من الحمام  لما افتكرت انه مطلقها زين زعل اووي وكان غضبان
خرج وراءها. ونظر عليها بغضب وقال
انتي محسسني انك اول مره تعملي حاجه في الحرام مع اني كنت جوزك ومش غريب يعني انا اولى
رنا كلام زين ضايقها جدا بصتله متصنعه القوه وقالت.... انت غبي وغباءك دا سر فشل حياتنا
زين.. لا وانتي الصداقه غبائي سر ان واحده زيك اسمها بتحط جمب اسمي في يوم من الايام
رنا..... ياريت مكنش اتحط ولا كنت قابلتك يازين وبعدين احنا فيها خلاص مش هتشفني تاني لو صدفه حتى انا هسافر واسبب البلد كله علشان ترتاح بس متنساش اختك
وسابته فعلا وخرجت من الشقه ومشيت طول الطريق تعيط وتندم على كل حاجه
زين برده كان  مضايق وزعلان علشان خاطر رنا بس مكنش مبين
جاله اتصال عرف منه أن يونس خرج من السجن
لبس ونزل على فيلا ابراهيم علشان سماره
🙄🙄🙄🙄🙄
فيلا ابراهيم
ابراهيم... داخل يعني ايد وراءه وايد قدام فين بنتي يازين
زين... بكل قوه ورد حاد انت عايزني اجبلك بنتك ازي وعي عندك
أبراهيم....... عند فين يازين بلاش العيبك القذره دي انا لولي الا كان مابينه من نسب كنت قتلتك دلوقتي
زين.... تقتل الا حافظ على بنتك ومراتك
ابراهيم... انا نفذ صبري معاك يازين ياام تتكلم يا رحمه بنتي هقتلك واقتل اختك دلوقتي
زين بيضحك بصوت عالي ا. ليه هو انت مش بتحس مش حاسس اني الا عندك دي بنتك  بنت عاليه عمتي الا كانت مراتك ولا انا ناسي
ابراهيم.. بيحاول يفهم يصدق زين بس مش قادر على دخول عاليه 🙄🙄🙄🙄ايوه عاليه كانت لسه عايشه دي كانت خطه من زين لما حس  بالخطر  على عمته فحاول يخبيها شويه
..
عاليه.. سماره فين ياابراهيم
ابراهيم.. بصدمه انتي عايشه ياعاليه
عاليه... لا ميته من يوم ماخدت مني بنتي وسبيتي ولوله ابن اخويه هو إلا جبهالي منك مكنتش عرفت اخدتها منك خالص؟
وكويس انك لسه فاكر اسمي وان ليك بنت انا فضلتك على اهلي واجوزتك وانت  تاجر مخدرات واول مابعت بعتني ولا نسيت وأخويه ابو زين الله يرحمه كتبها باسمه لما انت ضحكت عليا ومردتش تكتب عليا وتتجوزني علشان الناس متعبش في حقي وحق بنتي وانت في الاخر عايز تأخذها على الجاهز
دا غير المسكينه الا رمتها في طريق زين وعي ملهاش يد في حاجه غير انها كانت محتاجه فلوس وشافت رنا مع زين الموت بسببك ياابراهيم.
🙄🙄🙄🙄
#يمنى محمد
#المصروايه 
زين... اكيد فهمت كل حاجه دلوقتي وعرفت ان سماره تبقى  بنتك بس هي هتكمل مع عمتي علشان عمتي اتحملت ذل وحاجات كتير بسبب انها سلمت نفسها لواحد زيك
ابراهيم.. لا مقدرش أسيب بنتي ولا اقدر اسيبك ياعاليه
انا عايزك معايه هعوضك عن كل حاجه
عاليه.... حتى بنتك الا حبته مقتدرتش اوفق عليه علشان المشاكل الا في الصعيد لو كان لها أب كان حامها من كل حاجه اجوزته  وكانت حامل منه بس صقتت
ابراهيم.... عارف وكنت متابع بس مكنتش اعرف انها بنتي
خاليكي هنا وانا هثلخ من نفسي حتى البت الا انا زفتها عليك يازين انا هتخليها تبعد عنك
زين بنبره حزن... لا متتعبش نفسك هي كده كده أطلقت وهتسيب مصر
عاليه... رنا بتحبك يازين وانت بتحبها
زين... عمتي خاليكي في نفسكم دلوقتي وفي سماره
طبعا سماره سمعت نص الكلام ومكنتش مصداقه لكن زين وعاليه فاهمها كل حاجه
يعني انتي امي مش بشاير
عاليه.. ايوه يابنتي بس كنت محرومه من كلمه امي منك علشان الفضايح😢😢اخو زين راح خرج يونس بأمر من زين وجابها على فيلا ابراهيم
يعني يونس وسماره دلوقتي متجوزين والكل موافق على جوازهم ومفيش مشاكل
وعاليه فضلت َمع ابراهيم  والأمور حاولت تتصلح مابينهم سماره... بس رنا بتحبك يازين
زين.. وانا كمان بس النصيب بقااا
انا لازم ارجع للبلد علشان ناني. هناك وعلشان احاول افهم امي الحكايه
طبعا بشاير كانت عارفه ان سماره بنت عاليه وصباح كمان كانت عارفه
#يمنى محمد 
👇👇👇👇👇👇👇👇
في الصعيد
الكلب الا كل الاكل مات دلوقتي ناني اتاكدت ان الاكل كان فيه حاجه
بدأت تفكر انها لازم تخرج من هنا
بس سمعت صوت الباب وهو بينفتح بشويش
استخبت بسرعه ولما بصت لقتها صباح داخله بشويش
فهمت ناني  وقتها ان صباح  هي إلا عملت فيها كده
صباح دخله علشان تطمن ان تأتي اكلت الاكل وماتت ميمونه
لكن ملقتش ناني على  السرير
دخلت تبص عليها في الحمام بس ناني انتهت الفرصه ونزلت جري علي تحت عند بشاير
المصيبه ان هي بقت بشاير وقعه على الأرض تقريبا كدا ماتت
وقفت مصدره ومصدومه سمعت صوت صباح بتنادي على الخدامه تسالها على ناني
خافت ناني وجريت على الجنانه
لكن وهي بتجري صباح خدت بالها منها
جرت وراها صباح مش لازم تسيب وراها أثر
صباح بصوت عالي وبضحكه عاليه هتروحي مني فين لازم تموتي لسان الجو يحلالي بزين
ناني.. حرام عليكي سبني انل معملتش حاجه
صباح.. متحاولش دا انا سميت خالتي  علشان زين يبقى ليا لوحدي
ومسكت ناني وبدأت تخنق فيها
على صوت رصاصه جات في صباح من زين كان وقف وسمع الا قالته
ناني.. زين الحقني
زين متخافيش.... امي فين
ناني.. جوه واقعه على الأرض
لكن زين ملحقهاش برده لان صباح كانت حطتلها السم في العصير وهي شريت العصير
فماتت مسمومه
احسن انا مبسوطه بموت بشاير وصباح من أعمالكم سلط عليكم
#المصروايه
#يمنى محمد
ناني... انا عايزه امشي من هنا
 زين... فعلا  اتأسف لناني على الاعامله فيها هو كان مجوزها عرفي وطلقها وداها مبلغ من الفلوس حلوه اوي ووصلها احد رجاله لمصر
......
فضل زين وحيد لوحده
عرف من وفاء  صحبت رنا ان رنا حامل
بس زين كان فاكر نفسه مبيخلفش
بس لما تأكد من التحاليل فرح اووي بس رجع زعل علشان رنا مش هتسامحه
بس راح لرنا المطار علشان كانت مسافره بس رنا هي كمان كانت  خايفه لزين ميلحقهاش وتسافر
بس لحقها واتاسف كتير ليها وهي كمان اتاسفت ليه
ووعده انه هيعوضها عن كل حاجه وحشه شافتها
وخدها في حضنه

يتبع.. الخاتمة
google-playkhamsatmostaqltradent