recent
أخبار ساخنة

رواية الأدهم الفصل الحادي عشر 11 بقلم أسماء محمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية الأدهم الفصل الحادي عشر 11 بقلم أسماء محمد

رواية الأدهم الفصل الحادي عشر 11 بقلم أسماء محمد

رواية الأدهم الفصل الحادي عشر 11 بقلم أسماء محمد


رهف خرجت من الحمام وكان مفعول البرشام اشتغل 
ادهم في حاله لا يثري لها 
رهف بخوف : في اي يا ادهم مالك 
ادهم عيونه ابتدت تحمر بغضب وبيعرق 
رهف بخوف : ادهم انت كويس متخوفنيش عليك 
ادهم بهلوسه : بحبك يا لميس 
رهف بصدمه : نعم 
ادهم بيقرب من رهف 
رهف بخوف : ادهم في اي 
ادهم بدون وعي شاف رهف حمزه السيد ابوه وبغضب 
ادهم : انت اي عايز مني اي وقرب من رهف وابتدى يخنقها 
رهف مش عارفه تاخد نفسها 
رهف : ا....ا...ا...د...ه....م....
رهف بتحاول تبعد عن ادهم بس مافيش فايده وبتضربه علي أيده بغضب 
جروب روايات اسماء محمد كامله  (سمسم)✍️💞 
في غرفه ملك ومالك 
ملك بتعيط وحاطه ايديها علي قلبها 
مالك بخوف : في اي يا حببتي 
ملك بعياط : مش عارفه قلبي وجعني اوي هي رهف كويسه 
مالك : يا حببتي رهف دلوقتي من ادهم يعني في امان متخافيش عليها وبعدين بقا هنقضي اليوم كله في رهف وادهم تاني 
ملك بصت ليه بخوف و كسوف
مالك ابتسم و بحب قرب منها وقبلها قبله مليئه بالحب والحنان 
و....................................................
في غرفه احمد 
سالي بخوف وتوتر : ا...احم ..احمد 
احمد بتفهم : متخافيش انا مش هعمل حاجه انا عارف انك لسه مش خدتي عليا علشان كده هسيبك براحتك لحد ما تيجي بنفسك وتقولي ليا انا جاهز وابتسم 
سالي بابتسامه : انت طيب اوي شكرا 
احمد بضحك : لا طيب اي انتي لسه مش عارفاني انا صعيدي وحمش اوي اوي ههههههه 
سالي ابتسمت 
احمد : اي رايك نصلي  وبعدها ننام 
سالي بكسوف وحطت راسها في الارض  : مش بعرف 
احمد بصدمه : مش بتعرفي اي معلش 
سالي بدموع : مش بعرف اصلي 
احمد حسن بكسره نفس اللي سالي حاسه بيها 
احمد حب يخفف عنها
احمد : طب اي رايك اعلمك وبهزار بالمره اكسب فيكي ثواب 
يلا 
سالي بحب : ربنا يخليك ليا 
احمد حس انها ابتدت تحبه وحب يضايقها 
احمد : وانتي من أهله 
سالي واحمد : هههههههههههه
احمد ابتدى يعلم سالي طريقه الوضوء والصلاه 
في اوضه ادهم
رهف مش عارفه تبعت عن ادهم وبسرعه لقت فاظه جمبها وبتحاول تمسكها 
ادهم بغضب : هقتلك يا حمزه 
رهف وصلت للفاظه وبسرعة ضربته علي رأسه ادهم بعد بوجع 
ادهم حط أيده علي رأسه  : اه 
رهف خرجت من الاوضه بسرعه وبعدها جريت وخرجت من الفندق وهي خارجه بخوف وبتجري ماشافتش العربيه وعملت حادثه 
خالد كان قدام الفندق مستتني الخطه تكمل بس لقي رهف نزلت وبتجري وبيحاول يلحقها بخوف عليها 
خالد شاف عربيه خبطت رهف وشقلبتها ونزلتها علي بطنها ووشها نزل دم 
خالد بصوت عالي وبصدمه : راااااااااااااااااهف
بقلم Asmaa Mohamed 
في فيلا الدمنهوري 
ساره قاعده بتعيط 
حازم قلقان عليها من ساعه الفرح 
حازم : في اي مالك يا حببتي انتي من وقت فرح كده 
ساره بتعيط بكذب  : مافيش حاجه اصل ادهم كان قدامي ونفسي لحظه في حضني وحشني اوي 
حازم ضمها الي صدره : كل شي هيتصلح بعد شهر العسل بتاعه اوعدك الا صح سالي مش قالت ليكي اي حاجه عن الجوازه الفجاءه دي 
سالي بكذب : قالت إنها بتحبه جدا و احمد طلبها من ادهم وادهم قرر أنهم يتجوزا في نفس اليوم 
حازم بعدم اقتناع : ماشي هصدق الي انتي قولتيه 
ساره بصت ليه بتوتر 
ساره : انا هطلع انام ومشيت بسرعه قبل ما حازم يتكلم 
حازم : اووووف يا تري مخبيه عليا اي 
في صباح يوم جديد 
في المستشفى 
خالد واقف رايح جاي قدام اوضه العمليات بخوف وقلق 
خالد : لا مستحيل دي بقلها اكتر من 7ساعات ومحدش خرج 
 في الوقت ده الدكتور خرج 
خالد بسرعه : في اي اتاخرت كده ليه ورهف عامله اي طمني 
الدكتور : الي حصل ليها ده سبب لها ضرر كتير وأوله لاسف الجنين نزل 
خالد بصدمه : هي كانت حامل 
الدكتور : اه لاسف وأن هي عايشه دلوقتي دي معجزه كبيره جدا 
خالد : ط... احم طب هي كويسه 
الدكتور : حاليا مقدرش اقولك لان معرفش لما تفوق هيكون في مضاعفات ولا 
خالد : طب هي هتفوق امتي 
الدكتور : بعد ساعتين أن شاء الله
خالد : شكرا ليك جدا 
في الفندق 
ادهم نائم علي الأرض والاوضه مدربكه 
ادهم بيحاول يقوم وحاطط أيده علي دماغه 
ادهم بص حوله واتصدم وخاف جدا علي رهف 
ادهم : رهف رهف انتي فين ودخل الحمام 
رهف انتي هنا وحط أيده علي رأسه بوجع 
ادهم : رهف وبص علي الكرسي الي رهف كانت عليه امبارح وهو بيخنقها 
ادهم بيحاول يستجمع الي حصل معاه 
ابتدي يفتكر شويه حاجات وأنه حاول يقتل رهف 
ادهم بخوف وصدمه : لا مستحيل... رهف ....ايه الي انا عملته ده وبغضب 
ادهم : عااااااااااااااا 
في اوضه مالك 
ملك نايمه علي السرير ومالك نايم جمبها وسمعوا صوت حد بيخبط علي الباب بقوه 
مالك قام بقلق وملك هي كمان 
ملك دخلت الحمام ومالك فتح الباب 
مالك باستغراب : ادهم في اي وانت عامل كده ليه 
ادهم بقلق : رهف عندك 
مالك : واي الي هيجبها عندي في اي 
ادهم سابه وخرج وراح اوضه احمد 
احمد كان صاحي وبيبص علي سالي وهي نايمه وسمع صوت الباب بيخبط بقوه 
احمد : مين الغبي الي بخبط كده 
احمد بقلق : ادهم في اي رهف كويسه 
ادهم : هي رهف مش عندك 
احمد بص ليه بخوف وقلق 
احمد : لا مش عندي وبغضب رهف فين 
ادهم بتوهان : معرفش معرفش 
(ادهم بقا مدمن مخدرات بسبب المخدر الي بتحطه لميس )
يتبع.....
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent