recent
أخبار ساخنة

رواية الأدهم الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية الأدهم الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

رواية الأدهم الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

رواية الأدهم الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد


ادهم بتوهان : معرفش معرفش
احمد بغضب اكتر مسكه من باقه قميصه 
احمد : يعني اي متعرفش ادهم قسما بالله لو ما قلت رهف فين هقتلك 
ادهم مش في وعيه والوقت ده كان مالك جه بقلق ومعاه ملك
ادهم بتوهان ومش عارف هو بيقول اي 
ادهم : مش عارف انا لما جيت اقتلها معرفش اي اللي حصل بعدها 
مالك وأحمد بصدمه : نعم 
احمد بغضب وقلق : نعم يا روح امك تقتل مين 
ادهم مش سامع حاجه وحاسس بدوخه وفجاءه اغمي عليه.
مالك : ادهااااااااااااااام
في المستشفى 
رهف علي السرير وجهاز القلب بيزيد 
خالد كان واقف قدام رهف ولقى الجهاز بيزيد بسرعه 
خالد بقلق : رهف رهف 
الدكتور جه 
الدكتور : بعد اذنك يا استاذ اتفضل بره 
خالد بيبص علي رهف بخوف 
خالد : هي كويسه 
الدكتور : أن شاء الله اتفضل بره 
خالد خرج والدكتور ابتدى عمله 
في مكان ما 
الشخص بغضب : يعني اي اختفت 
فارس : والله يا دكتور معرفش هي المفروض تكون مع جوزها بس اللي حصل أن لقيت حد شايل ادهم ونازل بيه وهو مغمي عليه وسالت وعرفت أن مراته اختفت 
الدكتور بقلق : انت بتقول اي ادهم مغمى عليه ليه 
فارس : معرفش والله يا دكتور 
فارس سكت شويه وبعدها اتكلم 
فارس : دكتور هو ممكن سؤال 
الدكتور : اتفضل 
فارس : هو ليه حضرتك عايز تحمي رهف وفي نفس الوقت خايف علي ادهم 
الدكتور : خلي الاجابه بتاعت رهف دي شويه لكن ليه خايف علي ادهم اتنهد وقال 
الدكتور : علشان ادهم اخويا بالتبني 
فارس بصدمه : نعم ادهم اخوك 
الدكتور علي : ايوه يا فارس بعد اذنك انا همشي 
فارس : تمام يا دوك 
في المستشفى 
الدكتور خرج 
خالد : في اي 
الدكتور : ده اثر المضاعفات سبب الحادثه وانا قلت لحضرتك كده ولما تفوق هنعرف اي هي المضاعفات ومع أن شاكك في حاجه بس هستنى لما تفوق احسن
خالد بقلق : هو حضرتك شاكك في اي 
الدكتور بطمئنان : الاحسن لما تفوق بعد اذنك 
في المستشفى الي فيها ادهم 
علي بقلق : في اي وايه الي حصل وادهم ماله 
مالك : مش عارف انا مش فاهم حاجه ادهم بيقول أنه حاول يقتل رهف وبعدها اغمى عليه 
علي كان لسه هيتكلم الدكتور خرج 
علي : خير يا دكتور 
الدكتور : المريض الي جوه بيتعاطى مخدرات ومن بدري كمان لدرجه انه بقا إدمان كامل من جميع الجهات يعني ممكن يقتل حد يضرب حد لمجرد بس أنه عايز يتعاطي والي زود ده اكتر التحاليل الي معايا بتقول أنه واخد جرعه كبيره جدا من برشام هلوسه 
مالك بشك :طب هو ممكن يعمل ده كله بمزاجه 
الدكتور : جايز وممكن لا بس انا لازم أبلغ البوليس لان لو فضل كده هيكون خطر علي الكل 
علي : طيب يا دكتور اكيد حضرتك عارفني 
الدكتور : عيب عليك ي دكتور علي اكيد طبعا 
علي : بتمني بلاش تبلغ البوليس ولو حصل حاجه علي مسئوليتي 
الدكتور سكت شويه 
الدكتور بابتسامه: تمام يا دوك هو شويه وهيفوق 
مالك بخوف : لو حصل حاجه لرهف احمد مش بعيد يقتل ادهم 
علي سرحان 
مالك : علي ....علي 
علي : ها نعم ....بقلك يا مالك هي مين السكرتيرة الي عند ادهم لسه القديمه صح 
مالك : لا جبنا واحده تانيه 
علي : بجد امتي ده 
مالك : من بدري ادهم كان مضايق لأن السكرتيرة الأولي كانت بتخونه وغيرناها بواحده اسمها لميس 
علي بغضب : الله يحرقك انت وادهم وسابه و مشي 
بقلم Asmaa Mohamed 
مر يومان وادهم بلغ البوليس عن اختفاء رهف و احمد مستحلف لادهم وقلقان جدا علي رهف 
سالي حاسه بقبضه في قلبها بتروح وتيجي 
ملك قاعده منهاره من العياط وخايفه علي رهف 
علي شغال علي موضوع لميس الي اختفت فجاءه 
الكل متجمع في بيت ادهم والباب خبط 
ادهم جري بسرعه علي الباب يفتحه وكان فاكر أنها رهف 
ادهم :رهف 
بس خاب ظنه وطلع البوليس 
احمد قام بسرعه 
ادهم : في اي لقتوها 
البوليس : ده حضرتك هتحدده كنت بستاذن حضرتك تيجي معانا علشان تتعرف علي الجثه 
احمد وادهم بصوت واحد
: نعم جثه مين 
البوليس : في جثه لقيناها من اربع ايام وكان السبب حادثه عربيه ويعتبر نفس السن بتاع مدام رهف لو سمحت تعالى معانا 
ملك بعياط : مستحيل مستحيل ...رهف كويسه انا متاكده 
احمد في توهان هو وادهم 
وسالي بتعيط وعلي واقف لا حول ليه ولا قوه 
علي في نفسه : لا يا رهف لسه بدري لسه متعرفيش حاجه يارب يارب 
البوليس : ادهم بيه سامعني 
احمد بغضب وقلق وخوف وتوتر 
احمد : انا الي هاجي انا اخوها 
ملك بعياط : انا هاجي ومستحيل اقعد ثانيه واحده 
وانتهي الحال علي أن الكل يروح حتي سالي 
روايات اسماء محمد كامله  (سمسم)✍️💞 
في المستشفى امام غرفه المشرحه 
البوليس : ادهم بيه وأستاذ احمد انتو الاتنين اتفضلوا معانا 
احمد وادهم ماشين و مش قادرين يمشوا 
البوليس : رفع الغطا من علي البنت دي 
ادهم كان مدي ظهر ليها بس احمد لا 
البوليس : هي دي 
في اللحظه دي ادهم حس أن روحه بتطلع 
احمد باصص علي البنت و ساكت 
ادهم لف وبص علي البنت وساكت بصدمه 
البوليس : مالكوا هي ولا مش هي
احمد ماشي بوجع ناحيه الجثه اللي وشها كان فيها جروح مكان الحادث 
احمد بدموع وتوتر : ر.....رهف 
يتبع.....
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent