recent
أخبار ساخنة

رواية أنثى الصقر الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك أيمن

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية أنثى الصقر الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك أيمن


دخل مالك الغرفه وصدم من ليلي وكانت بتحهزلو لبس وحجات  خاصه بنوم
مالك: ليلي انتي بتعملي اي
ليلي:هتنام بره
مالك: نعمم🤨
ليلي: ايواه ويلا اتفضل عايزه انام
مالك: طب منام مع بعض طيب😉
ليلي: اطلع بره واه صوتك متعلهوش عليا تاني فاهم عشان مقللش منك
مالك: ياصبر ايوب استهدي بلله كده ويلا ننام
ليلي: هنام لوحدي يااما اروح انام مع يوسف
مالك غضب جدا غمض عنيه عشان يخفف من غضبو شويه
مالك بهدوء مصتنع: يعني انا دلوقتي اقولك اني اروح انام مع نورسين
ليلي: متروح هوا انا مسكاگ
مالك وقد اقترب منها وحاوطها ع الحائط ومنها من المشي
مالك: اسمعي بقا يابت انتي وربي وما اعبد حالا اخليكي مراتي شرعا وقانونا انا مرضاش ليكي اني انام في حضن واحده تانيه ولا اسمحلك انك تنامي في حضن حد غيري فهمه
ليلي: ابعد عني 
مالك: لا انا مرتاح كده 
ليلي:مالك ابعد عني ارجوك
مالك: ابعد بشرط 
ليلي:انت هتتشرط
مالك: متجبيش سيره اسم يوسف تاني انا ماسك نفسي عنك بلعافيه 
ليلي:انا عايزه انام وسع
مالك ابتسم ابتسامه جانبيه:حاضر 
نامت ليلي ومالك 
....._"في تاني يوم_"........بقلمي ملك ايمن
يوسف:هما اتاخرو  كده لي 
مياده:ومالو يابني لسه عرسان
عامر:طب منا كمان عرسان ولا اي😉
مروه:عامر اسكت عيب 
ضحك الجميع عليهم
_"في غرفه ليلي_"
مالك:صباح الخير
ليلي:صباح النور
مالك: صحيتي بدري لي
ليلي:عندي تدريب مش هروح الشغل
مالك:اه صح في بنت جديده دخلت معانا
ليلي:ايواه
مالك:حلوه
ليلي.....🤨وانت مالك
مالك:اي بتغيري
ليلي:قوم يلا انت يلا هتتاخر ع الشغل اخلص انا نازله 
مالك:تمام خدي بالك من روحي
ليلي:خلصت روحك يابعيد
نزلت ليلي صبحت ع الجميع وكذالك الجميع
ليلي:يلا انا همشي بقا سلام
يوسف:لسه بدري ع معاد شغلك
ليلي:لا عندي تدريب سلام
الجميع: سلام
_"في مكان لم نزره من قبل_"
العتال:اسمع هيا لازم تثق فيك فاهم
مجهول:تحت امرك بس ممكن سوال
العتال:عايز اي
مجهول:هوا انثي الصقر مش هيحصلها حاجه صح
العتال:دي اخر عمليه ليها انا همخي تاريخها
مجهول:بس
العتال:مفيش بس يلا امشي
._"في مقر التدريب_" 
دخلت ليلي من الباب لقت فيبي مستنياها
ليلي:اي ده انا قلت اجي بدري اتدرب متوقعتش اللقيكي هنا
فيبي:متحمسه جدا
ليلي:اممم طب يلا اجهزي
لبس ليلي استرتش اسود وتشرت حماله اسود وكتش رياضي ابيض شعرها ديل حصان ولبسها كان بيظهر عضلات ضهرها وبطنها الي مبتدلش ابدا ان ده حسم بنت
لبس فيبي استرتش كحلي وتشرت ابيض  وكتش رياضي ابيض ولمت شعرها كحكه فرنسه
فيبي:هوا انا ممكن اتدرب ع دي
ليلي:بندقيه🤨ده انا الي بستعمل كل انواع الاسلحه مازلت لحد دلوقتي بتنطر لورا لم اضرب ببندقيه
فيبي:لو سمحتي هجرب
ليلي:انتي كنتي تبع انهي دفعه
فيبي:دفعه جاد الحق
ليلي:ااااه دحنا هنتعب اوي
فيبي:هااا ممكن
ليلي:جربي وانتي حره
مسكت فيبي البندقيه وماان طلعت الطلقه.....كانت فيبي ع الارض اتنطرت حوالي تلاته متر
ليلي:مش قلتلك تعالي نتدرب ع خفيف الاول لبست ليلي الكلابظات ولبست فيبي
ليلي:اضربي يلا
فيبي:اهو بضرب ااه مش قدره تعبت هوا الشوال ده فيه اي
ليلي:رمل وبعدين انتي بتضربيها ولا بتزغزغيها هه
بعد ٦ سعات من تدريبات فيبي طلبت استراحه وليلي استمرت في التدريب وفي دمغها زاهي وافعاله وكل ماده بتذيد في غضبها واقسمت انو لو قدمها دلوقتي لكانت قتلته بدون رحمه
كان مالك بيتفرج عليها من بعيد ومان معاه سليم وكل واحد منهم معروف هوا جاي لمين
ومن هنا بدات حاسه السمع عند انثي الصقر لاحظت انو في حد بيراقبهم وطبيعي افتكرتهم تبع العتال وقفت  ليلي واتسحبت بحجه الاستراحه وهوب مالك كان ع الارض وليلي فوقيه ولويه دراعو ورا ضهره
مالك:اااه اااه اااه يابت سيبي ايدي اااه يخربيتك 
ليلي:مين بعتك
مالك:وربنا انا مالك يانهار اسود ايدي هتتكسر وسعي ياليلي
بعدت عنو ليلي وكانت بتنهج 
مالك:اه ياني ياما ايدي 
ليلي:اي الي جابك هنا 
سليم:حينا عشان نتفرج ع التدريب
فيبي:سليم بيه
ليلي:ياشيخه انا نسيت انك موجوده اساسا  وانت ياسليم جايين تتفرجو ع اي بلعب انا
سليم كان سيتحدث ولكن في صوت قاطعهم........
يتبع.....
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية المقاس للكاتبة فاطمة الدمرداش
google-playkhamsatmostaqltradent