recent
أخبار ساخنة

رواية أحببت مديري الفصل الثاني 2 بقلم ريم أيمن

الصفحة الرئيسية

 رواية أحببت مديري الفصل الثاني 2 بقلم ريم أيمن

رواية أحببت مديري الفصل الثاني 2 بقلم ريم أيمن

رواية أحببت مديري الفصل الثاني 2 بقلم ريم أيمن


إيه ده هو انت 
إيه ده هو انتى انتى بتعملى إيه هنا اكيد مش انتى إللى هتشتغلى معايا 
لا انا ليه يعنى مش أكيد هو أنا مشبهش ولا مشبهش 
لا تشبهى وتشبهى اوى كمان ماشيي ده انتى هتشوفى منى أيام سودا 
بتقول حاجة؟
لا مبقولش😒
عايزك تروحى دلوقتى وتكونى عندى من الساعة ٨ 
٨ ازاى هو مش مواعيد الشركة من ٩ !
هو كده وانا قولت ٨ يبقى ٨ ودلوقتى اتفضلى اطلعى برا 
أنا مش خدامة عندك علشان تقولى كده أنا موظفة هنا زيي زيك بالظبط وأنا مش طالعة غير بمزاجى 
 قولت اطلعى برا 
أنا هطلع من هنا بس مش علشان انت قولت لا علشان أنا عايزة كده سلام 
فى ستين داهية 
متكبر ومغرور 
بصى يا فرحة هو بيتعصب و مستفز بس مش متكبر ومغرور زى ما انتى بتقولى بصى مع الوقت هتفهميه 
مش عايزة افهمه يعنى مستر مراد ملقاش غير الجدع ده إللى يشغلني معاه اهدى يا فرحة اهدى كله خير
داليا:عندك حق كله خير يلا سلام هستناكى بكره 
فرحة:سلام 
فى البيت 
(طق طق طق) 
ايوة جاية 
بخ إزيك يا أحلى شيمو في الدنيا 
كويسة يا أحلى فرحة فى الدنيا يلا قوليلى عملتى إيه 
قبل ما اقولك انتى قوليلى الأول عاملة اكل إيه علشان هموت من الجوع 
يووه على طول همك على بطنك كده عاملة مكرونة بشاميل بس مفيش اكل غير لما تحكيلى 
الله مكرونة بشاميل لولولولى لا خلاص هحكى 
يخربيتك فضحتينا هو إحنا حارمينك أيوة كده ناس متجيش غير بالمكرونة البشاميل 😂😂😂
بس يا ستى هو ده إللى حصل 
من اولها كده يا فروحة خناق لازم تحترمى مديرك علشان يبقى كويس معاكى وميغلسش عليكى وبما إنك بهدلتيه وهو هيغلس عليكى لازم تمشى على العجين متلغبطيعوش وكله حاضر وتحت امرك وكده مش هيقدر يغلس عليكى على رأى المثل امشى عدل يحتار عدوك فيك 
عندك حق يا ماما يلا بقى فين المكرونة 
مفيش اكل غير لما باقى الناس يجوا 
ايوة صح هى فين مريم مشوفتهاش يعنى 
اهى جوا فى الأوضة منقوعة فى الكتب انتى عارفة الإمتحانات قربت وهى عايزة تخش إعلام وإعلام تنسيقها عالى 
ايوة ايوة عارفة طب أنا هدخلها 
ماشى يا حبيبتى 
الجميل بيعمل إيه 
إيه ده انتى جيتى يا فرحة يعنى بعمل إيه غرقانة فى المذاكرة 
معلش يا حبببتى كله يهون علشان تبقى أكبر صحفية فى الدنيا  ثوانى بس اكيد جيت اومال بعت قرينى وأنا جاية بعد شوية 
معلش مش مركزة 😂🙂
طب إيه رأيك بعد الغدا ننزل نتفسح أنا وانتى وهاجر؟🌝(هاجر دى جارتهم فى الشقة إللى فوق وصاحبة فرحة الوحيدة ومريم والعيلة كلها وخطيبة عبد الرحمن اخو فرحة كمان)
موافقة طبعا يا أحلى أخت فى الدنيا (وحضنتها)
اتغدوا ونزلوا اتفسحوا ورجعوا البيت 
اهه كان يوم متعب أوى بس كان جميل بشكل انا مش مصدقة إن من الساعة ٦ لحد الساعة ١٢ برا البيت 
ولا أنا كمان مصدقة  إيه احيه انتى بتقولى ١٢ انا عندى شغل الساعة ٨ أنا لو اتأخرت عمار هيعمل منى شاورما 
عمار عمار مين 
ده المدير بتاعى فى الشغل وشكله مستحلفلى بس أنا لازم اعمل بنصيحة ماما يلا تصبحى على خير 
تانى يوم فى الشركة 
ادينى جيت الساعة ٨  اهو اعمل إيه بقى ده حتى مفيش ناس 
عااااااااا 
عااااااااااا
يا ترى فرحة شافت مين خلاها تتخض؟؟
نكمل البارت الجاى 
يتبع....
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية غيث ومرام للكاتبة منار رضا
google-playkhamsatmostaqltradent