recent
أخبار ساخنة

اسكريبت شيرين والمجهول الجزء الثاني 2 بقلم آية هاني

jina
الصفحة الرئيسية

 اسكريبت شيرين والمجهول الجزء الثاني 2 بقلم آية هاني

اسكريبت شيرين والمجهول الجزء الثاني 2 بقلم آية هاني

اسكريبت شيرين والمجهول الجزء الثاني 2 بقلم آية هاني

روحنا عند عمي.. 
_ اطلعي لمي فوق يا شيرين.. 
طلعت فوق لبنت عمي وبدعي ربنا مشوفش مالك ابن عمي.. طلعت وبتلفت حواليا علشان لو لمحت خلقته هطير علي تحت.. 
= شيري.. 
_ عااااا وبتلفت له كنت هقع بس هو مسكني.. 
اتوترت اوي وخصوصاً من نظرة عيونه هو كان مالك قلبي ومالك كل حاجه بس مبقااش مالك حاجه بقاا مالك ابن عمي بس😂😂.. اتعدلت ووقفت ظبط نفسي وجمدت قلبي..
= ازيك يا ابن عمي..
_ الله يسلمك يا بنت قل قصدي يبنت عمي..
= اومال فين مي..
_ طب مفيش كل سنه وانت حبيبي زي بتاعت زمان وقرب علياا..
= مالك متكررش الغلط يا مالك بالله عليك..
حط ايده علي كتفي..
_ اعمل ايه بحبك يستي لسه هيقرب روحت دايسه علي رجله..
= اااه يبنت المجنونة..تعالي هنااا جريت منه وروحت أوضة مي فتحتها وقفلت الباب بالمفتاح..
_ شيري وحشااني..مالك يبت..
اتلفت لها طب اقولها ايه دي ياربي الله يسامحك يا مالك الزفت..
= انتي اكتر يا ميووش اصل كان فيه فار براا وانا خوفت. 
_فار بردوا ولااا.. 
= ولا ايه.. 
_ سي مالك حبيب القلب 😉😂😂. 
دي متعرفش انها بقت تكرهه بس هي فعلاً بقت تكرهه ولا بتكدب علي نفسها.. 
= بلا مالك بلا بتاع دا كان فيه فاار فعلاً ( كذااابة😒😂😂).. 
_ عملتي ايه سألتي اخوكي بيحبني ولا لا انا عارفة إني  مينفعش اقول كدا بس بحبه يا شيرين وانتي اكتر واحدة عارفه.. 
"يادي شيرين اللي اكتر واحده عارفة سر كل واحد طب اقولها ازاي إنه بيحب بنت تانيه ". 
= بصي انا هسأله النهارده وهقولك.. 
_ بسرعه بسرعه.. 
= عيوني مش هتنزلي تسلمي علي ماما وبابا.. 
_ مكسوفه اوي هو تحت.. 
= اه تحت.. 
_ طب شوفيلي دريس حلو والنبي.. 
وبعد شويه نزلوا تحت.. 
_ السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. 
كله رد السلام.. وقعدت قصاد مالك اللي مكنش واخد باله منهاا.. 
_ شيرين عايزاكي.. 
= تعالي نخرج براا.. 
خرجوا براا ف الجنينه.. 
_ اخوكي دا بارد اوي وفضلت تعيط.. 
= يا حبيبتي بتعيطي ليه طيب.. 
_ يعني مش شايفة مقاليش حتي كل سنه وانتي طيبه يا مي.. 
وبعد حوار هديت شوية ورجعوا البيت.. 
_ ماما انا نازله اجيب حاجه.. 
= ماشي يا حبيبتي نزلت لعم شكري الراجل دا بحبه اوي.. 
_ ازيك يا عم شكري كل سنه وانت طيب يا حاج.. 
= وانتي طيبه يا حبيبتي اخباركم ايه.. 
_ الحمد لله والله بنسلم عليك😂😂.. 
= هتاخدي بردوا شيبسى بالشطة.. 
_ مش واحد بس لااا بوشكااش محفوظ بيضحي النهاردة وبدأت تعد علي إيدها ها اخد شيبسي بالشطة وشيتوش بالشطة وازازة كنز وشيكولاته🙂😂😂😂..(ليلتك بيضه).. 
= ايه يا بنتي دا كله.. 
_ م السنه للسنه يا حاج عادي.. خدت الحاجه وطلعت دخلت الأوضة وفتحت الشيبسي وفتحت الفون. 
" الهانم شرفت".. 
_ وه العنوان غلط يسيد.. 
= شيرين.. 
_مين.. 
= شيرين!!!.. 
_ خلاص عرفتك اللي كنت بتكلمني وانا بشرب الكنز الصبح ربنا يسامحك الصودا راحت ومكملتهاش.. 
= روحتي عيدتي علي عمك. 
_ اه..
= وعمك دا عنده ولاد.. 
_ اه بردوا بتسأل ليه.. 
= اكبر منك ولا اد ايه دا.. 
_ اكبر مني بسنه بس انت مالك.. 
= شيرين متروحيش عند عمك تاني.. 
_ انا مش بحب اروح اصلا من ساعه ما مالك ابن عمي باسني.. وبعتها بس مسحتهاا بسرعه بس للأسف قرأها🌚.. 
_ يسيد الجمله دي جت بالغلط.. يسيد لقيته سكت يالهووي ايه الهباب دااا.. 
يتبع.....
لقراءة الجزء الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي أجزاء الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية غيث ومرام للكاتبة منار رضا
google-playkhamsatmostaqltradent