recent
أخبار ساخنة

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع 4 بقلم ريم أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع 4 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع 4 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع 4 بقلم ريم أحمد


وصلت العائله بعد عدة ساعات طويله الي الصعيد وقفت السياره امام قصر الرواي 
اسد: ماما ادخلي انتي وبابا وانا وعمر هتجيب الشنط وهندخل 
دخلت رحمه ومحمد وجدو العائله بي انتظارهم تبادلوا السلامات جميعا ثم دخل عمر واسد 
الجد : تعالوا في حضني ي اولاد الغالي 🤗
ذهب اسد وعمر وسلموا علي جدهم ثم سلموا علي باقي العيله،  نزلت روز من علي السلم  ( جعلت الذي يقف في الاسفل لا يستطيع ابعاد انظاره من عليها 😍) عمي مرات عمي وذهبت وسلمت عليهم 
عمر : نحن هنا😂
رحمه  : انت اسد وله عمر 
عمر بضحكه : لحقتي تنسيني ي روز دا حتي انا الصغير بردو😂
اسد : انا اسد والمتخلف ده عمر 
روز : اهلن ي اسد اهلن ي عمر ثم تبادلوا السلامات 🤝
محمد : امال فين عروستنه👰
كريمه : روز روحي اندهي رنا من فوق 
 روز : حاضر ثم صعدت الي الاعلي ودخلت غرفه رنا ولاكنها وجدتها نايمه ونزلت الي الاسفل مره اخره 
 روز : نايمه رنا 
اسد في باله : احسن انا اصلا مش عايز اشوف وشها 😑 ( لما نشوف ي اسد 😁😁) 
محمد : لما تصحي نبقي نشوفها 
اسد : بابا اطلع ارتاح انت وماما لانكم تعبتوا من السفر 
الجد : اطلع ي والدي أوضتك فوق 
عمر بضحكه : وانا هنام فين 🤣
الجد: روز اطلعي وري عمر الاوضه بتاعته
روز : حاضر يا جدي ثم صعدت الي الاعلي وخلفهاعمر 
اسد : وانا 
عبير بتسرع : اطلعي ي فرحه وري اسد الاوضه بتاعته 
فرحه " حاضر يما تعالي ي اسد 
روز : دي أوضتك ي عمر 
عمر : شكرا ي روز تعبتك معايه بس ايه القمر ده 😉 انا سايبك وانتي عندك ٨ سنين ( اتلمي ي  اخ🤣🤣) 
روز بضحكه: تشكرات تشكرات 😂 م انت بردو اتغيرت خالص دا انا معرفتكش آخر مره شوفتك فيها كان عندك ١٢ سنه 
عمر : بغمزه بس بقيت قمر صح😉😉
روز : بسرحان جددددا🤤 ( اتملي ي اختاه😂😂)
عمر بضحكه رجوليه😂: بتعكسيني ي بت ي لهوي الحقو😂
روز : وهي تضع يديها علي فمه ، اسكتي يخربيتك  ، ثم سرحت فيه عيونه وهو كذلك ( يله نمشي احنا 🏃‍♀️😂) 
روز : وهي بتشيل ايدها انا ماشيه ثم خرجت مسرعه الي غرفتها 🏃‍♀️🏃‍♀️
عمر بسرحان : من اولها كده ي بت عمي امال الأيام الجايه هتعملي فيا ايه😍
Reem Ahmed 🖊🖊
عند اسد 
فرحه : ذي أوضتك ي اسد 
اسد : ماشي شكرا ي فرحه 
فرحه بصوت دلع ؛ عايز حاجه تانيه ( لمي نفسك ده هيكون جوز بنت عمك 🔪😂) 
اسد بجمود: لا شكرا ي فرحه ويله بعد اذنك عايز انام 
فرحه بعصبية تحاول ان تخفيها: ماشي  ثم خرجت 
في المساء استيقظت رنا واخدت شور علشان  تفوق ولبست ونزلت 
رنا : ايه ده هما راحوا فين ايه الغباء ده اكيد نايمين 🤦‍♀️😂
رنا: ذهبت الي المطبخ وأحضرت كوب ماء وهمت بذهاب الي غرفتها ولاكنها اوقفها سعال أحدهم بصوت مرتفع ( ايوا هو اسد😁😂) 
انا: بسم الله الرحمن الرحيم ايه ده الاوضه دي مفيهاش حد جدي قال اسد هيقعد فيها وهو لسه مجاش ايه الصوت ده ( لاء ولله هو جيه بس انتي كونتي نايمه😁😂😴) 
فتحت رنا الباب وهي خايفه وجدت شخص علي السرير يسعل بقوه 
رنا بخوف : ايه ده 
أسد  : شاور ليها علي كوبايه المايه 
رنا : ادتها ليه ثم شرب وهدي شويه 
اسد " شكرا جبتي في وقتك بس تعالي غيري فرشه السرير لان فيها غبار 
رنا : استوعبت ما قال   اغير ايه ي متخلف انت ، انت مين وايه الي جابك هنا 
اسد ؛ من امتا الخدمين بيسالوا 😏
رنا : بزعيق خدامه في عينك ي حيوان انت مش عارف انا مين 
اسد : وطي صوتك احسن ليكي و لمي لسانك  الطويل ده احسنلك
تجمعت العيله علي صوتهم العاالي 
كريمه  : في ايه ي اسد ؟  في ايه ي رنا؟؟
رنا بصدمه: اسد😳
اسد بصدمه: رنا😳
يتبع.....
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد
google-playkhamsatmostaqltradent