recent
أخبار ساخنة

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الخامس 5 بقلم ريم أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الخامس 5 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الخامس 5 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الخامس 5 بقلم ريم أحمد


رنا / اسد 
اسد بصدمه/ رنا 
عبير بخبث/ صوتكم ليه كان عالي 
اسد/ لاء مفيش ي مرت عمي دا كان سوء تفاهم 
عمر وهو ينظر الي رنا/ رنا مالك ليه مش بتتكلمي
رنا بتوتر/ لاء مفيش بس انت مين 
عمر بضحكه/ انتي لسه قاعده غبيه يعني الي قدامك ده اسد يبقي انا مين شرين 😂😂
رنا بضحكه/ عمر ثم ذهبت إليه وسلمت عاليه🤝
رحمه ومحمد / واحنا 
رنا / انتوا الأساس ثم ذهبت إليهم وحضنتهم🤗🤗
" سرح اسد في ملامحها وجمالها الذي لا يوصف الذي جعله في عالم آخر " 
اسد في نفسه/ لاء أثبت ي اسد انتا لازم توريها اسوء ايام حياتها
اسد/ وانا ي رنا 
رنا بتوتر/ اعلن ي اسد ثم ذهبت إليه وسلمت عليه🤝
عمر بتصفيره/ بس ايه الجمال ده بجد لاقين علي بعض عقباااالي يارب ثم نظر الي روز وغمز ليها😉
روز/ لاحظت واتكسفت جدا 
ضحكوا جميعا علي هزار عمر 
كريمه / خلاص يله بينا خلي اسد ينام ثم ذهبوا جميعا واتت رنا للخروج ولاكن اسد كان اسرع وقفل الباب بي المفتاح 
رنا / انت ايه الي عملته ده ي حيوان 
اسد / لسانك ده قصه هيبقي علي ايدي 
رنا / متقدرش
اسد وهو بيقرب/ تحبي تشوفي 
رنا  بسرعه / لاء مصدقاك ولله
اسد بضحكه/ ناس متجيش غير بكده 
رنا / افتح الباب عايزه اخرج 
اسد / مفيش خروج من هنا غير وانتي معتذره علي طول لسانك ده 
لما برفعه حاجب/ نعم  
اسد وهو يضع المفتاح في جيب بنطاله/ الي سمعتيه
رنا / بطل حنان وافتح الباب 
اسد وهو يتوجه نحو الفراش / براحتك بقي خليكي بايته معايه للصبح ويصحوا وميلقكيش في أوضتك ويفتكروا انك كونتي هنا و.
رنا بتسرع/ اسفه اسفه يله بقي افتح 
اسد بي ضحكه انتصار / ايو كده ، ثم فتح الباب 
رنا وهي خارجه ماشي ولله لوريك
اسد بتقولي حاجه 
رنا خرجت بسرعه مبقولش 🏃‍♀️🏃‍♀️
Reem Ahmed 🖊
" ذهبت رنا الي غرفتها وهي تلعن اسد في سرها ماشي ي اسد انت الي ابتديت😈😈" 
في الصباح استيقظ الجميع ونزل الي الاسفل 
الجميع جالس علي السفره ما عده اسد 
الجد / فين اسد 
رحمه/ اكيد نايم بس اسد مش متعود انو ينام لحد دلوقتي 
محمد/ رنا روحي شوفيه
رنا بتوتر/ اكيد هو جاي دلوقتي ولاكن خطرت في بالها فكره ماشي ي عمي هروح اشوفه ثم أمسكت بكوب ماء 
الجد / ليه المايه دي ي رنا 
رنا / ي جدي المايه كويسه اول م نصحه لازم نشرب وانا موديها لي اسد 
الجد/ بي ابتسامه ماشي ي بنتي 
" عمر فهم هي واخده المايه ليه وحاول أن يكتم ضحكته" ( انتي مجرب كتير😂😂) 
ثم ذهبت رنا الي غرفه اسد ودخلت علي أصابعها علشان ميصحاش وجات فوق رأسه وهوبااااا😂😂
اسد قام مفزوع: ايه ده ثم وجد رنا لا تستطيع التنفس من كتر الضحك😂😂😂 فهم أنها هي 
قام اسد ثم مسك رنا ولازقها في الحيطه/ انتي مجنونه ايه الي انتي عملتيه ده 
رنا بخوف حاولت أن تدريه/ ده حقي علشان خلتني اعتذر امبارح 
اسد بصدمه يحاول ان يتحكم في اعصابه / وايه رأيك هتعتذري تاني 
رنا  / ده في أحلامك 
اسد وهو بيقرب من رنا / يعني ده اخر كلام عندك 
رنا بتوتر/ اسد ابعد 
اسد وهو بيقرب اكتر/ ما انتي لاسه كونتي شجاعه وبتقولي مش هعتذر
رنا / ومش هعتذر
اسد بيقرب اكتر / براحتك 
رنا / خلاص ابعد هعتذر 
اسد/ توتو متعتذريش وهو ينظر إليها 
رنا والدموع تجمعت في عيونها/ اسفه اسفه ابعد بقي 
اسد وهو لاحظ انو بالغ / خلاص اهدي ولاكن قبل أن يكمل كلامه خرجت مسرعه رنا 
اسد  / احسن انا عايز اكسرها بس ليه زعلت عليها ليه قلبي وجعني اول م شفت دموعها ، ثم ذهب الي الحمام اخد شور ولبس ونزل 
ذهبت رنا الي غرفتها وأغلقت الباب ووقفت أمام المرأه بدموع وقالت " عاجبك كده كل مره تعتذري " 
رنا وهي تسمح دموعها/ ماشي ي اسد 
أسد/ صباح الخير 
الجميع / صباح النور 
عمر بخبث/ فين رنا مش هي الي صحتك 
أسد بتوتر/ هي جات ليا صحتني ومشفتهاش 
رنا وهي بتنزل من علي السلم/ انا هنا ي عمر 
" عمر لاحظ الدموع في عيونها وعرف انو السبب اخوه اسد" 
ثم جلسوا جميعا وتناولوا أفطارهم 
جاسر والد رنا / من بكره يبني لو عايز نحدد معاد الفرح احنا معاك 
الجد / ايوا يبني شوف امتا عايز 
اسد / آخر الاسبوع هيكون كتب الكتاب آخر الاسبوع والاسبوع الي بعده الفرح 
رنا بصدمه/ ايه 
يتبع.....
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد
google-playkhamsatmostaqltradent