recent
أخبار ساخنة

رواية أحببت زين الرجال الفصل التاسع 9 بقلم منة الله الطنطاوي

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية أحببت زين الرجال الفصل التاسع 9 بقلم منة الله الطنطاوي

رواية أحببت زين الرجال الفصل التاسع 9 بقلم منة الله الطنطاوي

رواية أحببت زين الرجال الفصل التاسع 9 بقلم منة الله الطنطاوي


شروق اخدت الحاجة اي الناس دي معندهاش دم وانتي مالك اتجوز ولا لا اي دا شروق وهيا بتتكلم صوتت يالهوووي عربيه خبطت فيها
شروق : يالهوي 
الشخص : نزل حضرتك كويسة 
شروق : ايوا الحمدلله 
الشخص : انا اسف 
شروق : خلاص حصل خير 
الشخص : طب تحبي تروحي المستشفى
شروق : لا انا كويسة 
الشخص : طب الحمدلله اعرفك بنفسي انا اسمي مازن 
شروق : اهلا وسهلا انا شروق اتشرفت بيك 
مازن : انا اكتر 
شروق في سرها أي الواد موز اخر حاجة 😂 
( اي ياشروق عيب كدا 😂😉 ) 
مازن : يا آنسة روحتي فين 
شروق : اية لا انا اهو 
مازن : طب تحبي اوصلك 
شروق : لا شكرا بيتي اهو وساكنة في الدور التاني ومش مرطبتة 😂 وأمي عاوزة تجوزني وبابا شوية كدا وجاي وانا 
مازن : بس بس أي كل دا 😂 علي العموم مرة تانية انشاء الله😂
شروق : ماشي سلام انت الخسران 🙄😏
مازن : سلام 😂😂 مجنونة البت دي بس دمها خفيف 😂😂
( اي ياشروق عيب كدا وبعدين شوفيلي واحد معاكي 😂😂 ) 
دخلت شروق البيت 
ام شروق: كل دا تأخير كنتي فين 
شروق : ماما ممكن نتكلم بكرا اصل بصراحة حلو اوي ياماما 
ام شروق : هو أي الحلو 
شروق : سلام يماما انا داخلة انام ياموزة 
ام شروق: البت بقت مجنونة هيا اصلا مجنونة 
_________________________________________________________
في فيلا زين 
كريم : قمر كنت عاوزك في موضوع
قمر : في اي كريم قول موضوع اي عاوز تتجوز ولا اي 😂😉
 كريم : 😳 اي دا عرفتي منين 
قمر : اي دا بجد دا انا كنت بهزار 
كريم : بجد يا قمر قولتي أي 
قمر : قولت أي في اي 
كريم : انتي هابلة يابت هو انا بتكلم بلغة تانية بقولك عاوز اتجوزك قولتي أي 
قمر : اي دا انت بتتكلم جد 
كريم : اومال بهزار أي تتجوزيني 😉 انا عارف اني موز وحلو بردو 😂
قمر : اتكسفت وبصت في الأرض ☺️🤭
كريم : هاا قولتي أي 
قمر : عندك ماما وخالتو قولهم 😊 وطلعت علي اوضتها 
كريم : ضحكت يعني قلبها مال 😂😉
( قوم نام ياكريم علشان احنا سناجل ومش ينفع كدا 😂😂 )
________________________________________________________
في صباح يوم جديد 
قامت ملك وجهزت وصلت فرضها وراحت علي الشركة 
في بيت زين 
زين : فطر وجهز ماما عاوزة مني حاجة 
سامية : لا حبيبي مع السلامة
زين : عاوزة حاجة ياخالتو انتي وقمر 
سامية : لا ياحبيبي شكرا 
كريم : استني انا جاي معاك 
زين : طب يلا 
كريم : سلام ياحلوين سلام ياقمري 
كلهم : سلام
_________________________________________________________
وصلت ملك الشركة ودخلت مكتب مازن 
ملك : مستر مازن في اجتماع 
مازن : تمام جهوي الورق 
ملك : الورق جاهز وكلو تمام 
مازن : تمام يلا 
وصل زين وكريم الشركة 
سمر : مستر زين في اجتماع دلوقتي مع مستر جون 
زين : قولي لمازن يستقبلهم
سمر : حصل يافندم وهو دلوقتي في غرفة الاجتماع
زين : ماشي يلا ياكريم 
دخل زين وكريم 
زين اتصدم لما شاف ملك 
مستر جون : ازيك مستر زين 
زين : تمام مستر جون اتفضل 
زين : كلو تمام يا مازن 
مازن : ايوا يلا ياملك اتفضلي اشرحي المشروع 
ملك : حاضر وبدأت ملك تشرح 
وبعد ربع ساعة
زين : كان معجب بطريقة شرحها 
جون : واو بجد جميلة 
ملك : شكرا 
جون : بس انتي اجمل 
زين : اتعصب ممكن نتكلم في الشغل 
جون : اة طبعا تمام انا همضي علي الورق
زين : تمام مبروك 
جون : بيبص علي ملك وقال مبروك عليا انا 
زين : حس بحاجة غريبة وقال تمام بعد ازنكم 
مازن : تمام مستر جون اتفضل معايا 
خرج مازن وجون 
كريم : أي يابت الشطارة دي دا انتي طلعتي جامدة 
ملك : شكرا ياكيمو 
كريم : بقولك عاملة أي في الكلية 
ملك : والله مش بروح بس هخلي البت شروق تجيب المحاضرات وهبقا ابعتهالك
كريم : تمام ياريت لو تعرفي تكلميها دلوقتي
ملك : تمام هكلمها 
كريم : ماشي اسيبك انا بقا سلام 
ملك : سلام 
ملك بترن علي شروق
شروق : اممم ايوا 
ملك : أي يابت كل دا انتي لسة نايمة 
شروق : ايوا 
ملك : طب هاتي المحاضرات وتعالى الشركة يلا بسرعة 
شروق : دا انتي فصيلة جاية اهو 
ملك : يلا يا ختي اقفلي 
قامت شروق لبست 
ماما انا رايحة لملك عاوزة حاجة 
ام شروق : لا سلام 
خرجت شروق وراحت علي الشركة
_________________________________________________________
في فيلا زين 
سامية : بقولكم أي اي رايكم نروح النادي 
سعاد  : انا عن نفسي ماشي 
سامية : وانتي ياقمر 
قمر : ماشي ياخالتو 
سامية : تمام وهرن علي زين وكريم وقولهم وهما لما يخلصم يجولنا 
سعاد وقمر : ماشي 
_________________________________________________________
دخلت شروق الشركة 
شروق : لوسمحتي كنت عاوزة اعرف فين مكتب ملك 
المواظفة : ملك اة اقصدك سكرتيرة مستر مازن
شروق : ايوا فين مكتبها 
المواظفة : فوق أول مكتب علي ايدك اليمين 
شروق : شكرا طلعت شروق ودخلت لملك 
ملك : اهلا با الناس الواطية 
شروق : ازيك عاملة أي 
ملك : كويسة ياختي تشربي اي
شروق : ولا اي حاجة اتفضلي الملزمة اهية 
ملك : تشكر يا رجولة 
بس مالك يابت 
شروق : حصل موقف امبارح أي بس كان قمر 
ملك : 😂😂 موقف أي القمر 
شروق : بصي ياستي وحكت لملك كل حاجة 
ملك : اوبا بقا دا احنا وقعنا 😉😂
شروق : وقعنا أي هو انا هشوفو تاني ولسة بتتكلم لقت الداخل عليها 
مازن : انتي 
شروق : انت 
ملك : 🤨 انتم تعرفم بعض 
شروق : دا يابتي الكونت بحكيلك علية 
ملك : احلفي 
شروق : اخراصي
مازن : انتي تعرفيها ياملك 
ملك : ايوا شروق صحبتي واختي 
مازن : ازيك عاملة أي 
شروق : احم الحمدلله
مازن : يارب دايما 
شروق : شكرا 😊
مازن : طب اتفضلي اقعدي انا داخل 
شروق : لا انا ماشية سلام ياملك الحاجة معاكي
مازن : ماشية رايحة فين انا داخل المكتب اقعدي براحتك 
شروق : لا شكرا علشان مش اعطلكم سلام وخرجت 
ملك : بت شروق يازفتة البت مشيت 
مازن : ههههه صحبتك دي مجنونة😂😂 
ملك : هيا كدا بس طيبة 
مازن : شكلكم صحاب اوي 
ملك : ايوا من واحنا صغيرين 
مازن : ربنا يديم المحبة بنكم
ملك : يارب شكرا 
مازن : تمام انا داخل 
ملك : اتفضل 
ملك رنت علي كريم 
كريم : بنت حلال كنت لسة هكلمك 
ملك : القلوب عند بعضها الورق معايا تعالي علشان تخدهم 
كريم : تمام انا كنت جايلك اساسا سلام 
كريم قفل مع ملك وراحلها 
ملك : خير ياكريم في اي 
كريم : خير يابنتي بصي كنت عاوزك 
يتبع......
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية إقرار بالانتحار للكاتبة فاطمة ابراهيم
google-playkhamsatmostaqltradent