recent
أخبار ساخنة

رواية أسير صوتها الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد أشرف

الصفحة الرئيسية

 رواية أسير صوتها الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد أشرف

رواية أسير صوتها الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد أشرف

رواية أسير صوتها الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد أشرف


حمزه : انا قررت اسافر
فريده بحزن وصدمه: ع.عنئذنكوا 
الام: تسافر فين ي حمزه وليه 
الاب: استني ي حبيبتي انا نفهم 
حمزه بهمس: ي جماعه أهدوا انا بقول كدا عشان اشوف رده فعلها 
الام: لي يبني 
حمزه: مش وقته ي امي انا هشوفها فين واجيلكوا
في الجنينه 
فريده ببكاء: لي ي حمزه انا قولتلك متسبنيش وانت هتسيبني لوحدي وتمشي يرب انا بحبه والله بس متخلهوش يسافر 
حمزه: مش هسافر 
فريده وهي تحضنه: بجد حمزه 
حمزه ويشدد علي احتضانها: بجد يقلب حمزه 
فريده : انا بحبك اوي 
حمزه : وانا بعشقك اوي 
فريده : طب انت قلت كدا لي 
حمزه: كنت بشوف رده فعلك 
فريده: رخم انت وقعت قلبي 
حمزه : سلامتك يروح قلبي احنا هنسافر انا وانتي 
فريده : لي وفين وامتي وازاي 
حمزه : اي اي اهدي كل دا 
فريده: لخص ي حمزه
حمزه: لخص انا يتقلي لخص دا انتي ليلتك سوده 
فريده: اوفف
حمزه: تاني اووف ي بنتي هموتك
فريده بدلال: اهون عليك 
حمزه بهيام: مقدرش 
فريده وتقترب منه: طب هنسافر فين ي حبيبي 
حمزه بخبث:هنسافر فين ي حمزه مش هقولك 
وخاوط خصرها وقربه منه 
حمزه: عيب عليكي انا ميتلعبش عليا 
فريده: اوووف 
التقط شفتاها بقبله وعض عليها 
حمزه: دا عقاب كلمه اووف بتاعتك دي 
ابتسمت فريده بخجل 
حمزه: يلا ندخل عشان نعد شويه ونمشي اصل في موضوع مهم عايزك فيه 
فريده: بخصوص اي 
حمزه: بخصوص حفيد لابويا الغلبان دا 
فريده بخجل وهمس: وقح 
قرصها حمزه من خصرها : سمعتك 
.............................
ادهم : ها شبعتي 
ميار: اه الحمدالله 
ادهم : طب يلا
ميار: هنروح 
ادهم : لا لسه فاضل ساعه 
ميار: هنروح فين 
ادهم : الملاهي 
ميار: بجد هيييي يلا 
ادهم : طفله 
اركبي يلا واربطي الحزام مفيش حاجه اسمها بيخنقك 
ميار: ي ادهومي 
ادهم : والله لو عملتي اي 
................................
حمزه: احنا هنشمي بقا ي حج 
الام: خليكوا شويه يبني 
حمزه: معلشي ي امي  هنعوضها اكيد 
الاب: ماشي ي بني 
راح يبوس راس امو وابو وفريده عملت كدا برده
.................................
فريده: هو انت مينفعش تمشي براحه 
حمزه : لا عايز اقلك الموضوع المهم 
فريده : هدي السرعه ي حمزه 
حمزه : ماشي ي قلب حمزه 
فريده: مش هتقولي بقا هنسافر فين وامتي 
حمزه: امتي هيبقا بعد يومين فين بقا معرفش 
فريده بهمس:بارد 
حمزه: اغلطي اغلطي كل دا هيطلع عليكي كمان شويه 
فريده : قليل الادب 
حمزه: الاه دا انتي حابه الموضوع 
فريده : بطل ي حمزه سفاله 
حمزه: انا اتكلمت انتي الي دماغك شمال
فريده: اوووف 
...........................
ادهم : هتوحشيني 
ميار: وانت كمان واليوم كان جميل 
ادهم : ربنا يقدرني واسعدك ي حبيبتي 
ميار: انا هنزل بقا عشان متاخرش
ادهم : ماشي باي 
ميار: باي 
.............................
حمزه : خدي يبت هنا 
فريده : ملكش دعوه بيا ي حمزه 
حمزه: وحيات ابوكي تعالي هنا احنا هنجري ورا بعض ذي العيال الصغيره 
فريده وهي تلف حول السفره: طب استهدي بالله كدا واطلع نام وراك شغل الصبح ي حبيبي 
حمزه : هو انا مقلتلكيش مش واخد اجازه اسبوع كمان 
فريده : اي دا هما بيدوك اجازه كدا عادي 
استغل انشغالها بالكلام وحاوطها من خصرها 
حمزه : امال يبنتي دا حمزه الاحمدي 
فريده : طب وسع كدا انت مسكتني ازاي 
حمزه : تعالي اقلك فووق 
فريده : طب شيلني 
حمزه : انتي تامري 
سألها وطلعها غرفتهم
فريده بتكبر مصطنع : ايو نزلي هنا واطلع برا 
حمزه : وحيات ابوكي 
فريده : ولدد
حمزه : تعالي وشوفي جبتلك اي 
فريده : الله هديه 
حمزه: افتحيها 
فريده : ي قليل الادب ي سافل اي دا 
حمزه : لانجيري ي قلب السافل 
فريده بخجل ووجه احمر: انت جبت البتاع دا امتي 
حمزه : مش شغلك يلا علي الحمام 
فريده : لا طبعا مش هلبس البتاع دا 
حمزه : والله بقا انتي حره بس بقا شكلي هلغي علي رحله ايطاليا الي كنت طلعنها 
فريده: وحيات امك طالعين ايطاليا 
حمزه: كنا بقا 
فريده : ايدا انا لبست اصلا يبني 
حمزه : كلبه 
خرجت فريده من الحمام كان شكلها جميل ومثير جدا فكانت تلبس لانجيري يكشف اكتر مما يستر 
حمزه بهيام: يخربيت جمال امك اي دا 
فريده وهي تحاول اخفاء جسدها  : انت واحد سافل اصلا عشان تجيب الحاجات دي 
حمزه : طب تعالي بقا اوريكي السافل دا هيعمل اي 
والتقط شفتاها في قبله عميقه وأخذها الي عالمه الخاص به وحبيبته بين ايديه 
..............................
في صباح اليوم التاني 
استيقظ حمزه وأخذ يتاملها ويراجع ذكريات ليله امس 
حمزه بصوت ناعس أثر النوم: فريده ي ديدا اصحي يلا 
فريده بنعاس:سيبني انا بقا ي حمزه 
حمزه:اصحي بقا وحشتيني 
فريده بحب: وحشتك هو انا كنت مسافره 
حمزه: اه وحشتيني كل دا نوم اصحي بقا 
فريده : هي الساعه كام 
حمزه :عشره صباحا 
فريده :لسه بدري سيبني بق انام 
حمزه بخبث:طب تعالي هنيمك 
فريده بنصف عين : ازاي 
حمزه: كدا واشاح الغطاء عليهما بالكامل وأخذها في جوله اخري ليثبت لها عشقه وادمانه لها 
يتبع.....
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد
google-playkhamsatmostaqltradent