recent
أخبار ساخنة

رواية ملك الزين الفصل الرابع عشر 14 بقلم شهد عبدالسلام

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية ملك الزين الفصل الرابع عشر 14 بقلم شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل الرابع عشر 14 بقلم شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل الرابع عشر 14 بقلم شهد عبدالسلام


ملكك :واو اي ده ؟!
زين : اي رايك الفندق عجبك 
ملك :اووي
زين :طب يلاا 
ملك : يلا 
ملك بعد مادخلو 
ملك :ينفع اسالك سؤال 
زين بضحك : اسالي 
ملك :هي الطرح دي كنت جيبها لمين 
زين بضحك :هتموتي وتعرفي صح 
ملك :هموت ليه يعني 
زين :خلاص برحتك 
ملك :هو اي الي برحتي 
زين :انك مش عايزه تعرفي 
ملك و هي بتمشي :يوو بقاا ده انت بارد 
زين مشي نحيتها :بتقولي ايه 
ملك :انا انا مابقولش حاجه 
زين : بتقولي ايه 
ملك :بقولك ماقولتش 
زين :ماشي  انا نازل دالواتي وشويه و جاي عايزه حاجه اجبهالك وانا جاي 
ملك :رايح فين 
زين :عندي اجتماع 
ملك :خودني معاك 
زين :اخدك معايه فين  
ملك :ما انا السكرتاريه بتاعك عادي 
زين :ما انا جبت غيرك 
ملك بزعل :ايه 
زين تعالي و مسك ايديهاا و خدها علي رجله : زعلتي ليه دالواتي 
ملك :جبت بدالي 
زين بضحك : ماقدرش اجيب بدال و لو جيه ميت واحده وربنا مافي واحده تجي ذيك يا بنتي
ملك : بس بردو يعني كده مش هنزل الشغل 
زين : هسالك سؤال عمرك شوفتي ملكه بتشتغل 
ملك :تؤتؤ 
زين : امال ايه بقا 
ملك : بس انا مش ملكه 
زين :انتي ملكة قلب زين الالفي 
ملك :انا ؟؟!
زين : ايواا انتي 
ملك سكتت بس كانت فرحانه جدا من كلامه 
زين : انا نازل عايزه حاجه اجبهالك 
ملك :هات. ...... لا مش عايزه 
زين : متاكده 
ملك :اه لو عايزه هقولك 
زين تماام بااي
وفعلا نزل و ملك كلمت نرمين 
نرمين :بقا كده يا كلبه كل ده عقبال ما تردي علياا 
ملك بضحك :معللش يا نينو 
نرمين :لا وكمان تسافري من غير ما تسلمي عليا 
ملك :خلاص بقاا عايزه اتكلمم 
نرمين :ماتزعقيش يا بتت اتكلمي عايزاكي تحكيلي كل حاجه من اول مانزلتي انتي و هو من عند البيت 
ملك :الفضول
نرمين: بت الله ما انتي عارفه ان صحبتك بتحب تعرف التفاصيل 
ملك بضحك :ماحصلش يا ختي و لو حصل مش هحكيلك بردوو
نرمين : انتي شايفه كدهه 
ملك :اه 
نرمين :خلاص مش عايزه اعرف حاجه ......اخلصي بقا يا ملك قوليي 
ملك :هموتت من الضحك واضح اووي انك مش عايزه تعرفي
نرمين :خالص 
ملك :ماشي هحيلك يا ست 
ولسه ملك هتكلم 
نرمين : يلهووي اقفلي بسرعه مستر مراد بيرن 
ملك: ماشيي
عند نرمين
نرمين :الوو 
مراد:عامله ايه 
نرمين:الحمد لله 
مراد:بقولك ايه انتي فاضيه 
نرمين :ليه في حاجه 
مراد: فاضيه بقولك
نرمين:اه 
مراد:تمام اجهزي نص ساعه وهاجي اخدك 
نرمين:علي فين 
مراد:لما اجيلك بس 
نرمين :ماشي 
بعد نص ساعه 
مراد :اركبي
نرمين ركبت :في ايه بقاا 
مراد :مافيش كنت قاعد زهقان الصراحه قولت اجي اخدك و نتغدا سوا 
نرمين بضحكه خفيفه علي وشها:ماشي 
نرمين :هتغديني فين بقا 
مراد :شوفي انتي عايزه تروحي فين 
نرمين :شوف حضرتك هتوديني فين 
مراد :حضرتك انتي بعد الكلمه دي تسكتي 
نرمين :ليه 
مراد :اول حاجه اسمي مراد وتاني حاجه احنا براا الشغل لو حتي في الشغل قوليلي مراد عادي مش احنا صحاب 
نرمين :صحاب 
مراد :اي رايك موافقه 
نرمين :طبعاا موافقه 
مراد :ماشي يا روحي 
عند ملك غيرت هدومهاا و فاتحه سوشيال 
بعد شويه 
زين :ملاكي
ملك : ملاكك 
زين :اه ملاكي عندك مانع
ملك ضحكت بكسوف 
ملك :هو انت جايب ايه 
زين :جايب شوكلاته لواحده كده 
ملك :واحده مين 
زين :واحده وانا نازل قالتلي مش عايزه حاجه 
ملك بضحك :انت بتتكلم علياا صح
زين :حاجه زي كده 
ملك :طب عايزه الشوكلاته 
زين :خودي اهيي 
عند مراد و نرمين 
نرمين قاعده علي النيل و سرحانه 
مراد :شكلك بتحبي المكان اووي 
نرمين :جدا علطول لما ببقا مخنوقه باجي هنا 
مراد :واي الي بيبقا خانقك 
نرمين :لا حجات كتيرر 
مراد :طب احكي 
نرمين:لا يا عم هوجعلك دماغك 
مراد :توجعي دماغ مينن يا نينوو 
نرمين بتلقائيه اتلاقيت نفسهاا عيطط 
ومراد اخادها في حضنه وسكتهاا و بعد شويه 
مراد : تتجوزيني
نرمين :.....
يتبع.....
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي للبيع للكاتبة دينا عبدالحميد
google-playkhamsatmostaqltradent