recent
أخبار ساخنة

رواية ملك الزين الفصل السادس عشر 16 بقلم شهد عبدالسلام

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية ملك الزين الفصل السادس عشر 16 بقلم شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل السادس عشر 16 بقلم شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل السادس عشر 16 بقلم شهد عبدالسلام


ملك :انت قليل الادب 
زين و هو بيقرب منهاا  :واي تاني يا روحي
ملك :ومش محترم 
زين و بيقرب :قليل الادب و مش محترم مافيش معاني مختلفه
ملك ولازقه في الحيطه بخوف :هو في اي يا زين بقاا 
زين :في انك بطل 
ولسه هتجري منه راح مسكهاا و رافع ايديهاا ومسكها  بيد واحده
زين :كده عيب بكلمك وانتي عايزه تجري 
ملك و مش قادره من التوتر و الكسوف :طب عايز ايه 
زين :الشرط 
ملك :شرط ايه 
زين :مش انا قولتلك هقولك بس بشرط 
ملك :اي بس بس انت 
زين :انا اي بس بصي اصل انا مابحبش اخد حاجه من حد من غير ما اقوله 
ملك بكسوف ووشها كلوو احمر :بس بس انت 
زين :كملي كلامك بس انا اي
ملك بكسوف :انت قولت علي الشرط و عملتو
زين :الي هو اي بظبط 
ملك مكسوفه تقوله 
زين :طب تعالي اقولك ولسه هقرب 
ملك :لا لا هقول انت كنت بتقول بشرط ابوسكك
زين :اهه طب ما تقولي من الاول يا ملاكي 
ملك :معلش بعد كده هقول سبني بقاا 
زين :طب نجرب 
ملك :يلهووي بقا نجرب ايه 
زين :هقولك و خدها في بوسه طويله شويه 
ملك :اعااا انت قليل الادب اوووي 
زين وهو بيبص علي شفيفهاا :انتي شايفه كده 
ملك :اوعااا بقاا و بتزق فيهه 
زين :اهوو عاديي 
ملك اول ماهو فك ايديهااا جريت علي اوضة الهدوم 
زين من براا :انا هناام و مش عايزك تقربي مني و تعكسيني وانا نايم ابقي عكسيني وانا صاحي برحتك يا لووكاا 
جوود نايت يا روحي 
ملك :...
بعد ساعتين كان الفجر ازن 
ملك طلعت و خدت شاور وغيرت و لبست الاسدال و صلت فرضهاا ونامت 
تاني يوم الصبح
قاعد و بيبص لملك :ملاك نايم يا جدعان اي القمر ده يخربيت حلوتك 
زين وهو قاصد يعصب ملك عليه 
زين بالمخده :بتت قوميي العصر هيااذن 
ملك :يووو بقاا 
زين بضحك :يووو في عينك قوميي يا بت 
ملك :عايز ايههه وماتقوليش يا بت  دي تاني انت فاهم 
زين :بوومه 
ملك :كفايه انت ملاك يا اخوياا 
زين :ومسكهاا من شعرهاا بخفهه اي قولتلي اي 
ملك بخوف :هو انا قولت حاجه يا لمبي 
زين :كمان بتهزرري انا اخوكي اخوكي منين يا حلوه انتي  اتعدلي بدل ما اعدلك 
ملك :ليه يا حبيبي شايفني ايه بظبط 
زين :شايفك بطل و اظبطي بقاا 
وسبهاا وماشي 
ملك :علي فكره انت بارد بتصحيني ليهه 
زين بعصبيه رجع ليهاا :ومسكها من دراعهاا جامد :عارفه لو طلع من لسانك ده كلمه غلط او كلمه ماعجبتنيش هعمل فيكي ايه 
ملك : اه دراعيي
زين :سامعه 
ملك :اه سامعه 
سابهاا و ملك فضلت تعيطط 
وسابته و دخلت الحمام 
زين :ماتعيطيش في الحمام 
ملك بعياط :وانت مالك 
زين :تاني اطلعي 
ملك :لا 
زين و فتح باب الحمام :مش قولت اطلعي وماطلعتيش ليه وخدهاا و طلعهاا
زين :بطلي عيااط .
زين بزعيق و زعل ان خلهاا عيطط :خلااص اسكتي 
ملك بتشهقق جامد و مش قادره توقف 
زين تعالي و خدها في حضنه :اهددي خلاص انتي الي عصبتيني عليكي يلا تعالي افطريي
ملك :مش جعانه 
زين :انا قولت ايه من شويه 
ملك :لا لا خلاص هفطر
زين :اي رايك ننزل نتمشاا شويه 
ملك بفرحه :بجدد هننزل 
زين وهو بيقلد نفس طريقتهاا:ايواا هننزل خلصي والبسي و ننزل
ملك :انا خلصت هقوم البس و لسه هتمشيي 
زين :تعالي كده 
ملك :في ايه 
زين :مافيش نزول 
ملك :ليه 
زين :اقعدي افطري كويس و بعد كده ننزل 
ملك :حاضر 
وقاعدت و زين بيبصلها 
ملك : في ايه
زين :اول مره تقولي حاضر 
ملك :سرها منك لله 
زين :ايه 
ملك :لا مافيش 
ملك في سرهاا اسكت بقا يخربيتك هتودنا في دهيه 
زين :وهو بيقوم من جنبهاا :يارت فعلا تسكتي
يتبع.....
لقراءة الفصل السابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي للبيع للكاتبة دينا عبدالحميد
google-playkhamsatmostaqltradent