recent
أخبار ساخنة

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم شيرين أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

  رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم شيرين أحمد

حالتها اايه مالها 
=بلاش تعصب و اسمعني للاخر يا استاذ مراد  هي حامل و ده خطر عليها و كمان و دلوقتى هي تحت الملاحظه وبعد 24 ساعه هتكون فاقت و ان شاٱ الله خير و الطفل بخير متقلقش
=ان شاء الله تمم شكرا 
ثم ذهب الطبيب
و رأى انا الممرضات تهمس لبعضهم 
الممرضه 1=عايزه اعرف ازاي متجوز عيله بس تصدقي حلو ي بختها بيه 
2=اكيد اتجوزته عشان الفلوس احنا في زمن يا بنتي الصغيره اللي زاي كده بتبقا خبيثه بس محظوظه 
1=بنات اخر زمن بس و الله قمر اللي هي متجوزه 
2خساره فيها كانت ماتت احسن و كنت اتجوزته و مراته اتوفت سبحان الله بيقولو انها كانت حلوه هو 
سمع حديثهم كان الشرار يطلع من عينه 
1اسكتي ده بيبص لينا يلا نمشي اجري بسرعه 
2مماشي يلا 
ذاهبو من امامه 
غضب كثيرا و لكن تمالك نفسه 
رأي امراءه حامل ف اخر شهرها مع زوجها و تبتسم
تذكر جنه زوجته 
flash back
=مررراد رايح فين 
=هكون زايح فين ي احلى جنه في حياتي 
=رايح فين يا استاذ مراد انت هناا انت محجوز في البيت عشان تفسحني ودويني في كل حته ابنك عايز كده اعمل ايه و صح هنروح لدكتور عشاان نشوفي زين حبيبنا اخباره اايه 
ضحك عليها هههههه
=امممم ماشي عشان خاطر ابني هفسحكو انتو الاتنين ثم قبلها من جبينها و ابتسم 
=معرفش بحب فيكي اايه عشان كيوته و لا برأتك ديه و لا ايه 
=عشان انا فرواله ي روحي اكيد لازم تحبني 
=طبعا اومال هاحي مين غيرك جنه بس ف حياتي و مافيش غيرها 
=وعد
=وعد
back
=انا خلفت بوعدي  ليكي واتجوزت سمحيني ي جنتي انا لازم ابعدها هي و الطفل بعيد عني انا وعدتك ي جتتي 
ااسف ي حبيبتي بس من النهارده متقلقيش
بعد وقت طويل 
ذهب ليتفقدها و ذهب الي البيت ليرى طفله و انهى لباسو و ذهب الي المشفى و كان يراقبها طول الليل 
=استاد مراد زوجه حضرتك فاقت 
=تمم
ذهب الي غرفتها ف المشفي
وكانت هي تستغربه لماذا يمشي ف اركان الغرفه 
=ححضرتك كويس 
=يبرق انتي لازم تروحي الصعيد و هتاخدي زين كمان معاكي لاني مساافر 
=اايه
ذهب ليتفقدها و ذهب الي البيت ليرى طفله و انهى لباسو و ذهب الي المشفى و كان يراقبها طول الليل 
=استاد مراد زوجه حضرتك فاقت 
=تمم 
ذهب الي غرفتها في المشفى 
وكانت هي تستغربه لماذا يمشي ف اركان الغرفه
=ححضرتك كويس
=يبرق انتي لازم تروحي للصعيد و هتاخدي زين معاكي لاني مساافر
=ااايه
=اسمعي اللي بقولك عليه بعد اسبوع هوديكي الصعيد عند جدتي ماااشي
اومأت له بتعب و حزن من معاملته معها انها لاتفهمه
=تمم 
جاءت الممرضه 
الممرضه بكسوف من وجد مراد 
مراد=في حاجه حضرتك 
=ابدا بس كنت عايزه حضرتك تطلع
=نعمم و ده ليه ان شااء الله 
=استاذ مراد لازم اغير ليها هدومها 
اتصدم 
=اه اه اتفضلي 
وكان واقف واتصدمه يبرق من وجده
=يا استاذ مراد حضرتك واقف
تذكر و اتكسف من الموقف 
ضحكت يبرق ع نراد و الممرضه هكذا 
انهت الممرضه تغير لباس يبرق 
وخرجت دخل لها 
وهو برفع حاجب يلا هنمشي
=بس انا مش قادره اقوم 
كان يرا ع وجهها التعب ووالارهاق
حملها ببطى اتخجلت منه وذهب بيها وفتح
السياره ووادخلها 
احس بأحسس غريب بسبب جمالها الطفولي وانها بها شئ 
مميز انفض افكارو و ذهب الي البيت 
وحملها ثاني 
سعااد بحب =اخبارك يا حبيبتي عامله اايه دلوقتى 
=الحمدلله يا خاله سعاد 
=دايما ياارب ي حبيبتي 
=سعااد انا هروح هدخلها الاوضه و جهزي ليها الاكل
=حاضر يا استاذ مراد 
ذهب بيها الي الغرفه وانزلها الي السرير ببطئ
=دلوقتي سعاد جايه ليكي بالاكل كلي 
=مش جعانه 
= كلي يلااا 
=لا
=يبرق انا متعصب مش وقت عنداك ده كلي عشان الطفل و صحتك 
غضبت =مااشي حااضر
=متتعصبيش 
=حااضر اهو هسكت 
ضحك =اه اه ماشي كويس 
هي اتصدمت انه بيضحك 
سما. دخلت 
=اايه اللي سمعتو هتسفر يبرق و هتاخد انت زين اتصدمت يبرق
=عرفتي منين
=سمعتك بتتكلم مع سعاد و بتقولها كده 
=مراد انت هتاخد ززين 
غضب مراد من تصرف سما 
سما بخبث 
=اسفه يا مراد انا مكنتش اعرف انك هتاخد زين من غير ما تقول اسفه 
وحمدلله ع السلامه يا يبرق 
ثم خرجت 
سما في سرها 
=فلتي من موتك بس كويس انه هيخليكي تروحي و ينساكي ههه
ف غرفه يبرق 
=يعني اايه مش هشوف زين تاني
=زاي ما  سمعتي وجودك معايا مشكله اسف يا يبرق 
ثم ذهب وتركها تبكي
يتبع.....
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent