recent
أخبار ساخنة

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الرابع 4 بقلم شيرين أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الرابع 4 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الرابع 4 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الرابع 4 بقلم شيرين أحمد


=يبررررررق 
اتخضت من وجدوه هنا 
يبرق في سرها (اايه ده هي حبكت تيجي ف الوقت ده  هاار اسوح استخبا ازااي ده ماله بيبص كده ليه ربنا يسترها بصته غريبه)
مراد ف سيره (انا اايه اللي جبني دلوقتي هنا اووف ووشارد في و جها و قال استغفر الله دي عيله ي مراد ماالك انت اتجننت ثم ذهب بغضي قبل ان يفعل شئ 
تنفست وقالت =الحمدلله مشي ااه انا جسمي كان بيترعش المره الجايه هقفل الباب يبقا احسن ليا 
ثم جهزت نفسها و ناامت 
في اليوم التالي كانت تحلم بحلم جميل و احست انها تغرق =يا ماماااااا بغررق
مراد دلق عليها ميه  
=بسم الله الرحمن الرحيم =اايه شوفتي عفريت و لا اايه 
=ها ابدا مافيش بس ليه كبيت ميه عليا =انا حرر انتي هتحسبيني و لا ايه 
=لا لا 
=اخلصي قومي سعاد جات يلا روحي سعديها يلااا و تعالي حدي ززين خلصي 
=ححاضر هغسل وشي وجايه 
=خلصي دلوقتي حالا لاني عندي مشررروع كبير و هأخر ثم ذهب وجهز تفسه 
انتهت من مساعده سعاد بأسرع ما يمكن ف تحضير السفره ونزل من ع السلالم بكل برود 
انهئ من فطوره و قال لها =اهتمامك بالبيت و ززين من مسئؤليتك فاااهمه
اومأت له وبخوف 
=سلام ي قطه 
=الحمدلله هيتأخر هستريح منه شويه هروح عند زين واخلي سعاد تساعدني اني اكله و فعلت هذا و لعبه معه كثيرا و نأم الطفل 
الحمدلله كويس فاضل بقا اهتم بالبيت الكبير ده 
اخذت منظفات البيت و بدأءت ف التنضيف ف الغرف ماعدا غرفه مراد الذي لا يسمح لا حد بفتحها 
كان فضولها يمنعها ولكن هافه ع نفسها و ذهبت من ذالك المراد كانت تلمع و لكن بدون قصد ادلق الماء 
ع--------
=يبرررررق 
خافت وقالت =ياارب انا عملت اايه لكل ربنا يسترها 
وجهت نظرها له و لم تتمكن بأن تضحك و فطست من الضحك و انتهت من ضحكها 
=كملي ضحك اصل انا اضحوكه
خافه منه =انا ما كنتش اقصد بس ما اخدتش
=اصلك عميا اوعي من وشييي حسابي معاكي بعدين 
واقعها 
=ليه بيعاملني كده ليه ياارب صبرني انا يااارب 
ثم اكملت ومسحت دموعها 
______
مراد=تستهل انا مكنتش حاابب أاذيها بس هي اللي قبلت عشان فلوسي انا مش قاادر بتصعب عليا بس بفتكر و ارجع اكمل عذاب ليها مش عاارف اعمل 
واقف كلامه ع دقه الباب
=ادخل
سعااد=استاذ مراد ف واحد اسمه سيف عايز يقبلك 
=سيف

=ادخل
سعااد=استاذ مراد ف واحد اسمه سيف عايز يقبلك 
=سيف
.
=(ايه اللي جابو اول مره يعملها اكيد عايز حاجه ضروري)
ف الاسفل كانت تنضف و كثيرا ثم انتهت (اخيررا ده كان تعبني كتير ولم تنتبه لذالك الشخص الذي لم يرفع نظرو عليها بكل جرأه 
=انتي مين ي قمر 
اتخضت انه ليس مراد التفت كان طويل مثل طول مراد و واسيم و لكن ليس بقدر مراد 
=ممين حضرتك 
=انا مكنتش اعرف ان مراد زوقه حلو اوي ف ستات حتى مراته كانت حلوه والخدامه كمان حلوه 
عندك كام سنه ي قمر 
=نعم 
=بسألك عندك كاام سنه هو مش مفروض الخدامه ترض عليا 
=مش خدااامه ي سيف دي مراااتي 
=انت اتجوزت 
=ايوه 
=تصدق زوقك حلو ف البنات بس دي صغيره عليك ي عم 
مش ينفع من اللي ف سنك 
=ميخصكش و اطلع براا
=اهدى ي عم ع نفسك و ثم نظر ليبرق 
مراد رأى نظرات ذالك الحقير لها =يبرررق فوووق يلااااا 
ثم ذهبت أسرع ما يمكن
=اسمك يبرق جميل زاي جمالك 
ولم يحس ذالك الحقير و هو ع الارض 
=ايدك جامده اوي ي مراد 
=لو اتكلمت كلمه تاني او قلت حاجه تااني مش هيحصلك طيب ي شاطر 
=سيف ف سيره (والله لوريك ي مراد الكلب هو بخبث)
مراد هي البنت اتجوزتك ليه اول مرة اشوف عيله موافقه ع واحد اكبر منها اكيد اتجوزتك عشان الفلوس بس تصدق تستهل انها تبقا مراتك 
=سييييف 
=انا مااشي و صح خلي بالك من يبرق او القمر سلام وابقا سلملي ع ابن اختي حبيبي قولو هشوفه تااتي سلاموز
مراد (ي ابن ال ***** هوريك ازاي كان يبقا اخوكي ي جنه ازاي انتي جنه  فعلا لكن هو شيطان و تذكر كلامه عن يبرق و غضب)
عند يبرق خافه من ردت فعل مراد 
فاتح الباب بقوه 
اتخضت جدا 
=انتي ااايه فهميني عيله ع هيأت شيطان
=انا معملتش حاجه و الله ده اللي كان بيتكلم 
=وبتسمحي ليه يرد ليييه و عجبك كلامه اكيد صح 
=انا مش فاهمه حاجه 
صافعها بدون ان تفعل اي شئ 
=دموعك دي مش هتفيدك بحاجه فاهمه هعلمك التربيه ي يبرق من اول جديد و انك ازاي تفهمي صح و لبسك ده ما يتنزلش بيه فااااهمه مش هقول تاااني 
=فاااهممهه ومن تحت شهقاتها انا انا 
=انتي ايه عايزه اايه 
=ششكولاته خافه من خلاص لا 
=انتي غريبه ازاي ضربتك و انتي عايزه شكولاته 
=بستريح لما بكلها و ضحكت و نست ضربه لها وقالت 
عاارف انا كنت كل ما مرات بابا تضربني كنت بجيب شكولاته و انسا جميله 
=اكيد بتضربك من شقوتك 
=لا انا كنت اهدا و احد..
لم.تكمل بسبب 
سعاد=مراد بيه زين بعيط و سخن جدا
=اااايه
يتبع.....
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent