recent
أخبار ساخنة

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل السادس 6 بقلم شيرين أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل السادس 6 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل السادس 6 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل السادس 6 بقلم شيرين أحمد


ثم انتبه لسيبها و بغضب 
=يبررق اايه اللي انتي لبسه ده 
=ايه 
=اااايه ده 
انتبهت ع نفسها انها بهذا اللباس و لكن استغربت 
=مماله عجبني قلت البسه 
غضب جدا انها تغضبه كثيرا 
=روحي غيريه و اللبسي غيرو فيه هنا حراس 
=مش هيدخله هنا انا حابه اقعد بيه لانه عجبني
=روحي غيريه مش هعيد كلامي 
=لا 
=انتي اللي جبتيه لنفسك  مش معنا اني سكتلك مرة هسكتلك المره دي ثم  حملها بغضب 
=ابعد الله يخليك اسفه اسفه ابعد 
ذهب بيها الي غرفتها وانزلها هو بغضب انا هوريكي ازاي تقولي لا تاااني 
=ههتعمل اايه مش فاهمه
=غيري يلا 
=😳😳😳
=انا قلت اايه  
=تقصد اايه 😳😳
=معاكي دقيقه ياما هتشوفي اللي مش هيعجبك 
=ححاضر بس بس ازاي
=اسمعي كلاامي يلااا 
=حااضر بس وحضرتك و اقف ازاي 
=😳😳تذكر 
اتكسف منها اسف تمم بس اللبسي حاجه غير اللي انتي لبسه هو حلو عليكي اقصد مظبوط عليكي البس ده مش يتلبس تحت يتلبس هنا ف اوضتك فااهمه مش هقول  كلام تااني اومأت له بخوف وثم  قفل الباب جامد
هي خافه من الخبطه 
=ياما ده دقيقه حلو 24 ساعه وحش 
هروح اللبس قبل ما يجي و يضربني انا خفت افتكرت انه 
استغفر الله العظيم اايه ي يبرق استغفر الله 
ثم ذهبت و لبست بنطلون ضيق و تيشرت 
=وماله الفستان ما كان حلو يلا نصيبي 
.... 
=اايه يا مراد انت مكنتش بتعملها مع جنه ما جنه كانت بتلبس كل حاجه براحتها ليه اول ماشوفتها روحت  
اتعصبت اكيد عليها عشان الحراس اكيد عشان طفله تذكر عندما كانت بالفستان القصير و جمالهاو شعرها الاسود الطويل و انها كانت قصيرة و عندما كانت تأكل الشوكلاته
ثم هز رأسه ااايه اللي انا بقولو ده استغفر الله انا بحب جنه و مش هفكر ف حد دي عيله اايه يا مراد انت نسيت وعدك لجنه ثم امسك لها صورة و كان مع ذكرايته بها 
بعد مده سمع صوت طفله يبكي 
ذهب اليه ببطئ و فتح باب غرفه الطفل ببطئ راى 
ذلك الفتاه المشاكسه 
كانت تلاعب طفله و هو يضحك معه انها تلاعبه كثيرا ضحك و رأى انها انصتط له و لبست لباس غير التي كانت ترتديه 
=زينو قلبي اايه القمر ده ي خلاثي ع القمر ي ختي ايه ده 
ضحك الطفل 
وكانت تلهو كثيرا 
لدرجه ان مراد ضحك.بصوت عالي 
وجهه نطرها له 
=في حاجه 
انصدم

=ايه هو لازم لما اجي لابني يبقا في حاجه 
=مقصدش بس كنت بتضحك ليه 
=كنت بضحك ان ابني بيضحك عادي يعني و انتي مالك اساسا
=مقصدش استغربت بس مش اكتر 
=اممم 
كان الطفل يضحك لابيه اخذ منها الطفل عبست بوجها الطفولي 
استغرب =في ايه 
=هاته انا بحب زينو حبيبي 
رفع حاجبه =زينو ابني انا وهو حبيبي 
غضبت جدا =زينو بس انا اللي اقولو ليه 
ضحك عليها =لا انا اللي بقول ليه ع طول كده 
=بجد يعني انت كمان دلعتو زاي كده بردوا 
=اه 
=انا  جعاانه عايزه اكل 
رفع حاجبه =نعمم 
=جعاانه اووي 
=االساعه كام دلوقتي 
=1
=اكل اايه ف الساعه دي 
=🥺🥺 
=طب روحي اعملي اي حاجه 
=مش بعرف 🥺🥺
مسح ع وجهه =ياااارب صبرني امسك زيني و تعاالي معايااا و انتي ساكته فاااهمه 
=حاضر 😇
ذاهبوا الي المطبخ 
=يبرق هاتي الملح 
=مااشي 
اعطته لها 
=ايه ده يا يبرق 
=ملح 
=لا مش ملح 
=اومال اايه انا اعرف لاني داخلت المطبخ كذا مره و كنت بشوف مرات ابويا كانت بتقولي هاتيه و ع طول بجيب مش هنسا شكل الملح 
=افحي بوقك 
=ليييه 
=قلت اايه 
=حححاضر 
فتحت له اكلت منه 
=اااه ده سكر 
=اايه رأيك مش. انتي بتعرفي شكل الملح و لا لا
=انا بس مااخدتش يمكن مكنتش واخده بااللي 
=ماهو باين
ثم اكمل و انتها من تحضير الاكل 
=كلي اهووو
خافه من واسرعت و كانت تاكل بشهيه مفتوحه 
=برراحه نفسك شويه
=جعاانه يعني مأكلش 🥺
=لا كلي ي حلوه استغفرالله العظيم
انهت و قال لها 
=اغسلي الاطباق يلا و نضفي المكان و انا هروح ادخل زين 
=بس انا 
ذهب هو وتركها وانتهت و خافه لان المكان ليس فيه احد
=ممراد مراد
=اايه
=اااااااه بسم الله 
=جباانه يلا روحي ناامي اشربي البن ههه
=شربت بس مش هنام هتفرج ع التلفزيون 
=يبرررررق 
=ارجوووك 🥺🥺
لمس قلبه برأتها و شاهد معها وكانت تفرح انها تحب توم اند جيري انها بريئه جداا
انهت فيلم توم اند جيري و كانت نائمه 
=طفله بجسد أمرأه 😏حملها و ذهب بها الي غرفتها كانت تردد اسم ولدتها وهي نائمه 
استغرب و لكن ابتسم و ذهب 
 و ذهب هو الى غرفته 
ونامو و عدى الصباح 
دخل الي غرفه شخص الي غرفه مرااد=مرررااااااااد
=سماا؟!
=وحشتني ي مراااد
يتبع.....
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent