recent
أخبار ساخنة

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الثامن 8 بقلم شيرين أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الثامن 8 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الثامن 8 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الثامن 8 بقلم شيرين أحمد


مراد بغضب =انت تااني 
سيف=في اايه ي مراد جاي اشوفك و اطمن عليك انت وابن اختي وواختي و المدام القمر يبرق
وغمز لها 
مراد بغضب =سيييييف 
=ايه غيران عليها و لا ايه 
سما =ي سيف خليك سااكت اسمع الكلام
يا حماعه ده وقت اكل مش خنااق يلاا اتفضلو 
 =مااشي ي حبيبتي يلا ي مراد المسامح كريم و انت عارف اني بهزر يلااا يلا ي مدام يبرق كلي 
وجهه نظرها لمراد 
=ايه ده انتي بتستأذني منه 
=تخيل بقا اصل مبتحبش حد يقولها كلي غير جوزها و لازم تستأذن 
=معاك حق 
سما باستحقار =اه يلا الاكل هيبرد 
ثم بدأو بالاكل و انتهو 
و بعد الانتهاء ف المكتب عند مراد
=عااايز اايه ي سيف 
=مش عاايز حاجه ي  جوز اختي 
=تصدق انت مينفعش تقول اختي دي ع لسانك لانها كانت انقى منك و اطيب 
=ليه بتقول كده بس ي مراد ده اتا مهما اكون ابقا خاال ابنك 
=وانا ميشرفنيش انك تكون خالو اساسا 
=لييه الغلط بس ولا القموره يبررق هي اللي اكله عقلك و هتاخد كل حاجه واحنا لا 
غضب مراد =متجبش سيرتها انت فاااهم 
وتااني حاجه انت ملكش حاجه عندي 
ويلاااا اطلع برراااا قبل ما اجبلك الحرااس
=انا طاالع بس راااجع ي مراااد و قبلني لو ماخلتكش زاي الكلب المزلول ليا (استغفر الله العظيم و اتوب اليه)وواقف و جهه نظرو ناحيه يبرق بجرأه و غمز لها و ذهب غضب مرااد من الذي ينظر لها 
=يبررررررق ااااطلعي فوووق انتي فاااهمه
هافه ذلك المسكينه انها لم تعلم انها و فعت بين يدي قااسي اومأت له بخوف
سما بخبث= ليه كده ي مراد بزعق خليك هاادي و يبرق دي طفله ملكش دعوه بيها 
=سماااا متدخليش انتي فااهمه
=اخص عليك ي مرراد انا اسفه اني ادخلت ف حاجه متخصنيش غضب و لم يرد و ذهب الى الاعلى 
عند يبرق كانت تبكي بدون سبب فتح هو الباب بغضب و امسك شعرها 
=انا عاااايز افهم حاااجه بيغمزلك ليييه ي هااااانم بقاااا 
هي كانت لاتفهم و بكت اكثر و لم ترد لانها اا تفهم قصدو
=ما تردي و القط اكل لسانك =انا انا معرفش انت بتتكلم ف اايه انا عملت اايه و الله انا من الصبح بسمع كلامك 
*=اه صح ي روح امك مش اتجوزتني عشان الفلوس و لا اايه لكن انا هوريكي مين مررراد ي حيوااانه هخليكي عبده ليااااا و لا هيبقا ف تعليم و لا حااجه وهتنفذي كل حاااااجه وانتي السبب انك وافقتي لو موافقنيش كنت سبتك ف حاالك 
=انا مش فااهمه حااجه و الله انا معملتش حااجه 
=لا انتي فااهمه و اووي كمان ثم انا هوريكي هعمل اايه 
=هههتعمل اايه

=هههتعمل اايه انا ووالله ما عملت حاجه
= انتي كتتي النهارده متعاقبه 
= اايه 
=هوريكي دلوقتي
........
=هو ف ايه ليه اتأخر مراد فوق انا سمعت صوت عياط و دلوقتيف هدؤء هو اايه اللي حصل اكيد ف حاجه حصلت مش معقوله الهدوء ده 
=في حاجه ي انسه سما 
=هاا لا ي سعاد حضري ليا قهوه لان دماغي وجعاني اووي
=تمم ي انسه سما
=انا همووت من فضولي عملت ااايه البت دي لو عرفت اللي ف باللي مش هرحمها اكيد عايزه تاخد مراد و كل حاجه اااه ي بنت ******
رن هاتفها 
=الو انت مش بترد ليه لسه فاكر ترد 
..............
=انا قلقانه معرفش ليه اتأخر احسن يكون عمل ف باالي 
=................
=انت بتهزر صح احنا كده هيبقا خطر علينا افهم و هو لو عرف مش بعيد يموتنا  بقااا انا هقفل سلااام ثم قغلت بغضب من ذلك المجهول 
......
كانت مثل الشخص الميت جسد بدون روح 
ف وجهاا كدمات و دماء تنزف
دموعها كثيره كان يعدل ثيابه بجمودو تركها بهذاء المنظر 
هو ذهب و تركها الي الخارج 
ف الخارج 
=سعاااااااد 
خافه سما من صوته 
=انت انت ي مرااد عملت للبنت اايه 
=سمااااا مش عاايز اسمع صوتك فاااهمه 
اومأت له بخوف 
=سعاااااد 
=نعم نعم ي مرراد بيه 
=روحي اوضه يبرق و سعديها 
=ليه اايه اللي حصل 
=اسمعي اللي قلت علليه و اي حاجه من اللي هتشوفيها تسكتي عليها فااااهمه 
=فااهمه ثم دهب بأسرع مايمكن لها 
سما و فعلا خوفها كان حقيقي
=مررادد...
ذهب و تركها
=عملتها يا مراد و اكيد هي مبسوطه الهاانم ااه عشان تحمل و تمسك كل حاجه ازااي بس عندها 14 سنه خبيثه بس انا هوريها 
.......
كان يضربوه كثيرا
=ليييييه تعمل فيها كده ليييه دي طفله انا دمرتها بأيدي هي عملت ليك ايه يا مرااد دي طفله ااايه اللي هببتو ده وجاي ليا و تقولها ليا بدل ما تسااعدها انت ااايه ما عندكش دم 
=كفايااااا انت مش حاااسس بيا يا كريم انا مكنتش اقصد بس انا جبيت اوريها و علمها درس انت فاااهم ازاااي 
=يا بجحتك ي شيخ مررراد انت دمرت طفله عااارف يعني ااايه 
=هي السبب هي اللي قبلت بيااا انا بحب جنه 
=جنههه ماتت افهم بقاااا 
ضرب صديقه 
=اسكت بقااااا 
...........
=انتي كويسه ي بنتي دلوقتي
كانت تومئ فقط لانها صغيره و جسدها بيه العلامات من الكدمات 
=نامي دلوقتيو هتستريحي من الوجع 
خافه 
=لا لا ي خاله متسبنيش 
=متخافيش ي حبيبتي انا معاكي 
حضنتها سعاد بحنان و نامه 
ف منتصف الليل 
جاء هو و احس بتأنيب ضمير و ذهب
يتبع.....
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent