recent
أخبار ساخنة

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل التاسع 9 بقلم شيرين أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل التاسع 9 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل التاسع 9 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل التاسع 9 بقلم شيرين أحمد


ف منتصف الليل 
جاء هو و احس بتأنيب ضمير و ذهب الي غرفتها 
=.............
ولم يراها قلق جدا عليها 
سأل سعااد 
=سعاااد سعااد 
=نعم ي استاذ مراد في اايه 
=فيين يبرق 
=ف الاوضه كانت نايمه 
=مش موجوده دورت عليها في الاوضه مالقتهاش 
ذهبت الى الغرفه سعااد 
=استاذ مراد الحق 
اسرع كثيرا لغرفتها 
=في اايه رأى انها ف غرفتها و فاقده الوعي 
حملها بقلق الي السرير احس جبينها ان حرارتها مرتفعه 
قلق بشده 
=سعااد اعملي كمدات بسرررررعه 
=حااضر ي بيه حااضر ثم اسرعت و انهت كل شئ واعطته لمراد 
=روحي انتي ي سعاد و انا ههتم بيها.
=بس حضرتك 
=روووحي بس دلوقتي اومأت له و ذهبت مراد احس بتأنيب ضمير تجاهها و لخد طول الليل يعتني بيها و ف لحظه امسك يديها 
=انا اسف انتي طفله و دمرت مستقبلك انا مكنتش ف وعي اااسف بجد انا بحب جنه و مكنتش عايز حد يدخل حيااتي بعديها بس جدتي هي اللي عملت كده ااسف بجد مع ان الاعتزار مش هيفيد بحاجه انا عاارف اني غلطتي كبيره بس بجد انا كنت متعصب ف الوقت ده ااسف يا يبرق 
كان يسهر طول الليل حتي الصباح 
كان نائم ع طرف السرير و هب افاقت و احست بوجع ف راسها
=اااه مش قادره خااالص ياارب جسمي وجعني وراسي كمان ياارب صبرني ااااه 
=يبرق يبرق انتي كويسه
فاق ع صوتها هي خافه ان يعيد غلطته 
=انا ااسفه ابعد عني و الله معملتش حاجه اااسفه ارجوك انا ااسفه ارجوك ابعد 
=انا مش هعمل حاجه والله متعيطيش بس اهدي 
=اانا ممعملتش حاجه 
=اااهدي هسس مش هعملك حاجه متقلقيش اهدي بسانا طالع عشان تستريحي 
 اومأت ببكاء احس بذنب ثم ذهب 
 ‏سما رأت مراد يخرج من غرفته  غضبت كثيرا من تجاهله لها =بتتجاهلني ي مراد و تروح للحربايه ده انا المفروض اولى بس ع مين هاخدك ي مراد وهاخد كل حاجه 
 ‏وابتسمت بخبث و ذهبت 
 ‏كان هو يذهب الي شركته و يعود ف وقت نتأخر لكي لا يرى يبرق و كانت يبرق حالتها تتحسن ف الكلام و كل وقتها مع زين و تضحك و تلعب معه و لكن كل مره تفشل سما ف احزان يبرق 
 ‏جاء اليوم كانت يبرق خارجه من غرفتها الي غرفه زين 
 ‏احست بدوار و بان المكان مظلم 
 ‏واحست بأحد يسمكها
 ‏=يبرق انتي كويسه دلوقتي مالك اغمى عليها 
 ‏حملها مراد الي غرفتها و اتصل بالدكتور 
 ‏وجاء بأسرع مايمكن 
 ‏انهى الدكتور عامله 
 ‏=ي دكتور يبرق اخبارهاا اااايه 
 ‏=انا مش اقول اايه بس دي طفله وده خطر عليها 
=انا مش فاهم 
=دي حاامل 
=اايه

‏=يعني اايه حامل و خطر عليها ازااي 
 ‏=حضرتك المفروض تهتمو بيها جدا لانها طفله افهم حضرتك هي لازم حد يهتم ببيها و التوتر ممنوع ليها و اي ضغط صحي و نفسي هيبقا خطر بنسبه ليها و لطفل 
 ‏كان يندم ف هذه اللحظه ع افعالو لكن غضب كثيرا 
 ‏=تمم واعطا له و ورقه فيه بعض الملاحظات للانتبه ع اكلها و صحتها و صحه الطفل و ذهب
مراد ف عقله =انا السبب ف كل اللي بيحصل لو متجوزتهاش يارتني معملت فيها حاجه انا هينفعني ف اايه المفروض اهتم بيها يااارب انا خاايف عليها طب انا مش عاايز طفل غير من اللي بحبها اااه وكماان طفله ازاي ختقدر تستحمل وجع الولاده
 ثم تذكر زوجته سبتيني ي جنه اتعذب لوحدي ليييه حرام عليكي وحشااني اوووي ثم ذهب الي غرفه يبرق 
كانت نائمه لم تستيقظ 
=استاذ مراد حضرتك تقدر تروح و انا مهتمه بيها
=لا روحي انتي جهزي الحاجه دي
:=تمم ي استاذ مراد 
ذهبت 
وكان كل فتره طويله ينظر لملامحها الهدأءه
استيقظت ع رايته 
=هو اايه اللي حصل انا حاسه اني هموت من الصداع و تعباانه اووي 
=يبرق عايز اقولك حاجه
=نعم ف اايه 
=اسمعي مني للاخر فاهمه
=ححاضر
=انتي انتي 
=انا اايه 
=انتي حاامل 
=اااايه يعني اايه 
=حااامل ولازم تهتمي بنفسك عشان خطر عليكي و ع الطفل المهم انتي بس لازم انتو الاتنين لان في خطر 
فاااهمه متجريش و ف حاجات ممنوعه عنك 
و متتعصبيش.واوعي تمسكي حاجه تقيله عليكي
وزين متسمكهوش كتير و متتوتريش
=لييه مش هشيل زين و لا هاكل الشوكلاته يعني ااايه خلااص و لا هجري وانا بلعب مع ززين 
امسح ع وجهه انها تفكر ف العب و ف زين و لا تفكر مدى الخطوره 
=اسمعي مني ي يبرق ايوه مش ينفع تجري و تمسكي زين كتير و عادي الشكولاته تاكلي منها بس متكتريش
=🥺🥺🥺 
=في اايه 
=انا انا جعانه 
=هو انا كل متشوفيني تقولي جعانه مرسوم ع وشي اكل 
=انا جعاانه همووت من الجوع ماااليش فيه 
غضب منها ثم ذهب
=ايه ده ده مشي و انا جعاانه همووت واكل 
ثانيه بس انا ف بطني طفل صغيرر الله هيبقا اخو زين و يلعب معاناااا ياااا ضحكت كثيرا لازم اهتم بيه زاي زين عشان يكبر ف بطني و يبقا قمر و هتهم بيهم 
فرحت جدااا 
جاء لها و هو يحمل عربه طعام ويأخذها لها
هو ببرود =اتفضلي 
=ايه ده انت جبت الاكل افتكرتك مش هتجيب و هتخليني اموووت من الجوووع 
=كلي.. ف الوقت ذالك كانت تأكل بشهيه مفتوحه 
ضحك ع منظرها 
بعد انتهأها ذهبت لغسل يديها 
ولكنن انتبهت لشخص؟؟
يتبع.....
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent