recent
أخبار ساخنة

رواية ملك الزين الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد عبدالسلام

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية ملك الزين الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد عبدالسلام


طبعاا زين رجع و معاه مراد
زين :عامله ايه دالواتي 
ملك :الحمد لله 
زين :طب تعالي ننزل نتغدا سوا و خدها و نزل و قاعده اتغدو في جو لطيف مع بعض 
مراد:يلا يا روحي 
نرمين :يلا 
ملك :استنو شويه كمان 
نرمين :معلش المره الجايه 
زين :ياعم استنا 
مراد :عايز انام باي 
ومشي نرمين ومراد 
و طلعت ملك و زين طلع وراهاا 
زين بيتكلم في الفون 
زين :مالك يا حبيبتي في ايه طب اهدي انا جاي نازل اهوو 
وخرج زين 
وملك قاعده هتموت عشان تعرف مين دي وازاي بيقولهاا يا حبيبتي ملك فضلت قاعده مستنيه زين و هي هتموت من العياط و طلع النهار و الساعه بقيت 7 و شويه و زين دخل 
ملك :زين 
زين وهو ميديها ضهروو :اي يا ملك 
ملك :عايزه اتكلم معاك 
زين :مش دالواتي و لف 
زين مشي نحيتها و قاعد جنبها و حط ايدو علي خدهاا :اي ده مالك كنتي بتعيطي ليه 
ملك :ورجعت للعياط 
زين بيحضنها:اهدي بس في ايه 
ملك بعياط :اوعاا انت بتخوني ليه يا زين 
زين :بخونك في ايه 
وافتكر لما اتكلم في الفون قبل ماينزل 
زين :اهديي بس وانا هفهمك بعدين 
شويه وملك بطلت عياط 
الداده :زين بيه الهانم الصغيره تحت 
زين :نازل 
ساب ملك و نزل 
وملك نزلت وراه من غير مايشوفهاا 
ميار واترمت في حضنه :يرضيك كده و بعدين اصحا اتلاقيك مشيت 
زين : كنت هجيلك يا حبيبتي 
ملك بزعيق مع عياط في نفس الوقت:اي ده  مين دي
زين و ماسك شعره :انتي ايه الي منزلك 
ملك:بقولك مين دي تقولي مين الي منزلك 
زين :اطلعي دالواتي مش وقتك 
ملك :انت ازاي تكلمني كده 
زين بطريقتو الي بترعب ملك  مسك ايديهاا :اطلعي اوضتك يا ملك دالواتي 
ملك خافت و طلعت 
زين :تعالي و خد ميار و طلعوو براا الڨيلا و وصل ميار البيت 
زين :ميار ركزي في مذاكرتك و مالكيش دعوه بيها وانا هخلص الموضوع ده 
ميار :ماشيي 
زين :ماشي خلي بالك من نفسك ولو حصل اي حاجه كلميني 
ميار :حاضر 
و نزل راجع الڨيلا 
و كانت ملك وخدها شنططها و ماشيه 
زين :انتي راحه فين 
ملك :راجعه بيتي 
زين :ملك عديها علي خير اطلعي نامي 
ملك :مش هقعد هناا يا زين لما يكون حضرتك مش محترمني و مش محترم مشعريي و حبي ليك يبقا ماينفعش اقعد هنا لو ثانيه واحده 
زين :قولتي ايه 
ملك :ذي ماسمعت و هي اصل مش عارفه هي قالت ايه 
زين عرف ان هي بتحبو وان هي فهمت غلط خالص 
زين بابتسامه حط ايدو الاتنين علي كتفهاا :اطلعي دالواتي معلش وانا وربنا هقولك مين دي بس مش دالواتي 
ملك :امال امته هااا و كمان سبتني و نزلت لما هي كلمتك و انا ولا كاني موجوده في حياتك اصلا و سايبني طول الليل هموت عليك 
وبتضربه علي صدره وبتكلم :وبتحضنهاا ليه هاا ازاي تحضنهااا 
زين شلها علي كتفه و طلع بيهاا :
نزلها في الاوضه 
زين :مابططلعيش غير كده 
انا داخل اخد شاور و مش عايز اسمعلك صوت و مش عايز اشوف دموعك دي انتي فاهمه 
و دخل خد شاور و طالع لابس شورت 
ملك :اي ده انت ازاي طالع كده 
زين :تعرفي تسكتي و تنامي 
و شدهاا وخدهاا بين احضانه وناموو 
و صحيوو علي قبل المغرب 
ملك حست في حاجه رابطهاا مش قادره تتحرك فتحت اتلاقيت زين 
زين :صحيتي 
ملك :اممم 
زين :انا جعان 
ملك :مفجوع 
زين :قومي هاتي اكل 
ملك :حاضر وهي بتاخده في الكلام عشان تعرف تقوم من حضنه 
ملك فجاه افتكرت الي حصل :اوعاا بزعيق انت قولت هحكيلك احكيلي بقااا انا ساكته اهوو 
زين :في ايه انتي بتتحولي يا بنتي 
ملك :قولي اي موضوع ده و مين دي و ازاي تسبني و تنزلها و ازاي تحضنهاا قول 
زين :يخربيتك اي ده كلوو. 
ملك :انا ماليش دعوه بقا قولي عارف لو مقولتليش هعمل ايه 
زين :بقا انا زين علي اخر الزمن بتهدد هتعملي ايه 
ملك :هموتكك انت اصلا تحمد ربناا انك لسه عايش بقا انا شكل واحده تتخان 
زين بستفزهاا :بس مش مع اي واحده طويله و عينيهاا عسلي ولا شعرهاا بقاا حلو اووي طويلل و استريت مش كيرلي 
ملك بعياط :انا بقا هموتك انت و هي و لسه هتمسط في زين 
زين :اهديي كده تعالي اقولك مين دي عشان انتي فاهمه غلط خالص
ملك :يعني مش بتخوني 
زين :في قمر يتخان بردوو 
ملك :طب قول 
زين :جعان 
ملك :انت بتاكل بعقلي بكلمتين 
زين :عيب تعرفي عن حبيبك كده 
ملك بتوتر :حبيبي منين و بعدين حبيبي مش مضمون 
زين بغمز :يعني حبيبك 
ملك :قول بقااا
يتبع.....
لقراءة الفصل الخامس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي للبيع للكاتبة دينا عبدالحميد
google-playkhamsatmostaqltradent