recent
أخبار ساخنة

رواية ملاك الامبراطور الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية ملاك الامبراطور الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاك الامبراطور الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاك الامبراطور الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي


المره اللي فاتت وقفنا لما كان في حد بينده على ملاك .
*****: ملااااااااااااااااك
اتخضت  جامد وقامت نطت من مكانها في حضن مراد وقالت 
ملاك :زلزال  ي مراد عاااا يا مامي وفجاه لقت كله قاعد يضحك عليها فتحت عين وقافله التانيه وبتقول :اي ده انتوا بتضحكوا علي ايه وفجاه شافت تاليا  وبعدين قالت كده يا تالي الكلب حرام عليكي كل ما تشوفيني تخضيني ونهت كلامها بغضب طفولي جعلها لطيفه جدا 
تاليا :هموت هههههه مش قادره م شوفتيش نفسك وانتي مخضوضه وفجاه قلدت ملاك وهي بتقول بصوت رقيق :زلزال ي مرادي عاااا يا مامي هههههههه هموت كنتي مسخره 
ملاك بغضب طفولي:كده يا تولي الكلب طب ماشي ولسه هتجري وراها خدت بالها من الي واقفين وراها وخدودها بقت زي الطماطم.
تاليا :خلاص ي جماعه خلاص ملاكي هتموت من الكسوف هههه.
ملاك يتذمر شديد جعلها قابله للهضم :تولي اخرسي ي زفته الله أما عند اسد الذي كان شارد بملامحها للمره التي لايعلم عددها وكان ينظر لها بهيام وشرود وفجاه فاق لنفسه وهو بيقول لنفسه فوق بقا هما صنف ******* واكيد هي زيهم .قاطعه من شروده مراد وهو بيقول :بس خلاص خلاص يا ملاكي خلاص ي تاليا ومش تخضي ملاكي تاني 
أما ملاك فكانت سعيده جدا بالكلمتين دول فهي تشبه الأطفال جدا في تصرفاتها ونقاء قلبها 
ملاك  طلعت لسانها لتاليا  فضحكوا جميعا عليها وعلى تصرفاتها الطفولية. تاليا كده تنسوني اعرفكم على بعض وقالت ده اسد بن عمي وده فهد ابن عمي كلهم اولاد عمي وده اسر وده اريان ودول وبتشاور على البنات دي منه ودي رحيل ودي رنا ودي جنا  قاطعهم اسر وهو بيقول
اسر ...اي جو الخديوي اسماعيل ده بطلوا اڤوره وقال سبني اعرف على نفسي :محسوبك اسر الحديدي ابن عمهم  😂😂😂كله ضحك ماعدا اسد الي بصل له بصت خليته بموت من الخوف 😱
مراد :طب تعالوا اتفضلوا نقعد مع بعض وفعلا كلهم قعدوا مع بعض .
نسبهم ونروح لملاك تاني خالص مكان بره مصر في قصر.
شخص ١:كله تمام ي boss ومراقبنها 24ساعه وهي النهارده خرجت للنادي والمطعم وقام اعطالوا  الكاميرا الي مصور بها ملاك .
الboss بهوس:كل يوم بتحلوي اكتر من الي قبله بس انتي ليا ملكي لوحدي ومش لحد غيري وغصب عنهم كلهم هتكوني ليا وضحك ضحكه شريره (اللي هي ضحكه شرشبيل في السنافر 😂) 
وبعدين وهو بيشوفها من الكاميرا الي باعت واحد يراقب ملاك في اي مكان اول متخرج وفجاه اتعصب جدا جدا وقال  ايه الي عرفهم على الامبراطور وهي عرفاه منين وفجاه جاب الراجل الي معاه والي بيتابع مع ملاك بس التاني الي بره مصر وقال له  
وانت ي حيوان مش قولت لي  أن الامبراطور معاهم  
الشخص ١بذعر :انا اسف والله انا اسف مش كان قصدي انا كنت فاكر أن انت عارف 
الboss:تو تو  عندك خيارين إما اموتك وأما اموت عيالك وضحك ضحكه شريره 
الشخص 1بخوف شديد:لا لا الا عيالي ابوس ايدك سامحني وانا والله ما هكررها تاني بس فرصة تانيه بس 
الboss:توتو انا مش عندي حاجه اسمها فرصه ثانيه وقام بحركه سريعه مطلع المسدس وضرب الراجل بالنار وقال لهم ببرود ولا كأنه لسا قاتل شخص... شيلوا الكلب ده ومش عايز يكون ليه اثر.
وفجاه قال ... جاك .
جاك... نعم سيدي 
الboss...عايز اعرف منين يعرف عيله الجارحي وقاعد معاهم ليه .
جاك ...امرك سيدي
الboss... انصرف 
جاك ..... امرك 
وبعدين قال مش هخليه يخدك مني زي كل حاجه انت ملكي لوحدي انا وبس عشان النظره الي في عينه دي مش مريحاني وقام خارج من القصر ده وركب عربيته وراح قصره
نسيب الاهبل ابن الهبله ده ونروح لملاك تاني .😂😂😂
بعد ما كلوا واتكلموا  وضحكوا قال مراد وانت بقا ي اسد بتشتغل اي
اسد ببرود وهدوء... مش بشتغل 
مراد بص له بزهول ... قال له ايه 
قام فهد قال له .... هو بيشغل مش بشتغل كده الامبراطور يبني 
مراد بزهول .... قال ايه انت الامبراطور.
اسد ببرود ...قال اه 
قام جواد قال اي ده بجد ده انا بحبك جدا ويسمع عن اعمالك وبناءاتك وشركاتك الي في كل بلد 
قال اسر .... اي ده انت بتحسد بقا 
جواد ... لا انا بقر بس 😂😂
وملاك بصت له بصه اعجاب بس مش بينه عليها وقالت مع أن لسه 30سنه وعمل كل ده  فعلا يستاهل بس لو يبطل غرور وبرود هيبقي فل (مين ده يختي الي يستاهل ده انتي هتشوفي بلاوي وانتوا كمان هتشوفوا بلاوي 😂😂😂😱)
نرجع تاني لملاك
وبعدين قال مراد بغرور.... يالا بقا اتاخرنا اوي لازم نروح وان شاء الله نكررها تاني واتشوفت بيك ي اسد باشا 
اسد بغرور وبرود.... انا اكتر ي مراد باشا 
مراد... يالا ي شباب ي لا ي ملاكي
ملاك بطفوله... بس انا عايزه شوكلت 
مراد ... انتي تومري ي اميرتي وانا انفذ 
ملاك😍😍😍 
اسد ...يالا ي شباب انا هاخد تاليا وملك وانت يفهد خد رنا ورحيل وأسر منه وريان جنا يالا كل واحد علي عربيته وبالفعل روحوا وكل واحد راح على غرفته هو سعيد ومن فيهم الي حاسس احاسيس غريبه بس حبيبها ونروح لملاك 
ملاك .... انا هطلع اغير وهنام تصبحوا على خير  
مراد وجواد وجاسر ومازن .....وانت من اهل الخير ي ملاكي.
وكل واحد رجع على غرفته  ما اتاكدوا أن كل الي في البيت نايم
عند ملاك غيرت هدومها لبيجامه قطعتين شورت وبضي قط وقعدت على فونها بس تفكيرها كله في ال حصل النهارده.من مبين إعجابها لاسد وسبب خوف عائلتها عليها وعند هذا السبب انفجرت في البكاء والخوف وراحت عند غرفه مراد وخبطت وقالت ممكن ادخل سبب
مراد من الداخل ادخلي ي ملاكي
ملاك....مراد ممكن انام عندك النهارده عشان خايفه .
مراد بحزن اخفاءه وهو يعلم ماهو خوفها وقال بمرح ... دي ده ي بنتي الاحترام الي جه فجاه ده .
ملاك وهي تعلم أنه يحاول أن يخرجها من خوفها فقالت بمرح ... والله انتوا  حرام عليكو ولا عاجبكم الاحترام ولا عجبكم طول لساني ههههه 😂😂
مراد ...  اي حاجه منك عسل ي روحي ❤️
ملاك ... ربنا يخليك ليا يا رب 
مراد ولا يحرمنا منك ي قلبي ❤️
مراد .. يالا عشان ننام واي ده الي في ايدك دبدوب طفله ي ربي اختي طفله
ملاك بزعل طفولي.... انا مش طفله انا كبيره 
مراد بضحك على غضبها ....طب تمام ي ست الكبيره 😂😂❤️ يلا ننام .
ملاك ....اوك💙.
💗💗🍓🍓🍓🍓🍓🍓💗💗💗💗💗💗💗💗.
يا ترا مين الboss ده وايه سبب كرهه لاسد  ويعرف ملاك منين 
وايه هو سبب خوف عائلته ملاك عليها وبكاءها .
وليه اسد ببكره جنس حوا
وهل اسد بجد وحش ولا أنا بضحك عليكوا 😂😂❤️
يتبع.....
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية ياقوت قلبي للكاتبة آية العزازي
google-playkhamsatmostaqltradent