recent
أخبار ساخنة

قصة زوجي مصاص دماء الجزء الثاني 2 بقلم آلاء نجم

jina
الصفحة الرئيسية

 قصة زوجي مصاص دماء الجزء الثاني 2 بقلم آلاء نجم

قصة زوجي مصاص دماء الجزء الثاني 2 بقلم آلاء نجم

قصة زوجي مصاص دماء الجزء الثاني 2 بقلم آلاء نجم


هشام: بصي هفهمك
زينه:..... 
هشام: مش بتردي لي 
زينه: انت بتشرب دم 
هشام: طيب هحكيلك بس امسكي نفسك دلوقتي او بعدين كنتي هتعرفي وقولي هتعملي اي وانا معاكي  عايزك تعرفي اني عمري ما هأذيكي واني بحبك 
زينه: فهمني اي دااااا
هشام: انا مصاص دماء اه بمص دم البني ادمين  انا ابقي ابن كبير القبيله بتاعتنا  اسمي الحقيقي  ليث بس انا سميت نفسي زين عشان ابقي زين وانتي زينه  المهم انا  بحب انزل ارضكوو وف مره  وانا بتمشي شوفتك خطفتي قلبي  منعوني اني انزل ارضكو كنت بنزل عشانك عشان اشوفك وعرفت عنك كل حاجه تعرفي اني كنت ببات ف أوضتك اتفرج عليكي وانتي نايمه نومك زي الزفت  الشمس بتحرقنا بس في خاتم بنلبسو بيحمينا م الشمس كنت باجي عشان اشوف لمعان عيونك ف الشمس حسيت ان انتي الي هقضي معاها عمري وانا راضي وانا مبسوط  وعمري ما همل لما شوفتك روحت أسأل امي قالتلي ان انتي كدا بتجهزي ل فرحك  يعني انتي هتروحي لحد غيري  اتصورت ف صورة هشام وخطفتو واتجوزتك وبعد فرحنا بيومين مسحت ذاكرتو او بالأصح مسحتك انتي من ذاكرتك انتي وابوكي وامك واخواتك وكل اللي  شافك حتي صدفه ايوا عشان كدا محدش بيجيلك و اه بعد جوازنا بشهر انا الي اتصورت ف صورت مرات ابوكي   عشان انتي كنتي زعلانه ان محدش بيسأل عليكي  ف كنت بفرحك  ومن شهر بابا تعب اووي ولازم اني امسك خلاص حكم قبيلتنا بس مش هعرف ابعد عنك وخلاص جه الوقت انك تعرفي وتختاري اني ممكن امسح من دماغك انك تعرفي ان انا مصاص دماء ونكمل عادي او ان انتي تيجي معايا ونمشي من هنا ونكمل حياتنا سوا  
زينه بصدمه: يعني انا عايشه مع وحش 
ليث: مش وحش انا عمري ما أذيتك 
زينه : اسمك ليث  
ليث: اه ليث
زينه: مش عارفه اي الاستجابة مني دي بس انا عمر ما حد اهتم بيا كدا ولا حبني كدا وانت مسبتليش حل يعني انت او انت من غير حتي ما تاخد رأيي واتفاجئ ان انا عايشه مع وحش لو جاع يشرب دمي 
ليث: وانا اعيش ل مين لو موتي انا هموت وراكي انا هسيبك يوم يومين شهر الي انتي عاوزاه وتقوليلي هتعملي اي 
زينه: اجيلك فين او اوصلك ازاي انا ماليش غيرك دلوقتي 
ليث: هبقي اجيلك مش هقدر ابعد عنك 
زينه بعفويه: يعني انت بتقدر تطير طيرني 
ليث بضحك: انتي بتتحولي تعالي اطيرك 
زينه بكسوف: واه عاوزه  اشوف شكلك الحقيقي 
ليث : ثواني غمضي عينك 
زينه: حاضر 
بعد ثواني 
زينه: ها افتح 
ليث: برااحه واجبري بخاطري  
زينه بصدمه: اي الحلاوة دي جمل جمل يعني 
ليث: عجبك شكلي 
زينه بكسوف: اه 
#ليث عيونو زرقا بشرتو بيضه دقنو خفيفه  وطويل وقمر اوي 
ليث بحزن: طيب انا همشي عشان هناك وكد 
زينه: طيب ابقي طل عليا 
ليث: حاضر 
عدا يوم اتنين اسبوع  
زينه: طيب انا اتعودت عليه هو قمر اوي الصراحه وطيب وبيهتم بيا  بيسمعني اه مواضيعي مش مهمه بس بيسمعني وانا بحبو جدا بس انا خايفه  هو وحشني وحشني اوي البيت مالوش اي حس من غيرو 
ليث: وانتي وحشتيني وحشتيني اووي ي زينه 
زينه بخضه: ي شيخ خضتني ابقي كح 
ليث: دا انتي فصيييله 
زينه وجريت علي حضنو : انت وحشتني اوي ي ليث 
ليث: قوليلي ي زين 
زينه: وحشتني اوي ي زيني 
ليث: قلب زينك 
(عارفه لغبطتكو دا تالت اسم والأخير والله خلاص  بس اعيش ولغبطتكو🙂 ) 
زين : هتيجي معايا 
زينه: اه هاجي معاك بس هتطيرني 
زين بضحك : اه هطيرك        
زينه: طيب يلا 
زين : يلا 
زين مسكها من وسطها  ودخلها ف حضنو وطارو  
زين: فتحي عينك ي حبيبتي 
زينه:  اي دا انا خايفه 
زين: لا انا ماسكك متخافيش 
زينه : هو احنا فين ي زيني  
زين: رايحين عند القبيله بتاعتي 
 بعد شويه 
زين : زينه فتحي 
زينه: انا نمت والا اي 
زين: الصراحه انا الي نيمتك مش هينفع تعرفي احنا عدينا من علي اي 
زينه: مخاصماااا ........ اي المكان الحلو دا 
زين: دا ي ستي بيتنا
زينه: دا كبير اووي اووي 
زين: عشان هو القبيله كلها في  
زينه: طيب هي الدنيا ضلمه لي 
زين: حبيبتي احنا مصاصين دماء والشمس بتحرقنا 
زينه: نسيت ي اخويا اي هو انا عقلي دفتر
زين بهمس: ارشاانه 
زينه: سمعتك علي فكره ومخاصمااك اصلا 
زين بجديه: طيب بصي بقا انتي عارفه الي جوا دول لو سمعو ان انتي بني آدمه هيقطعوكي مش هنشم ريحتك حتي تاني   
زينه بخوف : طب اي  هياكلوني 
زين : ايوا المفروض هرش عليكي دلوقتي اكسير ولما ادخلك أوضتك متخرجيش   
زينه : حاضر 
دخلو القصر  دخلو اوضة زين 
زينه: اي السرعه دي 
زين : يلا السرعه بقا وكدا 
زينه: بس انا متفرجتش علي المكان الحلو دا 
زين: مكنتيش هتلحقي 
زينه: يعني هتحبسني هنا والا اي  
زين: الصراحه اه واستني محدش يعرف انك هنا من عيلتي  ف هنزل وهجيلك تاني اوعي تخرجي 
زينه: حاضر 
دخلت زينه خدت دوش ونسيت موضوع الاكسير وبعد ما زهقت قررت انها هتخرج 
خرجت م الاوضه وفضلت تتمشي ملقتش حد ولقت حته ضلمه فضلت تتمشي فيها  ووصلت لآخر الطرقه 
...انتي 
زينه : مين مش شايفه 
بدأ يظهر قدامها شخص طويل ب أنياب ودم علي هدومو وعيونو حمرا  وزينه اترعبت احسن ان رجلها مش شايلاها  وقرب منها 
..بدأ يقرب منها وانيابو تطول وعنيه تحمر اكتر  
زين: اليكس بتعمل اي 
اليكس: دي بني ادمه ريحة دمهااا 
زين: دي زينه 
اليكس بصدمه: دي زينه حبيبتك 
زين: اه 
زين بيكلم زينه  
زين: تعالي معايا وحساابك بعدين 
زينه: انا زهقت من القعدة 
زين بعصبية وانيابو بدأت تظهر وعيونها بدأت تحمر اكتر : افرضي ملحقتكيش افرضي كان شرب دمك 
زينه بخوف من شكلو: انا مكنش قصد
وفجأة حست ب حاجه تخترق رقبتها  وزين ماسكها من وسطها جامد 
زينه بضعف: زين 
زين مكنش حاسس بنفسو ريحة دمها كانت مجنناه فضل يشرب من دمها لحد ما حس ان جسمها تقل وكانت هتقع 
زين: زينه زينه حبيبتي 
نيمها عالسرير  
كان بيشوف اي حاجه ينقذها بيها شربها من دمو يمكن تخف لكن مافيش اي استجابه 
بعد ربع ساعه 
زينه: اه دماغي 
زين ب صدمه: زينه انتي....
زينه: انا اي 
زين: انتي اتحولتي
زينه: اتحولت اي  لا متقولش بقيت وحش 
زين: بصي برااحه انا نسيت ان انا بقيت الحاكم يعني انا الي يقوي اني احول اي بني آدم ل مصاص دماء 
زينه: انا  بقيت عامله ازاي 
زين: بصي 
زينه وهي تبص لنفسها : اي دا انا احلويت اوووي  الله عيوني بقت زرقا اي دا طولت وبشرتي بقت بيضا بقيت حلوه اووي ي زين 
زين: انتي طول عمرك حلوه 
زينه وهي تحضنو: حساابك تقل معااياا
زين: هتعملي اي يعني 
زينه وهي تبوسو: هعمل كداا
زين: واي كمان 
زينه بتبوسو تاني: وكدا 
زين وهو بيقرب منها اكتر : بحبك 
زينه: وانا بحبك 
زين وهو نزل علي ركبو: تتجوزيني 
زينه: ما احنا متجوزين 
زين: لا نتجوز واحنا مصاصين دمااء 
زينه: ماشي 
زين : طيب اجهزي نص ساعه وكل حاجه تجهز 
زين بصوت عالي :
عاوز احلي فستان فرح هنااا وجهزو الصاااله  عشان فرح الملك هنااا  
زين: ثواني والفستان ييجي جهزي نفسك 
زينه: انت رايح فين 
زين: هجهز وهشوف  الدنيا تحت 
زينه: طيب مستنياك 
زينه جهزت هي وزين وطلع خدها م الاوضه 
زين: متستغربيش م الي هيحصل 
زينه لسه هترد لقت ضوافر كبيره غرست ف ايديهاا
زينه: اه اي دااا
زين: عشان دمنا يبقي واحد مافيش حاجه تقدر تفرقنا  
زينه: بس دي بتوجع 
زين: معلش ي حبيبتي 
زينه: يعني احنا كدا هنعيش مع بعض علي طول  ي زيني
زين وشدها لحضنو : علي طول ي قلب زينك
تمت....

لقراءة باقي أجزاء القصة : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية اغتصبت خطيبة أخي للكاتبة مهرائيل ماجد
google-playkhamsatmostaqltradent