recent
أخبار ساخنة

رواية ملاك الامبراطور الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية ملاك الامبراطور الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاك الامبراطور الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاك الامبراطور الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي


وقفنا المره الي فاتت أما ملاك كانت رايحه الجامعه واعترضت عربيه سودا كبيره الطريق على مازن الي كان بيسوق وجانبه ملاك وفي المقعد الخلفي جواد ونزل الرجاله من العربيه السوده راحوا لعربيه ملاك ومازن نزل يشوف ايه ال بيحصل والرجاله رايحين ياخدوا ملاك من العربيه مازن اعترض طريقهم قاموا ضربينه على رأسه وفقد الوعي وجواد كان نازل بس ملاك كانت بتترجاه مش ينزل هو كمان عشان مش يحصله زي مازن بس مش سمع كلامها وملاك قعدت تعيط واتصلت بمراد ومراد رد 
ملاك بعياط وخوف شديد وتقطع ....... مممممرررررااااااددد اااالحححححقناااا ي مررراد فففي عرررربييهه اعترضت طريقنا وووحنا ريحييين الجاممممعه ولسه هتكمل الجمله حد خدرها وفقدت الوعي والرجاله  اخدوها للعربيه لمكان مجهول بنسبلها هي (أما احنا عارفين هي راحه لمين انتوا  قولتولي عليه في الكومنتز برافو عليكوا هو إلياس ) 
وبعد نص ساعه وصلت العربيه لقصر الالياس  (الي هو بتاع إلياس ) وبعدين رجل من رجالته راح له وقال له أن هما جابوها  عشان إلياس مشدد عليهم مش يلمسوها وبعدين إلياس قال لهم بغضب .... مش انا قولت ي حيوان مش تلمسها وتجيب ست هي الي تاخدها من العربيه وقولت ولا مقولتش قووووول 
الرجل بزعر  ..... والله غصب عني مش لاقيت ست فاضيه قوووولت هشتالها انا عشششان مش تتمشي ونتاخر عليها اااخر مممره والله اخر مره قاطعه إلياس وقال له .
إلياس بهدوء مخيف وبرود ..... ماهي هتبقى اخر مره فعلا عارف ليه عشان هاخد روحك وطلع مسدسه وقتله وراح يجيب ملاك من العربيه من غير ما يرمش له جفن (ما هو رئيس مافيا بقا القتل عنده حاجه تافه )
وراح للعربيه واخدها وطلعها جناحه وقال في نفسه بغضب عارم ..... برده لبسه فستان انا هعرفها ازاااي مش تسمع كلامي .
ونيمها على السرير وغطاها وقعد على الكرسي المقابل لسرير يتأملها  وفات ساعه واتنين وتلاته وخمسه والليل طلع عليه وملاك ابتدت تفوق من المخدر ولسا بتفتح عينيها وقعد على السرير وقعدت تفرك في عينيها زي الاطفال والحركه دي خلت إلياس يقوم من مكانه وبينظر لها بهيام وحب وقرب منها وقال .
إلياس بحب .... اخيرا صحيتي ي ملاكي  بقالك كتير نايمه بس مش مشكله اهم حاجه انك فوقتي وبعدين قال بشوق وهوس ..... وحشتيني اوي اوي او ي ي ملاكي قد البحر زي ما كنت بتقولي ليا ي حبي فاكرهي ملاكي كل ده وملاك هتموت من الخوف حتي صوتها مش راضي يطلع وبعد دقيقتين .
ملاك بخوف شديد.... اااااا ننننتتتتت 
إلياس بهوس وجنون ..... اه انا تكوني فكرتني اسد لا انا ي ملاكي انا إلياس حبيبك.
ملاك بزعر .......ااااللللياااسسس 
إلياس بهوس وحب....... اه ي ملاكي لو تعرفي وحشتيني ازاي ولا صوتك  وراح لها وامسك يديها الصغيره بين يديه يعتصرها بقوه بينما هي تنظر له ودموعها تتساقط بغزاره لتبلل وجنتيها المحمره لتردف هي بخوف شديد وتقطع 
ملاك...... ارجوك إلياس ايدي بتوجعني ارجوك انا خايفه .
 إلياس بجنون ..... ده نفس وجعي أما لقيتك قاعده مع اسد وبعدين قال بجنون وهوس انتي ملكي وحدي ليا انا بس ليه مش قادره تفهمي ده ليه مش عارفه تتقبلي حبي ليكي ليه بس مش هسمحله يخدك عارفه ليه عشان انتي ملاكي ليا لوحدي لو هحبسك هنا في القصر وبعدين اردرف بهوس وهيام ..... انا عارف انك بتحبيني صح قولي متخافيش مش فاكراني مش اناالياس  الي كنتي بتحبيه وتلعبي وكنت بجبلك شوكلت كتير ودباديب وعرايس وباربي كتير وفجاه خدها من اديها وادخلها غرفه فخمه وجميله ومليأه بصورها بكل حالتها وهي فرحانها وهي حزينه وهي صغيره وكبيره   وقالها فاكره القوضه  دي الي كنتي بتلعبي فيها معايا وفجاه اخد صوره لشاب وبنت صغيره حوالي 13سنه وهي ماسكه دبدوب كبير وفرحانه وماسكه ايد الشاب باديها التانيه .
وقالها فاكره اليوم ده كان احلي في حياتي أما قولت لك انا بحبك وانتي قولتي وانا كمان فاكره صح انتي بتحبيني بس مكسوفه مش تتكسفي .
ملاك بخوف شديد ..... لا انت ووووحش وانننننا ككككنت بحححبببك زي اخويا وانا خايفه قوي وديني لمراد ارجوك 
*********......لا معدش فيه مراد خلاص معتش فيه حد هيخدك من قولي يالا *****يالا قولي اسمي بحب يطلع من شفايفك يالا  لسا كان هيقرب منها  وبيبص لها بحب وهيام وفجاه حصل ضرب نار على القصر وقال بصوت عالي... انتوا ي بهايم انتوا ي شويه حيوانات .
رجل من رجالته ... ننننعممم ي سيدي
****... ايه الي بيحصل بره ده 
الرجل .... ده الامبراطور ي سيدي 
*****ماذا وبعدين قال بالمصري بغضب  ايه الي جابه ده 
الرجل .... ماذا تقول سيدي انا لا افهم
******....  هو انت بتفهم اصلا انا مشغل معايا شويه ستات وبعدين نادى على رجالته بصوت عالي ... تعالوا ورايا وراح واخد المفتاح وقفل على ملاك ملاك بالمفتاح  
ملاك بخوف شديد .....لا مش تسبني لوحدي انا بخاف من الأماكن المغلقةلالالا ارجوك وقعدت تعيط كتير  وقعدت في اخر الغرفه على الأرض وحضنت نفسها وراحت في سبات عميق تهرب فيه من الخوف وواقعها المولم والمخيف .
نسبها وننزل تحت نلاقي إلياس ينزل من على الدرج ببرود وقال اهلا اهلا ببن خالي اهلا اهلا  بصاحب اكبر شركات مصر والشرق الأوسط ودول الغرب وبزعيم المافيا الأكبر  اسد حمزه الحديدي واصغر رجال اعمال في مصر والعالم ولا نسيت حاجه قول قول مش تتكسف.
اسد بغضب عارم ..... هي فين ي إلياس .
إلياس ببرود وغصب عارم بس داخلي ومش ظاهر ....هي مين .
اسد بغضب وصوت عالي جدا..... . ملالاك ي إلياس ملاك 
إلياس بغضب مخفي  ....... اه ملاكي نايمه فوق في جناحي 
اسد بصوت عالي جدا جدا لدرجه صحا ملاك ....... بتقول اي ونادى عليها بصوت عالي جدا 
اسد ..... ملااااااااااااااااك ملااااااااااااااااك
ملاك اول ما سمعت صوته حست بأمان ....وقالت 
ملاك بصوت رقيق عالي..... انا هنا ي اسد
اسد حس بإحساس حلو اوي اول  ما سمع صوتها بس قال في سره .... مش وقته وراح جناح إلياس وشافها قاعده على السرير منهاره من العياط .
راح لها وقال انت بخير انتي كويس ه في حاجه وجعاكي  عملك حاجه الحيوان ده وكل ده وهو ماسك وشها بين أيديه ولسا هيكمل حس بحد بيضربه على رأسه 
استوب لحد هنا 
اولا ... انا كنت هعمل منشن للي بيتفاعلوا بس بس العدد كان كبير مش عرفت اعمل وانا عارفه  أن البارت قصير بس وانا بكتب فيه اتمسحت وكتبت تاني عايزه كومنتات كتير بقا عشان انزل  البارت 7بكره الصبح .
ثانياً
ياترا مين الي ضرب اسد وهل يترا هينقذ ملاك 
وياترا هو عرف ازاي وهل هو بجد زعيم مافيا ولا إلياس بكدب هنعرف كل ده بكره 
يتبع.....
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية ياقوت قلبي للكاتبة آية العزازي
google-playkhamsatmostaqltradent