recent
أخبار ساخنة

رواية ملاك الامبراطور الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية ملاك الامبراطور الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاك الامبراطور الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاك الامبراطور الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي


وقفنا المره الي فاتت أما اسد حد ضربه على رأسه جه يشوف مين لاقاه راجل من رجاله إلياس وفجاه ملاك قعدت تعيط وتصرخ جامد ده خلى آلياس طلع جري ليها واول ما شافها ملاك قعده على الأرض وماسكه وش اسد بين أيديها وبعده تعيط وتقول لا لا مش تموت لالا دددمممم ااانننتت بببتتتججيييبب دددمممم اااااااههههيييي يا مامي يااااابااااابببي حرررراممم اااننا لللي بيحصلللي كددده اسد بيبتسم بوجع ومسك ايديها الصغيره بين أيديه الكبيرة. وقال  لها .
اسد بعشق وحب شديد وتعب من الخبطه الي خدها على رأسه...... ااااننننا بببحببك لالا انا بعشقك مممن اول مره شوفتك فيها وانا بفكر فيكي قاطعه ملاك 
ملاك بخوف شديد عليه  وحب   ..... وانا كمان بحبك ببس ممممش يينفعع هيقتلك زززيهه  لالا ممممش تتتمووووتت ااانااا ممممش بحححبككك انا مممش بحبببك انا مممش عايزاك تتتموت وبعدين إلياس ممممسك ملاك من ايديها جامد وقال لها بهوس وجنون .....مش تمسكيه بايدك امسكي انا بس انا لوحدي انا مش هسيبه ياخدك مني وبعدين جيتله فكره شيطانيه .....وقال على حاجه بقااا عشان مش يطلع هو الطيب وانا الشرير هو زعيم المافيا الروسيه مش انا الي وحش بس بس انا البوس بس هو الشيطان اه مش تتفاجاي هو الشيطان وفجاه ملاك بصت لاسد الي هي بصه هو بيقول اي وهو بص ليها بالم وخوف أنها تكرهه أو تخاف منه 
اسد بخوف من فكره كرهها ليه ....ملاك ارجوكي اسمعيني ارجوووكيي ااسمعيننني ااانا لليا ظروفي الي خليتني كده ااارجوكي اسممعععين ولسه هيتكلم قاطعه ملاك بصراخ وخوف شديد .... اااانتتتوا كلكوا وحشين  أمننا عايزه اروح لللمامي ودوني لمراد وانفجرت في العياط وفجاه فقدت وعيها من خوفها والصدمه .
إلياس اتخض وأسد راح جري يمسكها قبل ما تقع و بص لالياس بغضب جحيمي وغضب عارم وتهديد ... أما اطمن عليها بس وانا هفوق لك 
إلياس ببرود ... ليه ي ابن خالي وبعدين قال بهوس وجنون  ومهو انا مش هسيبك تاخدها لتبقى ليا لوحدي لا مش تبقى لحد انت تعرف هي خايفه ليه عشان انا قتلت الي كان بيقول لها أن هو بيحبها انا قتلته قدامها بس انت مش هقتلك انا هخليك تشوف بنظره الخوف والكره في عينيها ليك وفجاه طلع صوت نار جامد وفجاه دخل مراد ومازن وجاسر وجواد وسليم وسالم وسمعوا كلام إلياس كله وجاسر راح يضربه وهو بيضحك بجنون وبيقول هتبقي ليا لوحدي وفجاه دخل رجاله إلياس وهرب معاهم وقبل ما يخرج من الغرفه قال هاخدها يعني هاخدها ومشي مراد وسليم بيفوقوا ملاك وجاسر بيضرب هو اسد في رجاله إلياس وهرب وأسد لسا رايح لملاك وقفه مراد وقال بحزن .... حتى انت ي اسد ده انا كنت بعتبرك قدوتي
اسد بهدوء وحزن ودموع تأبي أن تنزل.... وقال ساعات الظروف هي الي بتعمل فينا كده .
مراد شال ملاك وجاسر ومازن وجواد وسالم مشوا بس سليم لسا واقف مع اسد وقال له 
سليم بهدوء ..... انا مش عايز اعرف ايه الي وصلك لكده بس نظره الحب والخوف الي في عينيك لبنتي تخليني اثق فيك ثقه عمياء  وقال له أنا هساعدك انك تخليها تحبك ومش تخاف منك 
اسد بفرح شديد ونسا برودة.... وقال بجد بجد  يسليم بيه ااناا عععايز بس فرصه واحده بس والله مش هتندم .
سليم بحب ليه بعد ما شاف قد اي هو بيحب بنته وضحي بحياته عشان ينقذها واول ما عرف راح لوحده بسرعه جدا .
سليم .... انا الي بشكرك عشان اول ما عرفت أن هي اتخطفت روحت لوحدك ومكنتش همك حياتك كان أهم حاجه تنقظ ملاك .
اسد بعشق .... انا لو الي حصل بده حصل تاني هعملها مليون مره 
اسد وهو بيفتكر الي حصل وهو عرف ازاي
 صحا اسد من النوم راح خد شاور وبعدين لبس لبس رياضه بعد ساعتين طلع غير لبسه لبدله رمادي زي لون عيونه وجذمه سوداء براقه جلد وساعه روليكس سودا وسرح شعره بطريقه خرافه وملفته  وبعدين نزل لقا  الكل في مكانه ولقا عمته جت هي واولادها سرين واليأس وملك بس ملك كانت عايشه معاهم ..
وراح بأس راس جده وأيده وقال بهدوء وبرود وهيبه ..... صباح الخير.
الكل..... صباح النور الا سيرين  قالت بمياعه صباح الخير ي أسدي 
اسد بغضب داخلي وبرود ظاهر......  مش انا قولت مليون مره مش تقولي ي اسد قولي ي أبيه انا أكبر منك ب5سنين قولت ولا مش قولت 
سيرين بإحراج وخوف من بروده ...... ااانا اااسفه وطلعت فوق .
جنات بغضب هي دي الاستقباله بتاعتك لينا 
اسد بهدوء وبرود .... هي الي مش متربيه 
جنات بغضب ...قصدك اي ها ولسه هتكلم قاطعها الجد وقال 
الجد ..... روحي شوفي بنتك كل ده واليأس بيبص عليه بكره وغضب .
وأسد لسا هيخرج وقال بهدوء..... همشي انا بقاا ي جدي قاطعته تاليا وقالت ممكن ي أبيه توصلني .
اسد بهدوء.... تمام يالا.
ومشوا وركبوا العربيه وهما على الطريق لاقوا عربيه  في نص الطريق وفي ناس متجمعه عليهم  راح عشان يشوف مين لاقاهم مازن وجواد وفقدين الوعي وبينزفوا من رأسهم .
راح لهم بسرعه وشالهم ودخلهم العربيه وتاليا اتخضت عليهم وقالت في اي في اي ي أبيه 
اسد ببرود عكس الي جواه..... بيتهم فين 
تاليا بخوف..... في ******
وراح القصر بتاع عيله الجارحي.
والداده الي فتحت واتخضت من شكل جواد ومازن وقالت يلهوي اي الي حصلهم ونزلوا كل من مامه ملاك ومرات عمها وسليم وسالم الي لسا كانوا رايحين الشركه وجاسر ومراد في الشركه من زمان.
وكلهم اتخضوا وقالوا .....في اي الي حصلهم .
مامت ملاك حياه بخوف شديد ....قالت فين ملاك 
اسد اتصدم أما عرف أن ملاك مش موجوده معاهم في القصر وقال بخوف شديد حقيقي لاول مره يخاف على حد كده .
مامه ملاك بصراخ .... بنتي فين ملاك فين ي سليم بنتي فين خطفها خطفها ي سليم أتصل اصلا امبارح وقالها وفجاه اغم عليها اتصلوا بالدكتور وكشف عليها .وقال من الصدمه وضغطها ارتفع.
و ضمدوا جروح مازن وجواد وفاقوا وقالوا الي حصل .
وأسد بخوف عليها... قال هو انتوا ليكوا أعداء 
سليم..... حكاله على إلياس 
وأسد اتصل برجالته وراحوا قصر إلياس عن طريق تليفون ملاك .
انتها الفلاش باااك.
وأسد مشا وراح مع سليم القصر عشان تاليا هناك .
واول ما راحوا تاليا اتخضت على اخوها 
تاليا بخوف شديد..... مالك ي أبيه 
اسد بهدوء وابتسامه متعبه.....  مفيش ي روح أبيه جروح سطحيه 
مامه ملاك بخوف عليه .... وقالت انا مش عارفه اشكرك ازاي انك أنقذت ولادي انت رجعتلي روحي وراحه ماسكه أيديه وبتعقمله الجرح رغم غيره سليم بس رضا في الاخر وأسد الي حس احساس حلو والي هو حد اهتم بيه وحس احساس الابن اتجاه امه وقالت مفيش حاجه ي هانم
حياه بمرح وحب أما حست بإحساس الامومه اتجاه .... وقالت هانم اي قولي ي ماما 
اسد بهدوء عكس الي جواه..... وقال تمم ي ي ما ما وحس احساس حلو أن في حد ريهتم  بيه وان هو اتحرم من الكلمه دي طول عمره بسبب ام جشعه. 
وقالت بحب اموي .... الله حلوه منك اوي 
سليم بغيره ..... ما خلاص بقا 
سالم بمرح .... بتغير منه ي سليم ده قد ابنك هههه وكله انفجروا  في الضحك .
مراد بأسف..... انا اسف على اسلوبي الي استعملته معاك
اسد بهدوء.... ولا يهمك .
وقال نستاذن بقا.
ومشا هو وتاليا على قصر الحديدي.
وكله اتخض على اسد وباباه اكتر واحد وقال مالك ايه الي حصل لك ي اسد
اسد ببرود عكس الي جواه وهو نفسه يروح يحضنه ويقول له أنا محتاجك اوي بس غروره منعه وكمان مش عارف يسامحه.
وقال ببرود انا طالع ارتاح لسا هيطلع قاطعه باباه وقال اسد
اسد ببرود انا طالع .باباه حزن جامد ومشى وكل واحد راح في جهه ومشيوا .
وأسد طلع جناحه وراحه غرفه اللبس ي جيب لبس مريح وساد شور وطالع من الحمام وفجاه .
استوب لحد هنا
🌍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🌍
ياترا ايه الي حصل مع اسد 
وملاك هتعمل ايه أما تفوق 
وأسد هيسامح باباه ولا 
كل ده هنعرفه في البارتات الجايه 
يتبع.....
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية ياقوت قلبي للكاتبة آية العزازي
google-playkhamsatmostaqltradent